Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Αγαπητοι συναδελφοι θα θελα να σας παραθεσω τη σημερινη ΑΥΘΕΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΚΙΑΤΟΥ.Αρνηθηκα να πληρωσω τα συγκεκριμενα διοδια ,οπως κανω 1 χρονο τωρα ,γιατι ο δρομος Κορινθου -Πατρων ειναι καρμανιολα κ τον τελευταιο χρονο γινοντε επισκευες κ θυνιζει επαρχιακο δρομο!Σαββατο 10.30 αρνουμενος να πληρωσω η Υπαλληλος δεν ειπε τιποτα ενω της ειπα να γραψει το νο πινακιδας ,ειδοποιησε καποια αλλη υπαλληλος κ μου λεει καντε δεξια του δρομου κ αμεσως ειδοποιει τον αστυνομικο κ ο αστυμνομικος ειχε ετοιμο το θυραμα!Δωσε μου την ταυτοτητα ,την αδεια κ διπλωμα!ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΡΩΤΩ ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΕΚΑΝΑ? ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΔΙΟΔΙΑ!ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙς ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ?ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ! [Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ 10 ΕΤΩΝ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!]ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΟ!ΑΥΤΟΣ ΕΓΡΑΦΕ ΗΔΗ ΤΗ ΚΛΗΣΗ Κ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΛΕΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΟΝΟΜΟΣ!ΒΓΑΖΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΕΝΑ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ Κ ΞΕΒΙΔΩΝΕΙ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ!ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ,ΠΑΩ ΑΚΡΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΕΠΕΙΓΟΝ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ 5 ΕΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΙΣΩ!ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΑΛΑΣΩ ΑΝ ΘΕΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΝΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ!ΑΝ ΘΕΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΙΑΤΟΥ ....ΚΤΛ ΚΤΛ 2 ΩΡΕΣ ΕΜΕΙΝΑ ΕΚΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ,ΕΓΩ ΕΠΕΜΕΝΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΣΥΜΒΑΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΡΟΣΤ 200 ΕΥΡΩ ,ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΠΙΝΑΚ ΓΙΑ 20 ΜΕΡΕΣ Κ ΔΙΠΛΩΜΑ...ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ..ΤΟ ΠΗΡΑ Κ ΕΦΥΓΑ ΚΤΛ...ΠΟΙΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ? ΠΟΙΑ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ Κ ΤΟΣΟ ΒΑΡΙΑ...ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΜΠΑΜΠΑ?ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ?ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΑΜΑ? ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΥΡΝΑΜΕ ΠΙΣΩ?ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ..ΤΡΥΦΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ...Η ΧΩΡΑ ΦΑΛΗΡΗΣΕ!ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ!ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ Η ΗΓΕΣΙΑ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ !ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΑΥΘΕΡΕΤΑ!Ο ΛΑΟΣ ΥΠΟΜΕΝΕΙ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝΤΕ ..........ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !!Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ!1ΒΑΣΙΛΗΣ
  • Blogroll

  • Blog Archive