Για άλλη μια φορά διαψεύδονται οι κυβερνητικοί παράγοντες και η Εγνατία Οδός που μέχρι πριν λίγους μήνες είχαν κατηγορηματικά ότι πρόκειται να εγκατασταθούν νέοι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό.
Δια στόματος του Αντιπροέδρου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Γιάννη Τσακλίδη επισημοποιήθηκε ότι η εταιρία προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, το επόμενο τρίμηνο, στην εγκατάσταση έξι νέων σταθμών Διοδίων στην Κομοτηνή, το Παγγαίο, τη Νυμφόπετρα καθώς επίσης και στην Ηγουμενίτσα, τα Ιωάννινα και τα Γρεβενά, τους οποίους χαρακτήρισε «πρόχειρους». Συνολικά σε λίγο καιρό 8 σταθμοί θα λειτουργούν κατά μήκος της Εγνατίας συμπεριλαμβανομένων αυτών της Κοζάνης και των Μαλγάρων που είναι ήδη σε λειτουργία.
Υπενθυμίζεται ότι σε επιστολή του προς το XanthiPress.gr στις 24 Αυγούστου (εικόνα 2) ο Πρόεδρος της Εγνατίας Αναστάσιος Μουρατίδης είχε αναφέρει ότι δεν πρόκειται να γίνουν άλλοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων παρά μόνο ηλεκτρονικοί καθώς και ότι «ζήτημα εγκατάστασης 13 σταθμών δεν τίθεται». Ανάλογες δηλώσεις έκανε τον Ιούνιο στην Ξάνθη ο Υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης. Τελικώς η κυβέρνηση προχωρά στην υλοποίηση του σχεδιασμού που είχε η Ν.Δ., παρότι αρχικά είχε εγκαταλείψει το σχέδιο.
Το κόστος στα 2,8 ευρώ
Το κόστος για το οποίο, ο κύριος Τσακλίδης απέφυγε να τοποθετηθεί κάνοντας λόγο για απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών, θεωρείται δεδομένο ότι θα είναι τουλάχιστον στα 2,8 ευρώ, τίμημα το οποίο ισχύει στο Πολύμυλο Κοζάνης και, εδώ και λίγες μέρες, ισχύει και στα Μάλγαρα μετά την τελευταία αύξηση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Υπολογίζεται ότι σε πρώτη φάση η διαδρομή Ξάνθη- Θεσσαλονίκη με επιστροφή θα κοστίζει κάτι παραπάνω από 11 ευρώ και μετά το τέλος του σχεδιασμού που υλοποιείται, δεν αποκλείεται να ξεπεράσει τα 20 ευρώ.
Η αθέτηση όσων έχουν υποσχεθεί τον τελευταίο χρόνο τόσο ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης όσο και ο Πρόεδρος της Εγνατίας Οδού δικαιολογήθηκε από τον Αντιπρόεδρο της Εγνατίας με τις αναφορές σε "πιεστικά οικονομικά προβλήματα" και "τεράστιες δανειακές υποχρεώσεις" της εταιρείας "Εγνατία Οδός ΑΕ", αλλά και τις "ασφυκτικές πιέσεις της Ε.Ε.", ενώ για την εγκατάλειψη του ηλεκτρονικού συστήματος είπε ότι είναι αρκετά χρονοβόρο.
Κινητοποίηση των πολιτών
Οι νέες εξαγγελίες γίνονται λίγες μέρες μετά την αύξηση των διοδίων στα Μάλγαρα, τη λειτουργία νέου σταθμού στη Βορειοανατολική Αττική και τις έντονες αντιδράσεις των κινημάτων και των επιτροπών που αντιστέκονται στη λαίλαπα των διοδίων που έχει διαμελίσει τη χώρα. Πολύ σύντομα αναμένεται ότι θα γίνει η δεύτερη ολομέλεια του Πανελλαδικού Συντονιστικού Οργάνου Επιτροπών ενάντια στα διόδια ενώ μετά τις εξελίξεις, αναμένεται ότι τις επόμενες μέρες θα συνεδριάσει και η Κίνηση Πολιτών της Ξάνθης για το ίδιο θέμα.
