Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011


Καλημέρα συναγωνιστές ειμαι κάτοικος Πατρών και για λόγους υγείας του πατέρα μου πηγαινοέρχομαι Πάτρα - Άθηνα συνέχεια.

Τα έξοδα τα φαντάζεστε όλοι, που να πλήρωνα και διόδια!!!
Ο λόγος που έρχομαι σε επικοινωνία μαζι σας ειναι για να καταγγείλω το εξής περιστατικό στις 6-2-2011 και ώρα 11:35 περίπου φτάνοντας στα διόδια του Ζευγολατιού ( Κορίνθου-Πατρών ) αρνήθηκα όπως πάντα να πληρώσω και εδω ξεκινάει το σόου, καθίστε αναπαυτικά κ απολαύστε το.
Φτάνω στο ταμείο θα μου ανοίξετε ή να ανοίξω μόνος μου ρωτάω?
Και η απάντηση γιατί κυριέ τι συμβαίνει?
και αμέσως με παραπέμπει στον προιστάμενο που εκείνη τη στιγμή βρέθηκε εκεί..........
Τι συμβαίνει κύριε γιατί δεν πληρώνεται? (αγριεμένος) και αν νομιζετε οτι υπερβάλλω δοκιμάστε το. Αρνούμαι να πληρώσω απαντώ κοφτά.
Για περιμένετε κύριε στο ιδιο ύφος απαντά με πριν, οπότε χωρίς να του πω κάτι άλλο προχωρώ και φτάνω μέχρι τη μπάρα την οποία ανοίγω μόνος μου.
Ακριβώς εκείνη τη στιγμή μου κάνει σήμα ένας αστυνομικός να σταματήσω στήν άκρη. Με αυστηρό ύφος μου ζητάει όλα τα χαρτιά , να κατέβω από το αυτοκίνητο και να τον ακολουθήσω στο περιπολικό.
Μέχρι εκείνη τη στιγμή με κάνει να νοιώθω μεγάλος παραβάτης και τον ακολουθώ.
Οπότε τον ρωτάω: Συμβαίνει κάτι?
Γιατί κύριε σας κατηγόρησα για κάτι? μου απαντά.
Τότε για ποιό λόγο καταγράφετε τα στοιχεία μου του λέω και μου απαντά :Επειδή σπρώξατε τη μπάρα (μάρτυρας είναι η μητέρα μου που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή δίπλα μου ).
Αυτό που κάνετε είναι παράνομο και συνιστά παράβαση καθήκοντος για εσάς
και μου απαντά : Δεν στα μάθανε καλά.
Οπότε τον ξαναρωτάω τί θα κάνετε τα στοιχεία μου?
και μου απαντά
- θα τα δώσω στην εταιρεία
και αν κρίνει αυτή να κινηθεί εναντίον σας να έχει τα στοιχεία σας.
Του ξαναλέω ότι αυτό που κάνει είναι παράνομο και τα στοιχεία μου η εταιρεία μπορεί να τα βρεί από την πινακίδα μου και μου απαντά ότι το ίδιο θα έκανε και για εμένα αν κάποιο αυτοκίνητο με ενοχλούσε ,δηλαδή θα μου εδινε τα στοιχεία του οδηγού
και επειδή μου έκανε νόημα ο προιστάμενος των διοδίων.
Λες και ο προιστάμενος των διοδίων ειναι και δικός του προιστάμενος.
Εμένα όμως δεν μου έδωσε τα στοιχεία του υπαλλήλου καί του προισταμένου των διοδίων ,ούτε το δικό του όνομα παρά μόνο τον αριθμό του σήματός του .
Οταν τον ρώτησα για ποιό λόγο βρίσκεται δίπλα στα διόδια μου απάντησε επειδή κάποιοι παραμερίζουν την μπάρα για να τους παίρνει τα στοιχεία και να τα δίνει στην εταιρεία.
Και εγώ σαν απλός πολίτης σας ερωτώ:Μπορώ εγώ να ζητήσω την παρουσία της αστυνομίας έξω από το μαγαζί μου μήπως κάποιος δεν με πληρώσει,ή με κλέψει ή μου το σπάσει?
Και άν η απάντηση είναι όχι, τότε γιατί να βρίσκεται στα διόδια.
Κάτι ακόμα δυο ώρες αργότερα το κίνημα έκλεισε τα διόδια ηταν η ημέρα που τα κλείναμε σε ολη την Ελλάδα και θα ήθελα να ήξερα ο αστυνομικός αυτός μήπως κάλεσε ενισχύσεις?
για να πάρει τα στοιχεία όλων?

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και πιστεύω ότι κάτι πρέπει να κάνουμε ώστε να σταματήσει και αυτή η απαράδεκτη κατάσταση.



  • Blogroll

  • Blog Archive