Σε θέσεις «μάχης» κάτοικοι και φορείς
Απίστευτο κι όμως ελληνικό! Μόνο ως φάρσα θα μπορούσε να εκληφθεί όμως στο ελληνικό κράτος όλα επιτρέπονται, όπως φαίνεται κι από τα γεγονότα. Η «Κεντρική Οδός Α.Ε.» ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του σταθμού διοδίων στην Αγ. Τριάδα από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, τη στιγμή που ο δρόμος παραμένει ημιτελής! Οι διερχόμενοι οδηγοί θα καταβάλουν το αντίτιμο για το τμήμα Σκάρφεια – είσοδος Λαμίας, με τη νέα εθνική οδό να τελειώνει 7χλμ. από τη Λαμία, στην Ανθήλη. Για παράδρομους, ούτε λόγος…
Οι πολυεθνικές και οι εργολάβοι φαίνεται ότι πήραν τις εγγυήσεις από τους κυβερνώντες να κάνουν ό,τι τους «καπνίσει». Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επί υπουργίας Σουφλιά, με τις ψήφους ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ, παραχώρησαν τους δημόσιους δρόμους στο πολυεθνικό κεφάλαιο. Από τότε σταθμοί διοδίων ξεφυτρώνουν παντού, μετεκλογικά και έπεται συνέχεια, καθώς αναμένονται οι πλευρικοί σε Μώλο και Θερμοπύλες, όπως και τα μετωπικά στην Αγία Παρασκευή Λαμίας.
Δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν στα διόδια σε περιοχή NATURA στην Αγ. Τριάδα 1,10 ευρώ, τα ΙΧ 1,55, φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 4 ευρώ και φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 5,60. Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι της Φθιώτιδας από το νέο χαράτσι που τους επιβάλλεται, τη στιγμή που το Υπουργείο Υποδομών δεσμευόταν για αναδιαπραγμάτευση με τις εταιρείες. Πώς να γίνει κάτι τέτοιο βέβαια όταν απ’ αυτά θα εισπράττει περίπου το 70%;
«Οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι αφού επί δεκαετίες, με την συνεργασία του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, κερδοσκοπούσαν ασύστολα, τώρα ζητούν από την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο λαό να πληρώσει με την ζωή του την κρίση του καπιταλιστικού συστήματος. Το κίνημα «αρνούμαι να πληρώσω διόδια» είναι μέρος του κινήματος που δεν δέχεται οι εργάτες και ο εργαζόμενος λαός να πληρώσει την κρίση του καπιταλιστικού τους συστήματος», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή Κατοίκων και Φορέων Μώλου ενάντια στα διόδια η οποία πραγματοποίησε σύσκεψη την Κυριακή για να χαράξει στρατηγική διαμαρτυρίας. Έτσι μαζί με την Επιτροπή Λαμίας θα βρεθεί στα μετωπικά της Αγ. Τριάδας την Τρίτη στις 15:00, ώστε να ανοίξουν τις μπάρες και οι οδηγοί να περνούν ελεύθερα. Είναι η πραγματοποίηση της υπόσχεσής τους για δυναμικές κινητοποιήσεις από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου σταθμού.
