Ο ισπανοελληνικός όμιλος που απολύει 500 εργάτες έχει αναλάβει το έργο κατασκευής του οδικού άξονα Ε65 μήκους 175 χιλιομέτρων (σύνδεση Μαλιακού με Εγνατία). Το έργο έχει προϋπολογισμό 1,6 δισ. ευρώ και ο όμιλος θα το εκμεταλλεύεται για 30 χρόνια, αναλαμβάνοντας ελάχιστο ποσοστό του κόστους.
Αντίθετα, το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα, θα καταβάλλουν 300 εκατ. ευρώ «ζεστό» χρήμα. Επιπλέον, το ελληνικό δημόσιο θα κατασκευάσει για λογαριασμό του ομίλου τα 57 χιλιόμετρα του Μαλιακού (Σκάρφεια - Ράχες), κόστους περίπου 400 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος θα επιδοτηθεί σε βάθος 30ετίας με επιπλέον 1,54 δισ. ευρώ που θα δίνεται ανά 6μηνο εφόσον η κίνηση του δρόμου είναι χαμηλότερη από το προσδοκώμενο, δηλαδή εάν τα έσοδα από τα διόδια που θα πληρώνουν οι οδηγοί, δεν είναι αυτά που προβλέπουν οι σχετικές συμβάσεις ανάμεσα σε επιχειρηματίες - κυβέρνηση.
πηγή: Ριζοσπάστης
Αντίθετα, το ελληνικό δημόσιο, δηλαδή οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα, θα καταβάλλουν 300 εκατ. ευρώ «ζεστό» χρήμα. Επιπλέον, το ελληνικό δημόσιο θα κατασκευάσει για λογαριασμό του ομίλου τα 57 χιλιόμετρα του Μαλιακού (Σκάρφεια - Ράχες), κόστους περίπου 400 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος θα επιδοτηθεί σε βάθος 30ετίας με επιπλέον 1,54 δισ. ευρώ που θα δίνεται ανά 6μηνο εφόσον η κίνηση του δρόμου είναι χαμηλότερη από το προσδοκώμενο, δηλαδή εάν τα έσοδα από τα διόδια που θα πληρώνουν οι οδηγοί, δεν είναι αυτά που προβλέπουν οι σχετικές συμβάσεις ανάμεσα σε επιχειρηματίες - κυβέρνηση.
πηγή: Ριζοσπάστης