Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011


Η πρώτη – και μοναδική ως προς τους όρους της – των συμβάσεων παραχώρησης, ήταν αυτή που υπεγράφη μεταξύ Δημοσίου και της Κοινοπραξίας «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε.» για την κατασκευή της λεωφόρου Ελευσίνας-Σταυρού Α/Δ Σπάτων και Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού, συνολικού μήκους 65 χλμ. Η σύμβαση παραχώρησης, υπογράφηκε το 1996 και κυρώθηκε με το νόμο 2445/1996.
Το κόστος κατασκευής της Αττικής οδού, κατανεμήθηκε ως εξής:
- Το 32% (420 εκατομμύρια ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο μαζί με τη συγχρηματοδότηση της Ε.Ε., δηλαδή το πληρώσαμε εμείς οι πολίτες.
- Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που συνήψε η κοινοπραξία με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Που σημαίνει ότι αν κάτι δεν πάει καλά με την αποπληρωμή, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν όλα πάνε καλά, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.
- Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή της κοινοπραξίας που και την εκμεταλλεύεται. Για να εγκαταλείψει η Κοινοπραξία την εκμετάλλευση θα έπρεπε να της επιστραφούν τα ίδια κεφάλαια (δηλ. τα 175 εκατομμύρια €) με μια μέση απόδοση 11,6% για κάθε έτος μέχρι την αποπληρωμή τους.
Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ότι η εκμετάλλευση από την ανάδοχο κοινοπραξία μπορεί να διαρκέσει έως 23 χρόνια. Η Αττική οδός θα παραδοθεί, εφόσον έχει γίνει η επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων (των κεφαλαίων δηλαδή που έβαλε η κοινοπραξία στο έργο δηλ. των 175.000.000€) με μια ελάχιστη απόδοση 11,6%, ανεξάρτητα από τη μέγιστη χρονική διάρκεια της σύμβασης.
Κεντρική Επισήμανση: Για πρώτη και μοναδική φορά, η παραπάνω απόδοση του 11,6% υπολογίζεται επί των καθαρών κερδών, που παρουσιάζει η ίδια η ανάδοχος! Η οποία, μέχρι σήμερα, φροντίζει να μην παρουσιάζει αντίστοιχα κέρδη, χρησιμοποιώντας απλές και φαινομενικά νόμιμες (αλλά όχι ηθικές ούτε δίκαιες) μεθόδους.
Ειδικότερα, μέχρι σήμερα τα συνολικά έσοδα μέχρι τώρα στα 8 χρόνια λειτουργίας της Αττικής Οδού μόνο έχουν ξεπεράσει το 1,7 δισ. ευρώ, που σημαίνει ότι έχουν υπερβεί όχι μόνο το ύψος των ιδίων κεφαλαίων και της συμφωνημένης ετήσιας απόδοσης και των δανείων αλλά ακόμα και το συνολικό κόστος του έργου. Παρόλα αυτά δεν έχουν ενεργοποιηθεί οι όροι 1, 2, 3, 4 της σύμβασης, καθώς η κοινοπραξία έχει δημιουργήσει ένα ολόκληρο δίκτυο θυγατρικών της εταιριών (ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.) στις οποίες αναθέτει εργασίες (π.χ. τεχνικής και διοικητικής υποστήριξης, διαχείρισης σταθμών διοδίων, συντήρισης οδικού δικτύου, καλλωπισμού και δενδροφύτευσης κ.ά. ) για τις οποίες τους «καταβάλει» μηνιαίως εκατομμύρια ευρώ, τα οποία εμφανίζονται στους ετήσιους ισολογισμούς της μητρικής εταιρίας, ως έξοδα(!), με αποτέλεσμα, τα κέρδη της μητρικής εταιρίας να εμφανίζονται πάντοτε μειωμένα, ενώ οι θυγατρικές εμφανίζουν και αποδίδουν στους μετόχους τους (που είναι οι ίδιοι με αυτούς της μητρικής εταιρίας) κέρδη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Με άλλα λόγια, τα έσοδα μετονομάζονται σε έξοδα της ίδιας πάντα εταιρίας, η οποία διατηρεί την εκμετάλλευση του δρόμου και εμείς, ως πολίτες καλούμαστε, εκβιαστικά, να συμβάλουμε
