Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Υπαρχουν υπαληλλοι και υπαληλοι διοδιων

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τρίτη, Νοεμβρίου 02, 2010

επειδή λέμε τα στραβα να πουμε και τα ισια μεσα απο το blog

Περνώντας σημερα απο τα διοδια πελασγιας συναντησα την πιο ευγενικη αντιμετώπιση υπαλλήλου!!!
αφου τον ενημερωσα οτι δεν προτιθεμαι να πληρωσω και αν εχει την καλοσυνη να μου ανοιξει να περασω και αν θελει να σημειωσει τον αριθμο μου ευγενεστατα μου απαντησε οτι αυτο δεν μπορει να το κανει...και μου λεει μονο σας μπορειτε.....
κατεβηκα σηκωσα την μπαρα μετακινησα τον αυτοκινητο και οταν ξανακατεβηκα να την ξανακλεισω ο ανθρωπος ειχε βγει εξω και μου ειπε δεν πειραζει θα την κλεισω εγω..μου ειπε καλημερα σας και συνεχισα...
εχουν καταλαβει ολοι πλεον τι γινεται....
μπραβο του....

Κωστας Κ/
  • Blogroll

  • Blog Archive