Λάβαμε απο τον Νικο Μ. (τα πληρη στοιχεια στην διαθεση του μπλογκ μας) την παρακάτω καταγγελία καθως και την διπλανη φωτογραφια:
Απο κατασκευης του δρομου, απο την εταιρια Μoρεας, στο ρευμα απο Αθηνα προς Ναυπλιο, υπηρχε μια εξοδος προς το επαρχιακο δικτυο λιγο πριν τα συγκεκριμενα διοδια. Την εξοδο αυτη χρησημοποιουσαν οσοι ειχαν προορισμο το Ναυπλιο/Αργος καθως και τα ενδιαμεσα χωρια (Νεμεα, αγιος βασιλειος κ.α ).
Οσοι ηθελαν, πληρωναν τα διοδια και συνεχιζαν προς Τριπολη. Εχθες που περασα απο τα συγκεκριμενα διοδια ειδα οτι ειχαν κλεισει την εξοδο αυτη. Ειχαν βαλει μια ΜΠΑΡΑ καθετα στον δρομο και ειχαν κλεισει την εξοδο. Μαλιστα εφτιαξαν μια καινουρια εξοδο αμεσως μετα τα διοδια.
Ετσι σε υποχρεωνουν πλεον να πληρωσεις τα διοδια. Πληρωνεις δηλαδη 2,40 ευρω για 20 μετρα δρομου. Για περιπου ενα χρονο τωρα ειχαν βαλει μια μεγαλη κιτρινη πινακιδα που ελεγε οτι η εξοδος ειναι κλειστη, ψεματα φυσικα, και για αυτο κανενας δεν εδινε σημασια και ολοι την χρησημοποιουσαν. Τωρα την εκλεισαν.
θα ηθελα να ηξερα με ποιο δικαιωμα καποιος κλεινει με μπαρα εναν δημοσιο δρομο και σου επιβαλει να πληρωσεις 2,40 ευρω για εναν δρομο ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΣ.
Περαν αυτου. Υπαρχει και το εξης τραγελαφικο με τον συγκεκριμενο δρομο. Ο δρόμος Κόρινθος - Σπαθοβούνι έχει κατασκευαστεί πάνω από 15 χρόνια από το δημόσιο. Οι όποιες παρεμβάσεις της κοινοπραξίας ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ δεν δικαιολογούν την με το στανιό διέλευσή μας από τους σταθμούς των διοδίων.
Η χιλιομετρική χρέωση 0,12 ευρώ/χιλιόμετρο για τα 20 χιλιόμετρα (Κόρινθος - Σπαθοβούνι) ίσως να είναι και η ακριβότερη στον κόσμο! Πάντως είναι τριπλάσια ακόμα και από την προβλεπόμενη από τη σύμβαση παραχώρησης χιλιομετρική χρέωση που είναι 0,04 ευρώ/χλμ.
Τελος οι παράδρομοι στο Σπαθοβούνι που οδηγούν στην παλαιά Εθνική Οδό εχουν πραγματικα άθλια κατάσταση του οδοστρώματος, που μόνο τυχαία δεν είναι.
Σας παρακαλω δημοσιευστε το. Ερευνηστε το .
Ευχαριστω για τον χρονο σας.
Νικος Μ
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ
Η ταυτότητα της κοινοπραξίας
Ας δούμε, όμως, ποια είναι η «Μορέας Α.Ε.». Η ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. ιδρύθηκε στις 22/12/2006 και η μετοχική της σύνθεση είναι η ακόλουθη:
• ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., με ποσοστό 86,67%
• ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, με ποσοστό 13,33%
Στις 31 Ιανουαρίου του 2007, ο υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων υπέγραψε με την παραχωρησιούχο εταιρεία, «Μορέας Α.Ε.», σύμβαση παραχώρησης του έργου: «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη». Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 30 χρόνια.
Το οργανόγραμμα του έργου
Η σύμβαση παραχώρησης κυρώθηκε με το Ν.3559/2007 (ΦΕΚ 102 Α/ 14.5.2007), ενώ η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Κρατική Ενίσχυση ελήφθη στις 31.01.2008.
Το έργο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που ενεργεί για λογαριασμό του ελληνικού Δημοσίου.