στον απαράδεκτο και άδικο πλουτισμό της, μέσω της καθημερινής καταβολής υπέρογκων διοδίων.
Όλα τα παραπάνω, καθίστανται ακόμη πιο σκανδαλώδη, λαμβανομένου υπ’ όψη του γεγονότος ότι οι παραπάνω όροι στη σύμβαση παραχώρησης, έγιναν στη βάση υπολογισμού του αριθμού των μελλοντικά διερχόμενων αυτοκινήτων, στις 125.000, ενώ, ήδη, από τον τρίτο χρόνο λειτουργίας του δρόμου και μέχρι σήμερα, ο αριθμός των διερχομένων αυτοκινήτων υπερβαίνει τις 300.000!
Η εν λόγω σκανδαλώδης σύμβαση αλλά και ακόμη πιο σκανδαλώδης εφαρμογή της, δεν διέλαθε της προσοχής της Δικαιοσύνης, η οποία, δια του κ. Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, παρήγγειλε προκαταρτική εξέταση για αδικήματα σε βάρος του Δημοσίου. Αξιοπρόσεκτο είναι το γεγονός ότι η κ. Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών που ανέλαβε την εν λόγω δικογραφία, κατέληξε στο συμπέρασμα πως η σύμβαση παραχώρησης είναι, επί λέξει «λεόντειος»(σε βάρος του Δημοσίου), αλλά δεν κατέστη δυνατόν να διαπιστωθούν ποινικά αδικήματα. Παρά ταύτα, ήδη, η Εισαγγελία Εφετών, παρήγγειλε νέα διερεύνηση, μια που η προπεριγραφείσα «επιχειρηματική δράση» της εταιρίας, προφανώς υπερβαίνει τα προβλεφθέντα από τη σύμβαση, αλλά και τις στοιχειώδεις αρχές της καλής πίστης. Στην πραγματικότητα, είναι δύσκολο πράγματι να διαπιστωθούν ποινικά αδικήματα, αφού πρόκειται για, από μέρους της εταιρίας, κατάχρηση των όρων της αστικής σύμβασης προς όφελός της και ενάντια στο κοινό όφελος, φέρουσα όμως μορφές μη αξιολογες ποινικά. Αυτεπάγγελτη παρέμβαση της Δικαιοσύνης σε αστικού δικαίου διαφορές δεν προβλέπεται, ενώ ο θιγόμενος συμβληθείς – το ελληνικό δημόσιο – αρνείται μέχρι σήμερα να προσφύγει στη Δικαιοσύνη.
Οι εναλλασσόμενες κυβερνήσεις, ουδέποτε κατήγγειλαν/τροποποίησαν την σύμβαση παραχώρησης, ούτε δε, ως όφειλαν, προσέφυγαν στα πολιτικά Δικαστήρια, προκειμένου να αποδείξουν ότι η προπεριγραφείσα «επιχειρηματική» δραστηριότητα που μετονομάζει «νομότυπα» τα έσοδα σε έξοδα, είναι καταχρηστική τουλάχιστον και υπερβαίνει τα όρια της καλής πίστης, αλλά και αυτής της σύμβασης. Ουδέποτε κατέφυγαν στα πολιτικά Δικαστήρια για να αναγνωριστεί αυτό που πλέον γνωρίζουν οι πάντες ότι η εταιρία πλουτίζει Αδικαιολόγητα! Αντ’ αυτού, η κυβέρνηση, πρόσφατα, ήλθε και πάλι αρωγός της εταιρίας και ενάντια στο κοινό όφελος, θέσπισε διάταξη νόμου με την οποία ορίζεται ως παράβαση του Κ.Ο.Κ. η παράλειψη καταβολής των ληστρικών και μη οφειλομένων στην πραγματικότητα, τελών διοδίων.
Απέναντι και στους δύο συμβαλλομένους, βρισκόμαστε εμείς οι πολίτες, που καλούμαστε καθημερινά να καταβάλουμε υπέρογκα τέλη διοδίων για την μετάβαση και επιστροφή στην εργασία μας (2,80+ 2,80=5,60 €), αφού αποτελεί μύθο ο ισχυρισμός εταιρίας και κυβέρνησης ότι δήθεν μπορούμε να επιλέξουμε άλλες διαδρομές. Στην πραγματικότητα, όπως διαπίστωσε το Κέντρο Οικονομικών Ερευνών του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης σε σχετική δημοσιευθείσα μελέτη του «η χρήση της Αττικής οδού είναι εκβιαστική για τον πολίτη», λόγω της έλλειψης ολοκληρωμένου δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς και εναλλακτικού οδικού δικτύου. Στην πραγματικότητα, η σύμβαση παραχώρησης λειτουργεί, με τη συναίνεση αμφοτέρων των συμβαλλομένων, ως σύμβαση κατά τρίτου, και στη θέση του τρίτου βρίσκονται οι πολίτες που χρησιμοποιούν το δρόμο που έχουν ήδη, από καιρό, αποπληρώσει.
