ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
Υπόγραψε και εσύ εδώ και αν θες γραψε και την αποψη σου για το χαρατσι των διοδιων και την κατασταση των εθνικών οδών. Κάντε κλικ ΕΔΩ
Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΑ - ΧΑΛΚΙΔΑ έγραψε:
Αρνούμαι να πληρώνω το χαράτσι των διοδίων, γιατί κατά την τελευταία μετακινησή μου από Χαλκίδα σε ΑΘήνα βρίσκονταν για πολλοστή φορά σε εξέλιξη έργα, για τα οποία δεν είχα καμιά ενημέρωση, οι 3 λωρίδες γίνονταν ξαφνικά 2 οπότε κινδύνευσα δυο φορές να τρακάρω με νταλίκες που καβαλούσαν το αριστερό ρεύμα και τέλος πάντων έχω βαρεθεί να αυθαιρετούν διάφοροι εις βάρος μου.
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΙΑΚΟΣ - ΞΑΝΘΗ:
Επιτέλους και μια πολιτική πρωτοβουλία!
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΝΑΡΗΣ:
Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ.
David O'Regan -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Yet another example of government mismanagement. Our teli kukloforeias is used for what exactly? Roads full of holes road surfaces that a moped can wheelspin on. Other european states manage to maintain good roads without tolls while in Greece the biggest investment seems to be in building the toll gates.
Enough of paying again and again for what we have already paid for.
ΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ:
Τι εμποδίζει άραγε τους κυβερνώντες απο το να κατασκευάσουν ασφαλείς και σύγχρονες εθνικές οδούς, με πόρους απο εθνικά και κοινοτικά κονδύλια ;
Πως δύναται ιδιωτική εταιρία να απαιτεί πληρωμή διοδίων προ της ολοκλήρωσης του έργου ;
Γιατί τα όποια κέρδη απο τα τέλη διοδίων να μην επιστρέφουν στην κοινωνία υπο μορφή έργων, αλλά να καταλήγουν στα ταμεία Ανωνύμων Εταιριών;
Μήπως λόγω των οικονομικά χαλεπών καιρών πρέπει να ξανασυσταθεί η ΜΟΜΑ ;
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΟΠΟΥΖΙΔΟΥ - ΑΘΗΝΑ:
Ειμαι 60 ετων.θυμαμαι ειδικα τα διοδια των Αφιδνων και Κορινθου στην ιδια θεση απο πολυ μικρη,διοτι ο πατερας μου ειχε φορτηγο και ταξειδευαμε συχνα για δουλειες. Hρθα και γερασα κι αυτα "αυγατισαν"και παραμενουν εκει σαν μια αιωνια καταρα!
Υπόγραψε και εσύ εδώ και αν θες γραψε και την αποψη σου για το χαρατσι των διοδιων και την κατασταση των εθνικών οδών. Κάντε κλικ ΕΔΩ
Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΑ - ΧΑΛΚΙΔΑ έγραψε:
Αρνούμαι να πληρώνω το χαράτσι των διοδίων, γιατί κατά την τελευταία μετακινησή μου από Χαλκίδα σε ΑΘήνα βρίσκονταν για πολλοστή φορά σε εξέλιξη έργα, για τα οποία δεν είχα καμιά ενημέρωση, οι 3 λωρίδες γίνονταν ξαφνικά 2 οπότε κινδύνευσα δυο φορές να τρακάρω με νταλίκες που καβαλούσαν το αριστερό ρεύμα και τέλος πάντων έχω βαρεθεί να αυθαιρετούν διάφοροι εις βάρος μου.
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΙΑΚΟΣ - ΞΑΝΘΗ:
Επιτέλους και μια πολιτική πρωτοβουλία!
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΝΑΡΗΣ:
Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ.
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ.
David O'Regan -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Yet another example of government mismanagement. Our teli kukloforeias is used for what exactly? Roads full of holes road surfaces that a moped can wheelspin on. Other european states manage to maintain good roads without tolls while in Greece the biggest investment seems to be in building the toll gates.
Enough of paying again and again for what we have already paid for.
ΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ:
Τι εμποδίζει άραγε τους κυβερνώντες απο το να κατασκευάσουν ασφαλείς και σύγχρονες εθνικές οδούς, με πόρους απο εθνικά και κοινοτικά κονδύλια ;
Πως δύναται ιδιωτική εταιρία να απαιτεί πληρωμή διοδίων προ της ολοκλήρωσης του έργου ;
Γιατί τα όποια κέρδη απο τα τέλη διοδίων να μην επιστρέφουν στην κοινωνία υπο μορφή έργων, αλλά να καταλήγουν στα ταμεία Ανωνύμων Εταιριών;
Μήπως λόγω των οικονομικά χαλεπών καιρών πρέπει να ξανασυσταθεί η ΜΟΜΑ ;
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΟΠΟΥΖΙΔΟΥ - ΑΘΗΝΑ:
Ειμαι 60 ετων.θυμαμαι ειδικα τα διοδια των Αφιδνων και Κορινθου στην ιδια θεση απο πολυ μικρη,διοτι ο πατερας μου ειχε φορτηγο και ταξειδευαμε συχνα για δουλειες. Hρθα και γερασα κι αυτα "αυγατισαν"και παραμενουν εκει σαν μια αιωνια καταρα!