πηγή: XanthiPress.gr
Δια στόματος του Αντιπροέδρου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Γιάννη Τσακλίδη επισημοποιήθηκε ότι η εταιρία προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, το επόμενο τρίμηνο, στην εγκατάσταση έξι νέων σταθμών Διοδίων στην Κομοτηνή, το Παγγαίο, τη Νυμφόπετρα καθώς επίσης και στην Ηγουμενίτσα, τα Ιωάννινα και τα Γρεβενά, τους οποίους χαρακτήρισε «πρόχειρους». Συνολικά σε λίγο καιρό 8 σταθμοί θα λειτουργούν κατά μήκος της Εγνατίας συμπεριλαμβανομένων αυτών της Κοζάνης και των Μαλγάρων που είναι ήδη σε λειτουργία.
Υπενθυμίζεται ότι σε επιστολή του προς το XanthiPress.gr στις 24 Αυγούστου (εικόνα 2) ο Πρόεδρος της Εγνατίας Αναστάσιος Μουρατίδης είχε αναφέρει ότι δεν πρόκειται να γίνουν άλλοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων παρά μόνο ηλεκτρονικοί καθώς και ότι «ζήτημα εγκατάστασης 13 σταθμών δεν τίθεται». Ανάλογες δηλώσεις έκανε τον Ιούνιο στην Ξάνθη ο Υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης. Τελικώς η κυβέρνηση προχωρά στην υλοποίηση του σχεδιασμού που είχε η Ν.Δ., παρότι αρχικά είχε εγκαταλείψει το σχέδιο.
Το κόστος στα 2,8 ευρώ
Το κόστος για το οποίο, ο κύριος Τσακλίδης απέφυγε να τοποθετηθεί κάνοντας λόγο για απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών, θεωρείται δεδομένο ότι θα είναι τουλάχιστον στα 2,8 ευρώ, τίμημα το οποίο ισχύει στο Πολύμυλο Κοζάνης και, εδώ και λίγες μέρες, ισχύει και στα Μάλγαρα μετά την τελευταία αύξηση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Υπολογίζεται ότι σε πρώτη φάση η διαδρομή Ξάνθη- Θεσσαλονίκη με επιστροφή θα κοστίζει κάτι παραπάνω από 11 ευρώ και μετά το τέλος του σχεδιασμού που υλοποιείται, δεν αποκλείεται να ξεπεράσει τα 20 ευρώ.
Η αθέτηση όσων έχουν υποσχεθεί τον τελευταίο χρόνο τόσο ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης όσο και ο Πρόεδρος της Εγνατίας Οδού δικαιολογήθηκε από τον Αντιπρόεδρο της Εγνατίας με τις αναφορές σε "πιεστικά οικονομικά προβλήματα" και "τεράστιες δανειακές υποχρεώσεις" της εταιρείας "Εγνατία Οδός ΑΕ", αλλά και τις "ασφυκτικές πιέσεις της Ε.Ε.", ενώ για την εγκατάλειψη του ηλεκτρονικού συστήματος είπε ότι είναι αρκετά χρονοβόρο.
Κινητοποίηση των πολιτών
Οι νέες εξαγγελίες γίνονται λίγες μέρες μετά την αύξηση των διοδίων στα Μάλγαρα, τη λειτουργία νέου σταθμού στη Βορειοανατολική Αττική και τις έντονες αντιδράσεις των κινημάτων και των επιτροπών που αντιστέκονται στη λαίλαπα των διοδίων που έχει διαμελίσει τη χώρα. Πολύ σύντομα αναμένεται ότι θα γίνει η δεύτερη ολομέλεια του Πανελλαδικού Συντονιστικού Οργάνου Επιτροπών ενάντια στα διόδια ενώ μετά τις εξελίξεις, αναμένεται ότι τις επόμενες μέρες θα συνεδριάσει και η Κίνηση Πολιτών της Ξάνθης για το ίδιο θέμα.
πηγή: XanthiPress.gr