Σε σημερινή της δημοσίευση η Πολιτεία 7 φιλοξενεί στο πρωτοσέλιδό της τον νομάρχη Πιερίας. Σε άρθρο του Βαγγέλη Ζαμαντζά με τίτλο Να σταματήσει το «κρυφτούλι» και Ζημιωμένη η Πιερία και από τη μη λειτουργία των διοδίων του Αιγινίου! η εφημερίδα δημοσιεύει:
Εκτενή αναφορά, έκανε ο κ. Παπαστεργίου και στο ζήτημα των διοδίων του Αιγινίου, λέγοντας ότι από τη σημερινή κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί η μόνη κερδισμένη είναι η εταιρεία. Η σύμβαση, υποστήριξε ο νομάρχης, προβλέπει ότι από τη στιγμή που θα εισπράττει η εταιρεία αντίτιμο για τα οχήματα που διέρχονται από το σταθμό διοδίων Αιγινίου, θα μειωθεί στο μισό η τιμή εκείνων της Λεπτοκαρυάς, ενώ των Μαλγάρων θα γίνουν 0,80 ευρώ.
«Σήμερα η εταιρεία εισπράττει, όπως δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης, από το σταθμό των Μαλγάρων για όσα οχήματα διέρχονται από τα διόδια Αιγινίου, δεν απασχολεί εργαζόμενους και επιπλέον δεν έχει μειώσει την τιμή, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση, των διοδίων της Λεπτοκαρυάς», είπε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς για την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων για τα προβλήματα που προκάλεσε κατά τη θερινή τουριστική περίοδο στο νομό μας η εταιρεία με τα έργα αποκατάστασης στην Εθνική Οδό, ο κ. Παπαστεργίου, είπε, ότι ήταν μια δύσκολη επιλογή, αφού τυχόν σταμάτημα των εργασιών θα έδινε άλλοθι στην εταιρεία να μην τηρήσει το χρονοδιάγραμμα βελτίωσης του οδοστρώματος το οποίο λήγει το Μάρτιο του 2011.
«Το σκεφτήκαμε καλά και αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε, διότι υπήρχε περίπτωση να διευκολύνουμε την εταιρεία για να πάρει επιπλέον παράταση στις εργασίες της», ανέφερεμ ενώ διερωτήθηκε ποια είναι η θέση του Κράτους για τη μη έγκυρη ολοκλήρωση των κόμβων Αιγινίου και Κορινού, η οποία θα έπρεπε να είχε γίνει μέχρι τον Μάρτιο 2008.
Εκτενή αναφορά, έκανε ο κ. Παπαστεργίου και στο ζήτημα των διοδίων του Αιγινίου, λέγοντας ότι από τη σημερινή κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί η μόνη κερδισμένη είναι η εταιρεία. Η σύμβαση, υποστήριξε ο νομάρχης, προβλέπει ότι από τη στιγμή που θα εισπράττει η εταιρεία αντίτιμο για τα οχήματα που διέρχονται από το σταθμό διοδίων Αιγινίου, θα μειωθεί στο μισό η τιμή εκείνων της Λεπτοκαρυάς, ενώ των Μαλγάρων θα γίνουν 0,80 ευρώ.
«Σήμερα η εταιρεία εισπράττει, όπως δήλωσε ο κ. Μαγκριώτης, από το σταθμό των Μαλγάρων για όσα οχήματα διέρχονται από τα διόδια Αιγινίου, δεν απασχολεί εργαζόμενους και επιπλέον δεν έχει μειώσει την τιμή, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση, των διοδίων της Λεπτοκαρυάς», είπε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς για την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων για τα προβλήματα που προκάλεσε κατά τη θερινή τουριστική περίοδο στο νομό μας η εταιρεία με τα έργα αποκατάστασης στην Εθνική Οδό, ο κ. Παπαστεργίου, είπε, ότι ήταν μια δύσκολη επιλογή, αφού τυχόν σταμάτημα των εργασιών θα έδινε άλλοθι στην εταιρεία να μην τηρήσει το χρονοδιάγραμμα βελτίωσης του οδοστρώματος το οποίο λήγει το Μάρτιο του 2011.
«Το σκεφτήκαμε καλά και αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε, διότι υπήρχε περίπτωση να διευκολύνουμε την εταιρεία για να πάρει επιπλέον παράταση στις εργασίες της», ανέφερεμ ενώ διερωτήθηκε ποια είναι η θέση του Κράτους για τη μη έγκυρη ολοκλήρωση των κόμβων Αιγινίου και Κορινού, η οποία θα έπρεπε να είχε γίνει μέχρι τον Μάρτιο 2008.