Τεράστια προβλήματα από την ασυνέπεια του Κράτους, τις κόντρες εταιριών κ.ά.
«ΚΟΛΛΗΣΑΝ» ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΚΑΙ Ε-65
Η οριστική άρση της απομόνωσης της Ηπείρου, ένα όνειρο δεκαετιών των κατοίκων της, φαίνεται, ότι μάλλον θα παραμείνει… όνειρο για αρκετό καιρό ακόμη. Μπορεί η Εγνατία Οδός να έδωσε μια διέξοδο προς τη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, η ελπίδα όμως, της γρήγορης μετάβασης στην Αθήνα, καθυστερεί.
Οι δυο οδικοί άξονες που θα συνέβαλαν σε αυτό, η Ιόνια Οδός και ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65, μάλλον οδηγούνται στις καλένδες, αφού σχεδόν σε όλους τους τομείς, η πρόοδος που είχε γίνει είναι πολύ μικρή. Οι απαλλοτριώσεις γίνονται με ρυθμούς… χελώνας, οι κατασκευές προχωρούν ελάχιστα, ενώ η δύσκολη οικονομική συγκυρία, δεν επιτρέπει ιδιαιτέρως μεγάλα ανοίγματα και επιχειρηματικά ρίσκα.
Η ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ
Αυτό που έχει ανησυχήσει όμως όλους όσους ασχολούνται με την κατασκευή των δυο δρόμων είναι η ασυνέπεια του κράτους στις πληρωμές. Μάλιστα, οι ξένες εταιρίες, που μετέχουν στις κοινοπραξίες, φαίνονται ιδιαίτερα δυσαρεστημένες με τη στάση του Ελληνικού δημοσίου και κάποιες από αυτές σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να αποχωρήσουν.
Στον Ε65, βέβαια, μια εκ των εταιριών που είχαν αναλάβει το έργο, η ισπανική «Ferrovial» έφυγε, αφήνοντας, κυριολεκτικά ξεκρέμαστους, περίπου 500 εργαζόμενους!
Να σημειωθεί, πως ο «Π.Λ.» με δημοσιεύματά του, έχει αναδείξει από τον Ιούνιο το πρόβλημα της δυσαρέσκειας των ξένων εταιριών, εξαιτίας της στάσης του Ελληνικού Δημοσίου και των σκέψεών τους για αποχώρηση από τις κοινοπραξίες. Παρά τις διαβεβαιώσεις της κατασκευάστριας «Νέας Οδού» για το αντίθετο, φαίνεται, ότι ο χορός των… αποχωρήσεων έχει ήδη ανοίξει.
Βέβαια, το πλήγμα για την Ήπειρο, σε μια ενδεχόμενη μεγάλη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των δυο οδικών αξόνων, θα είναι μεγάλο, αφού δεν είναι μόνο η άρση της απομόνωσης που θα πάρει παράταση, αλλά και η οικονομική άνθηση.
Είναι χαρακτηριστικό, πως κάποιες μεγάλες εταιρίες, από πολλούς κλάδους, σκέφτονται ν’ ανοίξουν υποκαταστήματά τους στην περιοχή, αφού με την Εγνατία Οδό και την Ιόνια, αυτή θα καταστεί διεθνής κόμβος.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Το μείζον θέμα της καθυστέρησης στην κατασκευή των δυο συγκεκριμένων οδικών αξόνων φαίνεται, ότι απασχολεί έντονα και Μέσα Ενημέρωσης των Αθηνών.
Χαρακτηριστικό, είναι το δημοσίευμα στην «Καθημερινή της Κυριακής», του κ. Γ. Λιάλιου, στο οποίο παρουσιάζεται με στοιχεία η πρόοδος που έχει συντελεστεί στους δυο συγκεκριμένους οδικούς άξονες.
