Ενώ η κατασκευαστική πιάτσα μέχρι προ ολίγου χρονικού διαστήματος βοούσε τόσο για τα εσωτερικά μετοχικά προβλήματα που υπήρχαν στους κόλπους της κοινοπραξίας των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και των Ισπανών, που έχουν αναλάβει τα έργα παραχώρησης της Ιόνιας Οδού και του Ε 65, όσο και για την πιθανότητα αποχώρησης κάποιου εκ των εταίρων εξ Ιβηρικής, αν όχι όλης της κοινοπραξίας λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων, αίφνης, οι συνεταίροι έσπευσαν να διαψεύσουν δεξιά και αριστερά αυτές τις πληροφορίες.
Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη τα όσα κυκλοφόρησαν εσχάτως, εμφανίζονται και… αποφασισμένοι να ολοκληρώσουν τα δύο οδικά έργα, ενώ σχεδόν… απορούν για τις φήμες που έκαναν λόγο για αποχώρησή τους από projects. Ενδεχομένως, λοιπόν, οι εταίροι τελικά να τα βρήκανε ή να πήραν κάποιες διαβεβαιώσεις, γιατί οι πηγές που ανέφεραν εσχάτως τα περί εσωτερικών προβλημάτων ήταν ιδιαίτερα αξιόπιστες, ενώ ακόμα και ανταγωνιστές τους, και… όχι μόνο, μιλούσαν για "μετοχικά" θέματα ή και για διάθεση αποχώρησης κάποιων γκρουπ από τις μπίζνες στην Ελλάδα. Τέλος πάντων…
Πάντως, σχετικά με το θέμα των διοδίων, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ισπανοί, δεν δείχνουν ιδιαίτερα διαλλακτικοί. Και ότι διαρρέουν πως δεν σκοπεύουν να βάλουν άμεσα νέους σταθμούς στην Αττική, δηλαδή σε Άγιο Στέφανο, Βαρυμπόμπη, Λυκόβρυση κ.λπ. δεν σημαίνει ότι λείπει αυτό από το πλάνο τους. Απλά περιμένουν να γίνει το παράδορμο οδικό δίκτυο, όπως ορίζει η σύμβαση, και μετά… βλέπουμε.
Σχετικά δε με το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων, άρα και του φλέγοντος ζητήματος του ύψους των διοδίων, που προωθεί το υπ. Υποδομών, η κοινοπραξία φέρεται να επισημαίνει ότι μέχρι να ολοκληρωθεί η περίοδος κατασκευής των έργων (περίπου 2-3 χρόνια ακόμα, εάν και εφόσον πάνε όλα καλά με τις εργασίες….) δεν είναι δυνατόν να μειωθεί το ύψος των διοδίων, ενώ τυχόν περικοπή μπορεί να γίνει ουσιαστικά μόνο μέσω της μείωσης των εσόδων που θα έχει το ελληνικό Δημόσιο. Κατά τα άλλα, ούτε κουβέντα για τυχόν δικές τους ευθύνες…
πηγή: axiaplus.gr
Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη τα όσα κυκλοφόρησαν εσχάτως, εμφανίζονται και… αποφασισμένοι να ολοκληρώσουν τα δύο οδικά έργα, ενώ σχεδόν… απορούν για τις φήμες που έκαναν λόγο για αποχώρησή τους από projects. Ενδεχομένως, λοιπόν, οι εταίροι τελικά να τα βρήκανε ή να πήραν κάποιες διαβεβαιώσεις, γιατί οι πηγές που ανέφεραν εσχάτως τα περί εσωτερικών προβλημάτων ήταν ιδιαίτερα αξιόπιστες, ενώ ακόμα και ανταγωνιστές τους, και… όχι μόνο, μιλούσαν για "μετοχικά" θέματα ή και για διάθεση αποχώρησης κάποιων γκρουπ από τις μπίζνες στην Ελλάδα. Τέλος πάντων…
Πάντως, σχετικά με το θέμα των διοδίων, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ισπανοί, δεν δείχνουν ιδιαίτερα διαλλακτικοί. Και ότι διαρρέουν πως δεν σκοπεύουν να βάλουν άμεσα νέους σταθμούς στην Αττική, δηλαδή σε Άγιο Στέφανο, Βαρυμπόμπη, Λυκόβρυση κ.λπ. δεν σημαίνει ότι λείπει αυτό από το πλάνο τους. Απλά περιμένουν να γίνει το παράδορμο οδικό δίκτυο, όπως ορίζει η σύμβαση, και μετά… βλέπουμε.
Σχετικά δε με το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων, άρα και του φλέγοντος ζητήματος του ύψους των διοδίων, που προωθεί το υπ. Υποδομών, η κοινοπραξία φέρεται να επισημαίνει ότι μέχρι να ολοκληρωθεί η περίοδος κατασκευής των έργων (περίπου 2-3 χρόνια ακόμα, εάν και εφόσον πάνε όλα καλά με τις εργασίες….) δεν είναι δυνατόν να μειωθεί το ύψος των διοδίων, ενώ τυχόν περικοπή μπορεί να γίνει ουσιαστικά μόνο μέσω της μείωσης των εσόδων που θα έχει το ελληνικό Δημόσιο. Κατά τα άλλα, ούτε κουβέντα για τυχόν δικές τους ευθύνες…
πηγή: axiaplus.gr