Εκάναμεν λάθος επένδυση!!! Εύκολο ακούγεται..
Και πολύ εύκολα θα το δεχόμουν και θα είχες και δίκιο κύριέ μου αν είχα αγοράσει μετοχές της Lehman Brothers.. Όμως δεν αγόρασα μετοχές της εν λόγω εταιρείας.. Αγόρασα δικαίωμα στις μεταφορές από το ελληνικό κράτος.. Και αυτό το δικαίωμα μεταφοράς δύναται να χαθεί μόνο σε περίπτωση χρεωκοπίας του ελληνικού κράτους..
Άσχετο.. Πριν χρόνια, όταν οι φοιτητές των πανεπιστημίων φώναζαν για τα κολλέγια, μου έλεγε ένας φίλος πως έχουμε φτάσει στον πάτο ως κοινωνία, και πως η μεγάλη αντίδραση δεν απέχει πολύ, πως ο κόσμος είναι εξαθλιωμένος και δεν έχει κάτι να χάσει.. Και τότε του έλεγα περίμενε, είμαστε αχάριστοι ως κοινωνία, ο πάτος απέχει πολύ ακόμα.. Είχα στο μυαλό μου λίγα από αυτά που διαδραματίζονται σήμερα, αλλά κάπως έτσι τον φανταζόμουν τον πάτο.
Παρόλα αυτά βλέπω πως ο πάτος απέχει κι άλλο. Θα χρειαστεί να αλληλοφαγωθούμε πρώτα, στην κυριολεξία. Κρίμα!
Και ένα άλλο.. Κουράστηκα ρε παιδιά να με αποκαλείτε συντεχνία. Είναι αστείο. Ποιος σας είπε πως δεν υπάρχει ανταγωνισμός? Όταν ένα εργοστάσιο βγάζει 2 φορτία την ημέρα από εκεί που έβγαζε 10 και υπάρχουν απέξω 15 αμάξια που χρωστάν δόσεις, πώς μπορείτε να φαντάζεστε πως δεν υπάρχει ανταγωνισμός? Πηγαίνει αυτός που θα δώσει την χαμηλότερη τιμή.
Τιμές που σε πολλές περιπτώσεις σε κάνουν να απορείς για το τί κρύβουν από πίσω..
Ανταγωνισμός υπάρχει και είναι ανελέητος..
Όσο για το φορτίο από το εξωτερικό, που είπε κάποιος, έχω να αναφέρω πως για να πάει από Αθήνα θεσσαλονίκη κοστίζει 450 ευρώ, και τα έξοδα είναι 500/2,8= 178 λίτρα πετρελαίου * 1,25 το λίτρο = 223 ευρώ, + 80 ευρώ τα διόδια πήγαμε στα 303 ευρώ + 0,23 λεπτά ανά χιλιόμετρο λοιπά έξοδα για ελαστικά και άλλα πράγματα που δεν αναλύονται εδώ = 115 ευρώ
Άρα μας μένουν 450
μείον 223 τα πετρέλαια
μείον 80 τα διόδια (του μπόμπολα)
μείον 115 τα λοιπά έξοδα
ισούται με 30 ευρώ..
Στο alles-retour, πάνε έλα, 60 ευρώ, αν κάνω 12 δρομολόγια τον μήνα, 720 ευρώ..
θα βάλω από την τσέπη μου 418*12=5016 ευρώ για να πληρωθώ μετά από έξι μήνες 5016+720 ευρώ.. Σε αυτούς τους έξι μήνες θα έχω βάλει
6*5016, 30096 ευρώ για να κινούνται τα εμπορεύματα και να βγάλω σε έξι μήνες 720*6 ευρώ..
Όταν το καράβι μόνο για να έρθει το φορτίο από Ιταλία κοστίζει 800 ευρώ, πώς μπορείτε να μου λέτε ότι η Θεσσαλονίκη Αθήνα κοστίζει περισσότερο?
800 ευρώ μόνο το καράβι.
Δεν είναι κάτι περισσότερο από απλά μαθηματικά.
Ποιος ανταγωνισμός, πόσο να πέσουμε χαμηλότερα, αντί για 30 ευρώ την μέρα να βγάζουμε 25? Ή μήπως πρέπει να μειώσει το κράτος τους φόρους πετρελαίου και η Αιγαίον ΑΕ τα διόδια για να πέσει η τιμή στα προιόντα?
Συνεχίστε λοιπόν κύριοί μου να ακούτε τί σας λένε στα δελτία του μέγκα ο κάθε Καψής, και αφήστε μας εμάς να κάνουμε την απεργία μας..
Προσέξτε όμως.. Δεν κάναμε απεργία για κόμιστρα, γιατί βγάζουμε λίγα λεφτά.. Κάναμε απεργία γιατί το κράτος θέλει αυτά τα λίγα λεφτά που βγάζουμε να τα δώσει σε άλλους.
Μάτας Αντώνιος Αυτοκινητιστής
πηγή: Ο Αχινός