Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

....μου άνοιξε αμέσως να περάσω

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τρίτη, Ιουνίου 15, 2010

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Το Σάββατο πρωί πήγα στο σπίτι μου στα Τρίκαλα με τη μοτοσυκλέττα μου και αρνήθηκα να πληρώσω διόδια. Στις Αφίδνες μου λέει η κοπέλλα: "ξέρεις ο Ρέππας τώρα θα σας στέλνει στην εφορία για πληρωμή". Εγώ ενημερωμένος όντας, της ανταπαντώ "αυτό δεν ισχύει, δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο να το κάνει". "Α! δεν ξέρω" μου λέει μπροστά στην αυστηρότητα που της το πέταξα και μου ανοίγει. Στην επιστροφή και πάλι δεν μου αντιστάθηκαν αφού σε όλα τα διόδια δήλωνα τίς πινακίδες της μηχανής και άνοιγαν. Επίσης στην επιστροφή στην Τραγάνα, η υπάλληλος που έκοβε τα δελτία ειδοποίησε τον/την προϊστάμενό της και επιχείρησε να μου δώσει στο τέλος ένα κουπόνι λέγοντάς με να πάω να πληρώσω με αυτό. Αρνήθηκα φυσικά να το παραλάβω και μου άνοιξε αμέσως να περάσω. Στο μεταξύ έξω φρενών γίναμε με τη γυναίκα μου για τα διόδια που ετοιμάζουν λίγο πριν τις Θερμοπύλες. Με τον κόσμο που συζητάω, φοβούνται να μην πληρώνουν διόδια και πρόκειται για οδηγούς που είτε είναι σχεδόν απληροφόρητοι είτε είναι μερικώς ή ακόμη και καλά ενημερωμένοι. Ίσως θα έπρεπε να επιδιώξετε -αν μπορείτε κι αν σας "αφήσουν"- πολύ περισσότερη παρουσίαση των θέσεων στην TV. Ξέρω αυτά θέλουν κόπο και χρόνο... Περνά μάλιστα από τη σκέψη μου, πως με δεδομένη την οικτρή κατάσταση που έχουμε περιέλθει, τα επόμενα σύγχρονα κόμματα ή ομάδες αντιπροσώπευσης στη Βουλή θα είναι εκείνες των αγανακτισμένων πολιτών για τις αυθαιρεσίες του Ελληνικού Κράτους . Ίσως σκέπτομαι, ότι μια σύμπραξη από τώρα με άλλες ομάδες πραγματικά αγανακτισμένων πολιτών, μπορεί στο μέλλον με την κατάλληλη προετοιμασία να αποδειχθεί έξυπνη κίνηση. Δεν το λέω με την έννοια να ακολουθηθεί η πεπατημένη των σημερινών μουλαριών που παριστάνουν τους βουλευτές και τους εκπροσώπους του έθνους, αλλά για ένα νέο μαχητικό πνεύμα στα προβλήματα που μαστίζουν την ελληνική κοινωνία και με μια νοοτροπία υγιή πλέον. Νομίζω πως με καταλαβαίνεις και πολύ πιθανό να έχετε κάνει τις ίδιες σκέψεις και εσείς.
Αυτά, και πιστεύω προς τους εγγεγραμμένους χρήστες του blog σας, ότι θα έπρεπε να στέλνετε ενημερωτικό σημείωμα (newsletter) κάθε φορά που συμπληρώνονται σημαντικά νέα πέραν εκείνω που αναρτώνται στο site. Ή τουλάχιστον περιληπτικά τις νέες καταχωρήσεις και τα αντίστοιχα links που θα οδηγούν στο site.

Τους θερμούς χαιρετισμούς μου!

Ανδρέας Ανδρεάδης
  • Blogroll

  • Blog Archive