Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Τα διόδια και ο πιο «μισητός υφυπουργός»

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Τετάρτη, Νοεμβρίου 24, 2010
Γράφει ο Μιχάλης Δημητρίου στον Αδέσμευτο Τύπο

«Ποιος είναι ο πιο μισητός υφυπουργός της κυβέρνησης;» με ρώτησε συνάδελφος δημοσιογράφος. Δεν μου ερχόταν εύκολα στον νου συγκεκριμένο πρόσωπο, άνδρας ή γυναίκα, δεδομένου ότι οι περισσότεροι υφυπουργοί είναι άχρωμοι, άοσμοι, υποτονικοί. Δεν ξεχωρίζει, όπως σε παλαιότερες κυβερνήσεις, ούτε ένας χαρισματικός άνδρας ή γυναίκα.
«Ο Γιάννης Μαγκριώτης», μου απάντησε. Υφυπουργός Υποδομών με υπουργό τον Δημήτρη Ρέππα, αρμόδιος για τα Δημόσια Εργα.
Εφτασε στα πρόθυρα του αποκεφαλισμού του τον Σεπτέμβριο, όταν λίγο πριν είχε αρνηθεί να φύγει εθελοντικά από υφυπουργός και να δώσει απέλπιδα μάχη ήττας απέναντι στον Παναγ. Ψωμιάδη.
* Γιατί μισητός; Και βάλθηκε να μου εξηγεί: Είναι αλήθεια ότι από καιρό τώρα γινόμουν αποδέκτης οργισμένων τηλεφωνημάτων (και κατά Δ. Ρέππα μετά τα νέα διόδια στην Ασέα Αρκαδίας, κοντά στη Μεγαλόπολη) για την κατάσταση ακρίβειας αλλά και προεκλογικής εξαπάτησης γύρω από τα διόδια στους εθνικούς αλλά και παράπλευρους δρόμους.
Πράγματι, φαίνεται ότι δόθηκαν προεκλογικά εύκολες υποσχέσεις μείωσης της τιμής ή περιορισμού των διαδρομών επί πληρωμή, τις οποίες ο κ. Γιάννης Μαγκριώτης, μετεκλογικά –όπως συνέχισαν όλοι οι συνάδελφοί του και ο πρωθυπουργός– διάνθιζαν με καταγγελίες κατά της ανεύθυνης – ανάλγητης διακυβέρνησης Καραμανλή. Μάλιστα, όπως με διαβεβαιώνουν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Μαγκριώτης δήλωνε ως επικείμενη τη μείωση των διοδίων σε αρκετές περιοχές (και πρώτα στους παράπλευρους δρόμους στις Εθνικές) μέχρι τέλος του Δεκεμβρίου του 2009. Τους κορόιδεψε; Εκτοτε όχι μόνο δεν έγινε τίποτα, και φτάνουμε στον Δεκέμβριο φέτος, αλλά η όποια επίλυση τοποθετείται, λέει, στο νέο ηλεκτρονικό σύστημα υπολογισμού – πληρωμής. Μετά ενάμιση χρόνο από τώρα.
* Το γεγονός είναι ότι το καθημερινό χαράτσι παραμένει, τα πάντα φορτώνονται στον «ψεύτη υφυπουργό» (εναντίον του οποίου εκτοξεύονται κατάρες σε καφενεία και συνάξεις γιωταχήδων), ενώ εντείνεται το αίσθημα κοροϊδίας, εξαπάτησης. Γιατί;
Διότι φαίνεται πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο της κυβέρνησης. Δεν μπορεί να συνεχίζονται οι ανατιμήσεις και ανατιμολογήσεις στα διόδια (χωρίς αντίδραση, χωρίς άλλη λύση) και επιπλέον να προβλέπονται έως το 2014 άλλοι δώδεκα (!) νέοι σταθμοί διοδίων. Πέντε από αυτούς στην Εγνατία Οδό.
Οι άλλες σε μικρά νέα τμήματα Εθνικών Οδών, ολίγων δεκάδων χιλιομέτρων.
* Νισάφι πλέον. Διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα 43 ευρώ. Μια καθημερινή αφαίμαξη των ιδιοκτητών Ι.Χ. αυτοκινήτων αλλά και δικύκλων, ενώ είναι πλέον βαριές και οι επιβαρύνσεις στα φορτηγά αυτοκίνητα μεταφορών.
Τα νέα διόδια και οι ανατιμήσεις ξεχειλίζουν την οργή και την αγανάκτηση με τον τρόπο που εκδηλώνονται όλα τα κοινωνικά ρεύματα έως σήμερα! Βουβά και υπόγεια προς το παρόν.
Με σιχτιρίσματα κατά του Ι. Μαγκριώτη και αυξανόμενους τους τζαμπατζήδες των διοδίων.
  • Blogroll

  • Blog Archive