Αντιμετωπίζοντας την κατάφωρη αυτή αδικία, οι εργαζόμενοι και κάτοικοι των περιοχών της Αθήνας, συγκροτήσαμε Επιτροπές Αγώνα και αποφασίσαμε να αγωνιστούμε για την αποκάλυψη της αλήθειας, την κατάργηση των διοδίων και την απόδοση της Αττικής οδού στο Δημόσιο. Ως μέσο πάλης και πίεσης αποφασίσαμε να μην πληρώνουμε διόδια κατά τις καθημερινές μας διελεύσεις από τους σταθμούς των διοδίων. Εκτιμούμε πως η από μέρους μας άσκηση του δικαιώματος στην ελεύθερη μετακίνηση, είναι ο θεμελιώδης, νόμιμος και δίκαιος τρόπος υπεράσπισής του. Ακόμη περισσότερο, που η κυβέρνηση, επιφορτισμένη από το Σύνταγμα με το καθήκον της προστασίας των δικαιωμάτων των πολιτών, στέκει ενάντια στο κοινό όφελος, προστατεύοντας, αντισυνταγματικά, άδικα και παράνομα, το κερδοσκοπικό συμφέρον της εταιρίας.
Στο πλαίσιο των συλλογικών κινητοποιήσεων και δράσεών μας, εκφράσαμε και εκφράζουμε την αλληλεγγύη και συμπαράστασή μας, σε κάθε διωκόμενο και αδικούμενο από την εταιρία συμπολίτη μας.
Η κυβέρνηση, αντιμετωπίζοντας τους πολίτες ως «εχθρό λαό» θέσπισε την προαναφερθείσα διάταξη του Κ.Ο.Κ., σύμφωνα με την οποία, εφόσον Αστυνομικός της Τροχαίας διαπιστώσει ιδίοις όμασι την παράλειψη καταβολής του τέλους διοδίου, βεβαιώνει πρόστιμο 200 ευρώ. Αμέσως μετά, αποθρασυνόμενη η εταιρία από την ενέργεια της κυβέρνησης, άρχισε να προβαίνει σε εγκληματικές ενέργειες σε βάρος των «απείθαρχων» οδηγών, κατακρατώντας τους παράνομα πίσω από την μπάρα, εάν αρνούντο ή αν απλώς δεν είχαν χρήματα να πληρώσουν(!!!). Παράλληλα, κατήργησε στην πράξη, την προβλεπόμενη από το Νόμο και τη σύμβαση διάταξη, σύμφωνα με την οποία, εάν ο διερχόμενος οδηγός δηλώσει αδυναμία πληρωμής, η εταιρία υποχρεούται να εκδώσει τυποποιημένο πιστωτικό σημείωμα, με το οποίο ο οδηγός διέρχεται νόμιμα από το σταθμό και καταβάλει το αντίτιμο του διοδίου εντός δεκαημέρου. Εκατοντάδες οδηγοί έμειναν εγκλωβισμένοι επί ώρες πίσω από κατεβασμένες μπάρες, απαιτώντας το αυτονόητο. Αντίστοιχα, η εταίρα των συμβαλλομένων κυβέρνηση, έδωσε εντολή στα όργανα της τροχαίας, να καλούν τον οδηγό που δήλωνε αδυναμία πληρωμής, να σηκώσει ο ίδιος την μπάρα και να περάσει προκειμένου να ελευθερωθεί η δίοδος και αμέσως μετά, παράνομα και άδικα, να βεβαιώνουν πρόστιμο για διέλευση χωρίς καταβολή τέλους διοδίου.
Χιλιάδες συμπολίτες μας που βιώνουν καθημερινά τη φτώχεια και την απομείωση των εισοδημάτων τους, κλήθηκαν κατ’ αυτόν τον τρόπο να καταβάλουν πρόστιμα 200 € για παράβαση που ουδέποτε διέπραξαν, ενώ οι απαιτήσεις τους για σύλληψη των υπευθύνων για την παράνομη κατακράτηση καθώς και για κυρώσεις στην εταιρία που αρνείτο νόμιμη υποχρέωσή της, έπεσαν στο κενό…
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δυόμισι χρόνια γυροφέρνει η έρευνα για το σκάνδαλο με τις εισπράξεις των διοδίων της Αττικής Οδού