πηγή: ΠΡΩΪΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
«ΚΟΛΛΗΣΑΝ» ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΚΑΙ Ε-65
- Μέγα πλήγμα για την Ήπειρο οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των δυο οδικών αξόνων
- Παραχωρήσεις «βάλτωσαν», απαλλοτριώσεις «μπλόκαραν», τράπεζες «κλώτσησαν», συνέταιροι «μάλωσαν»…, ενώ το μόνο που λειτουργεί είναι η προείσπραξη εσόδων μέσω διοδίων…
Η οριστική άρση της απομόνωσης της Ηπείρου, ένα όνειρο δεκαετιών των κατοίκων της, φαίνεται, ότι μάλλον θα παραμείνει… όνειρο για αρκετό καιρό ακόμη. Μπορεί η Εγνατία Οδός να έδωσε μια διέξοδο προς τη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, η ελπίδα όμως, της γρήγορης μετάβασης στην Αθήνα, καθυστερεί.
Οι δυο οδικοί άξονες που θα συνέβαλαν σε αυτό, η Ιόνια Οδός και ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65, μάλλον οδηγούνται στις καλένδες, αφού σχεδόν σε όλους τους τομείς, η πρόοδος που είχε γίνει είναι πολύ μικρή. Οι απαλλοτριώσεις γίνονται με ρυθμούς… χελώνας, οι κατασκευές προχωρούν ελάχιστα, ενώ η δύσκολη οικονομική συγκυρία, δεν επιτρέπει ιδιαιτέρως μεγάλα ανοίγματα και επιχειρηματικά ρίσκα.
Η ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ
Αυτό που έχει ανησυχήσει όμως όλους όσους ασχολούνται με την κατασκευή των δυο δρόμων είναι η ασυνέπεια του κράτους στις πληρωμές. Μάλιστα, οι ξένες εταιρίες, που μετέχουν στις κοινοπραξίες, φαίνονται ιδιαίτερα δυσαρεστημένες με τη στάση του Ελληνικού δημοσίου και κάποιες από αυτές σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να αποχωρήσουν.
Στον Ε65, βέβαια, μια εκ των εταιριών που είχαν αναλάβει το έργο, η ισπανική «Ferrovial» έφυγε, αφήνοντας, κυριολεκτικά ξεκρέμαστους, περίπου 500 εργαζόμενους!
Να σημειωθεί, πως ο «Π.Λ.» με δημοσιεύματά του, έχει αναδείξει από τον Ιούνιο το πρόβλημα της δυσαρέσκειας των ξένων εταιριών, εξαιτίας της στάσης του Ελληνικού Δημοσίου και των σκέψεών τους για αποχώρηση από τις κοινοπραξίες. Παρά τις διαβεβαιώσεις της κατασκευάστριας «Νέας Οδού» για το αντίθετο, φαίνεται, ότι ο χορός των… αποχωρήσεων έχει ήδη ανοίξει.
Βέβαια, το πλήγμα για την Ήπειρο, σε μια ενδεχόμενη μεγάλη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των δυο οδικών αξόνων, θα είναι μεγάλο, αφού δεν είναι μόνο η άρση της απομόνωσης που θα πάρει παράταση, αλλά και η οικονομική άνθηση.
Είναι χαρακτηριστικό, πως κάποιες μεγάλες εταιρίες, από πολλούς κλάδους, σκέφτονται ν’ ανοίξουν υποκαταστήματά τους στην περιοχή, αφού με την Εγνατία Οδό και την Ιόνια, αυτή θα καταστεί διεθνής κόμβος.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Το μείζον θέμα της καθυστέρησης στην κατασκευή των δυο συγκεκριμένων οδικών αξόνων φαίνεται, ότι απασχολεί έντονα και Μέσα Ενημέρωσης των Αθηνών.
Χαρακτηριστικό, είναι το δημοσίευμα στην «Καθημερινή της Κυριακής», του κ. Γ. Λιάλιου, στο οποίο παρουσιάζεται με στοιχεία η πρόοδος που έχει συντελεστεί στους δυο συγκεκριμένους οδικούς άξονες.
πηγή: ΠΡΩΪΝΟΣ ΛΟΓΟΣ