(τα στοιχεια για την κοινοπραξια απο το πλανετ gr)
Απο κατασκευης του δρομου, απο την εταιρια Μoρεας, στο ρευμα απο Αθηνα προς Ναυπλιο, υπηρχε μια εξοδος προς το επαρχιακο δικτυο λιγο πριν τα συγκεκριμενα διοδια. Την εξοδο αυτη χρησημοποιουσαν οσοι ειχαν προορισμο το Ναυπλιο/Αργος καθως και τα ενδιαμεσα χωρια (Νεμεα, αγιος βασιλειος κ.α ).
Οσοι ηθελαν, πληρωναν τα διοδια και συνεχιζαν προς Τριπολη. Εχθες που περασα απο τα συγκεκριμενα διοδια ειδα οτι ειχαν κλεισει την εξοδο αυτη. Ειχαν βαλει μια ΜΠΑΡΑ καθετα στον δρομο και ειχαν κλεισει την εξοδο. Μαλιστα εφτιαξαν μια καινουρια εξοδο αμεσως μετα τα διοδια.
Ετσι σε υποχρεωνουν πλεον να πληρωσεις τα διοδια. Πληρωνεις δηλαδη 2,40 ευρω για 20 μετρα δρομου. Για περιπου ενα χρονο τωρα ειχαν βαλει μια μεγαλη κιτρινη πινακιδα που ελεγε οτι η εξοδος ειναι κλειστη, ψεματα φυσικα, και για αυτο κανενας δεν εδινε σημασια και ολοι την χρησημοποιουσαν. Τωρα την εκλεισαν.
θα ηθελα να ηξερα με ποιο δικαιωμα καποιος κλεινει με μπαρα εναν δημοσιο δρομο και σου επιβαλει να πληρωσεις 2,40 ευρω για εναν δρομο ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΣ.
Περαν αυτου. Υπαρχει και το εξης τραγελαφικο με τον συγκεκριμενο δρομο. Ο δρόμος Κόρινθος - Σπαθοβούνι έχει κατασκευαστεί πάνω από 15 χρόνια από το δημόσιο. Οι όποιες παρεμβάσεις της κοινοπραξίας ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ δεν δικαιολογούν την με το στανιό διέλευσή μας από τους σταθμούς των διοδίων.
Η χιλιομετρική χρέωση 0,12 ευρώ/χιλιόμετρο για τα 20 χιλιόμετρα (Κόρινθος - Σπαθοβούνι) ίσως να είναι και η ακριβότερη στον κόσμο! Πάντως είναι τριπλάσια ακόμα και από την προβλεπόμενη από τη σύμβαση παραχώρησης χιλιομετρική χρέωση που είναι 0,04 ευρώ/χλμ.
Τελος οι παράδρομοι στο Σπαθοβούνι που οδηγούν στην παλαιά Εθνική Οδό εχουν πραγματικα άθλια κατάσταση του οδοστρώματος, που μόνο τυχαία δεν είναι.
Σας παρακαλω δημοσιευστε το. Ερευνηστε το .
Ευχαριστω για τον χρονο σας.
Νικος Μ
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ
Η ταυτότητα της κοινοπραξίας
Ας δούμε, όμως, ποια είναι η «Μορέας Α.Ε.». Η ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. ιδρύθηκε στις 22/12/2006 και η μετοχική της σύνθεση είναι η ακόλουθη:
• ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., με ποσοστό 86,67%
• ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, με ποσοστό 13,33%
Στις 31 Ιανουαρίου του 2007, ο υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων υπέγραψε με την παραχωρησιούχο εταιρεία, «Μορέας Α.Ε.», σύμβαση παραχώρησης του έργου: «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη». Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 30 χρόνια.
Το οργανόγραμμα του έργου
Η σύμβαση παραχώρησης κυρώθηκε με το Ν.3559/2007 (ΦΕΚ 102 Α/ 14.5.2007), ενώ η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Κρατική Ενίσχυση ελήφθη στις 31.01.2008.
Το έργο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που ενεργεί για λογαριασμό του ελληνικού Δημοσίου.
(τα στοιχεια για την κοινοπραξια απο το πλανετ gr)