Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Θα κανω μήνυση για παράνομη κατακράτηση στην ΝΕΑ ΟΔΟ ΑΕ

Posted by Επιτροπές Πολιτών και Εργαζομένων Τρίτη, Ιουλίου 13, 2010
Γειά σας.
Είμαι κάτοικος περιοχής Καπανδριτίου και χρησιμοποιώ τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα τα διόδια Αφιδνών. Ξεκίνησα να μην πληρώνω εδώ και 9 μήνες περίπου, από τότε που άρχισαν οι κινητοποιήσεις των κατοίκων. Σε αρκετές κινητοποιήσεις ήμουν παρών με την οικογένεια μου, αλλά σε πολλές άλλες, λογω υποχρεώσεων δεν κατέβαινα. Πάντα γινόταν εδώ και 3-4 μηνες το γνωστό. Εγραφαν τον αριθμό του αυτοκινήτου και έφευγα, αφού μου έλεγαν πιστωτικό. Τόσους μήνες μέχρι σήμερα σε κανέναν δεν έχουν απαιτηθεί διόδια, και αυτό γιατί οι συμβάσεις τους , ως γνωστό μπάζουν από παντού και δεν τολμάνε, γιατί ένας μας να δικαιωθεί θα καταρρεύσει το σύστημα των διοδίων.
Σας στέλνω αυτό το κείμενο γιατί σήμερα αναγκάστικα να ανοίξω μόνος μου την μπάρα. Αυτή ανοίγει πολύ εύκολα με μιά ώθηση προς τα μπρός. Αυτό εγινε γιατί κάτι νέοι υπάλληλοι έχουν πάρει εντολές , οπως μου είπαν, να ρωτάνε τον προϊστάμενο και να μας καθυστερούν επίτηδες, προφανώς για να μας σπασουν τα νεύρα και να πληρώσουμε. Σήμερα άνοιξα την μπάρα. Αύριο όμως είμαι αποφασισμένος να τους κάνω να τρέχουν στα κρατητήρια με την αυτόφωρη διαδικασία κάνοντας τους μήνυση για παράνομη κατακράτηση. Παρακαλώ υποδείξτε μου που μπορώ να βρώ το κείμενο της μηνυσης για να το έχω μαζί μου.
Η τρομοκρατία της μπάρας δεν θα περάσει
Σας χαιρετώ
Γιάννης Κ.

Αγαπητέ φίλε Γιάννη, πράγματι και άλλοι επικοινώνησαν μαζί μας για το ίδιο θέμα. Φαίνεται ότι βλέπουν τον αριθμό αυτών που δεν πληρώνουν να μεγαλώνει και πανικοβάλονται. Ολοι οι οδηγοί , μπροστά στο καψόνι, κατεβαίνουν και ανοίγουν μόνοι τους την μπάρα ,μετά απο 20 δευτερόλεπτα.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΜΗΝΥΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗ . κατεβάστε ένα αντίγραφο να το έχετε μαζί σας


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ

  • Blogroll

  • Blog Archive