Σήμερα, Πέμπτη 22-7-10, πραγματοποιήθηκε στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Πειραιά η Συνέντευξη Τύπου των Επιτροπών Αγώνα ενάντια στα διόδια.
Συμμετείχαν αγωνιστές από τη Βόρεια Αττική, το κέντρο της Αθήνας, την Τραγάνα, τη Δυτική Αττική και χαιρέτησαν την εκδήλωση αγωνιστές απο τις επιτροπές αγώνα Λάρισας, Βόλου και Πάτρας. Επίσης το παρόν έδωσαν μέλη της Ανοικτής Πρωτοβουλίας Βόρειας Αττικής-Ευβοϊκού και συναγωνιστές του STOP CARTEL.
Επίσης δημοσιογράφοι από τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικούς σταθμούς, εφημερίδες και διαδικτυακά μπλογκς.
Οι κεντρικοί ομιλητές ήταν ο Βασίλης Παπαδόπουλος (Αφίδνες), ο Αργύρης Αλεξίου (Τραγάνα), ο Δημήτρης Ντινοδήμος (Ωρωπός), ο Παναγιώτης Μαδιάς (πραγματογνώμων τροχαίων ατυχημάτων και ασφάλειας οδικού δικτύου ) και ο Δημήτρης Καραμήτσας (δικηγόρος-αντιπρόεδρος ΙΝ.ΚΑ).
Επίσης πήραν το λόγο και έγινε γόνιμη συζήτηση , πολλοί απο τους συναγωνιστές και τους δημοσιογράφους που παρευρίσκονταν.
Τη συνέντευξη συντόνισε με επιτυχία ο συναγωνιστής των Επιτροπών αγώνα Νίκος Θωμαδάκης (Ωρωπός).
Πραγματοποιήθηκε ενημέρωση όσον αφορά την κινηματική δράση της προηγούμενης περιόδου σε Πανελλαδικό επίπεδο καθώς και για την ενορχηστρωμένη επίθεση πολυεθνικών εταιρειών και κυβέρνησης ενάντια στο διαρκώς διογκούμενο κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ.
Διατρανώθηκε η απαίτηση για παύση πληρωμών από τους εργαζόμενους και ανέργους αυτής της χώρας, των οποίων διαρκώς η καθημερινότητα εξαθλιώνεται λόγω των αντιλαϊκών μέτρων της κυβέρνησης της τρόικας και της παγκόσμιας καπιταλιστικής κρίσης.
Διατυπώθηκε ξεκάθαρα η νομική υπόσταση που εμπεριέχεται στην άρνηση πληρωμής διοδίων στους εθνικούς δρόμους που πρέπει να ενώνουν και όχι να γκετοποιούν ανθρώπους και κοινωνίες.
Έγινε σαφές, μέσω επιστημονικής τεκμηρίωσης, η κατά τα άλλα κοινή διαπίστωση ότι το εθνικό οδικό δίκτυο στο μεγαλύτερο μέρος του δεν εκπληρώνει τις προβλεπόμενες προδιαγραφές για να χαρακτηριστεί "κλειστός αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών".
Αντιθέτως έχει εγκληματικές κακοτεχνίες και είναι υπεύθυνος για πλήθος δυστυχημάτων.
Επίσης οι παράδρομοι αποτελούν ενα δίκτυο απο "καρμανιόλες" και σε καμιά περίπτωση δεν παρέχουν ούτε τη στοιχειώδη ασφάλεια στους οδηγούς.
Κοινός τόπος ήταν η ανάγκη για τον υπέρτατο αγώνα όλων των εργαζομένων ενάντια στη συμπαιγνία εταιρειών-κυβερνήσεων και αστυνομίας προκειμένου να διεκδικήσουμε πίσω τις ζωές που μας κλέβουν.
Η αυτοοργάνωση του λαού χωρίς καρεκλοκένταυρους, γραμματείς και φαρισαίους αλλά με ισότιμους συναγωνιστές που δε θα αποσκοπούν σε προσωπικά συμφέροντα, οικονομικά ή μικροπολιτικά.
Ο αγώνας είναι μονόδρομος, πανελλαδικός και θα είναι για την τελική νίκη.