Λένε συνεχώς τη μισή αλήθεια ότι διόδια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη, όταν στην Ελλάδα κλέβουν τον ιδρώτα του ελληνικού λαού απροκάλυπτα. Ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του μέσω ειδικής κάρτας. Ο Έλληνας πολίτης πληρώνει πάνω από 1.300 ευρώ το χρόνο και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας. Γιατί; Γιατί δεν είναι Ευρωπαίος πολίτης προφανώς και γι’ αυτόν ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Τι έχουν να πουν σήμερα στον φθιωτικό λαό οι Βουλευτές του Νομού που ψήφισαν αυτές τις συμβάσεις; Πόσες δικαιολογίες θα πλασάρουν ακόμη στον κόσμο; Μέχρι πότε οι πολιτικοί θα κάνετε συμβάσεις με το κεφάλαιο και όχι με το λαό; Δεν υπάρχει κανείς να σταματήσει τις εταιρείες; Ποιος κυβερνά επιτέλους, η πολιτική ή το χρήμα;
πηγή: Παρατηρητής της Φθιώτιδας
Απίστευτο κι όμως ελληνικό! Μόνο ως φάρσα θα μπορούσε να εκληφθεί όμως στο ελληνικό κράτος όλα επιτρέπονται, όπως φαίνεται κι από τα γεγονότα. Η «Κεντρική Οδός Α.Ε.» ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του σταθμού διοδίων στην Αγ. Τριάδα από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, τη στιγμή που ο δρόμος παραμένει ημιτελής! Οι διερχόμενοι οδηγοί θα καταβάλουν το αντίτιμο για το τμήμα Σκάρφεια – είσοδος Λαμίας, με τη νέα εθνική οδό να τελειώνει 7χλμ. από τη Λαμία, στην Ανθήλη. Για παράδρομους, ούτε λόγος…
Οι πολυεθνικές και οι εργολάβοι φαίνεται ότι πήραν τις εγγυήσεις από τους κυβερνώντες να κάνουν ό,τι τους «καπνίσει». Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επί υπουργίας Σουφλιά, με τις ψήφους ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ, παραχώρησαν τους δημόσιους δρόμους στο πολυεθνικό κεφάλαιο. Από τότε σταθμοί διοδίων ξεφυτρώνουν παντού, μετεκλογικά και έπεται συνέχεια, καθώς αναμένονται οι πλευρικοί σε Μώλο και Θερμοπύλες, όπως και τα μετωπικά στην Αγία Παρασκευή Λαμίας.
Δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν στα διόδια σε περιοχή NATURA στην Αγ. Τριάδα 1,10 ευρώ, τα ΙΧ 1,55, φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 4 ευρώ και φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 5,60. Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι της Φθιώτιδας από το νέο χαράτσι που τους επιβάλλεται, τη στιγμή που το Υπουργείο Υποδομών δεσμευόταν για αναδιαπραγμάτευση με τις εταιρείες. Πώς να γίνει κάτι τέτοιο βέβαια όταν απ’ αυτά θα εισπράττει περίπου το 70%;
«Οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι αφού επί δεκαετίες, με την συνεργασία του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, κερδοσκοπούσαν ασύστολα, τώρα ζητούν από την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο λαό να πληρώσει με την ζωή του την κρίση του καπιταλιστικού συστήματος. Το κίνημα «αρνούμαι να πληρώσω διόδια» είναι μέρος του κινήματος που δεν δέχεται οι εργάτες και ο εργαζόμενος λαός να πληρώσει την κρίση του καπιταλιστικού τους συστήματος», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή Κατοίκων και Φορέων Μώλου ενάντια στα διόδια η οποία πραγματοποίησε σύσκεψη την Κυριακή για να χαράξει στρατηγική διαμαρτυρίας. Έτσι μαζί με την Επιτροπή Λαμίας θα βρεθεί στα μετωπικά της Αγ. Τριάδας την Τρίτη στις 15:00, ώστε να ανοίξουν τις μπάρες και οι οδηγοί να περνούν ελεύθερα. Είναι η πραγματοποίηση της υπόσχεσής τους για δυναμικές κινητοποιήσεις από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου σταθμού.
Λένε συνεχώς τη μισή αλήθεια ότι διόδια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη, όταν στην Ελλάδα κλέβουν τον ιδρώτα του ελληνικού λαού απροκάλυπτα. Ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του μέσω ειδικής κάρτας. Ο Έλληνας πολίτης πληρώνει πάνω από 1.300 ευρώ το χρόνο και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας. Γιατί; Γιατί δεν είναι Ευρωπαίος πολίτης προφανώς και γι’ αυτόν ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Τι έχουν να πουν σήμερα στον φθιωτικό λαό οι Βουλευτές του Νομού που ψήφισαν αυτές τις συμβάσεις; Πόσες δικαιολογίες θα πλασάρουν ακόμη στον κόσμο; Μέχρι πότε οι πολιτικοί θα κάνετε συμβάσεις με το κεφάλαιο και όχι με το λαό; Δεν υπάρχει κανείς να σταματήσει τις εταιρείες; Ποιος κυβερνά επιτέλους, η πολιτική ή το χρήμα;
πηγή: Παρατηρητής της Φθιώτιδας