_____________________________________________________________________________________

ΠΕΡΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ

Η τροχαία συχνά συμπεριφέρεται αυθαίρετα και έχουμε καταγράψει πολλά αντίστοιχα περιστατικά απο πάμπολλες καταγγελίες συμπολιτών μας:
Καλούμε τους πολίτες που τηλεφωνούν καθημερινά αναζητώντας απαντήσεις και τρόπους άμυνας απέναντι στην αυθαιρεσία των αστυνομικών υπαλλήλων της Τροχαίας Αττικής Οδού, αλλά και σε οποιοδήποτε γεωγραφικό σημείο συμβαίνουν αντίστοιχα περιστατικά, να καταθέτουν ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ κατά των αστυνομικών οργάνων που υπογράφουν την βεβαίωση της παράβασης. (χωρίς να έχουν βεβαιώσει αυτοπροσώπως ή όταν μας σταματούν πολλά χιλιόμετρα απο τους σταθμούς διοδίων – προφανώς ειδοποιημένοι). Όταν προσερχόμαστε στο οικείο αστυνομικό τμήμα παραλαμβάνουμε πρώτα την βεβαίωση παράβασης, σημειώνοντας πριν υπογράψουμε “με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου”, μετά υπογράφουμε και αμέσως καταθέτουμε την μηνυτήρια και πειθαρχική αναφορά που επισυνάπτουμε εδώ:


ΠΡΟΣ 1.ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ
2.ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ και κάθε αρμόδια αρχή

Διά του Διοικητή του Τμήματος Τροχαίας Αττικής Οδού (ή όποιου άλλου τμήματος μας κάλεσε)

ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ



Του … (ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας)

ΚΑΤΑ

Του (ονοματεπώνυμο του αστυνομικού που υπογράφει την κλήση και του τμήματος που υπηρετεί)

Κε Υπουργε/Κε Εισαγγελέα

Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 29 παρ. 10 εδάφιο τελευταίο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σε περίπτωση παράλειψης καταβολής διοδίου τέλους όπου αυτή προβλέπεται «Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως».

Επειδή, η αυτοπρόσωπη διαπίστωση της παράβασης, προκύπτει από την υπογραφή του παραβάτη οδηγού στο σώμα της Πράξης Βεβαίωσης της Παράβασης (κλήσεως).

Επειδή, σήμερα ….. (ημερομηνία)….., κλήθηκα από το Α.Τ. (Αττικής οδού ή άλλο)… να παραλάβω την με αριθμό …………. Πράξη Βεβαίωσης Παράβασης (Κλήση), που εκδόθηκε από τον … (ονοματεπώνυμο αστυνομικού)…. στις … (ημερομηνία)… και ώρα…, σύμφωνα με την οποία, διήλθα δήθεν από τον σταθμό διοδίων …(περιοχή)… χωρίς να καταβάλω διόδιο τέλος.

Επειδή, κατά την ως άνω ημερομηνία και ώρα, κανένα αστυνομικό όργανο δεν βρισκόταν στο σταθμό διοδίων.

Επειδή, κατά τα ανωτέρω, ουδείς αστυνομικός μου ένευσε να σταματήσω προκειμένου να βεβαιωθεί παράβαση.

Επειδή, ως εκ τούτου, ουδείς αστυνομικός διαπίστωσε αυτοπροσώπως παράβαση συνιστάμενη στην παράλειψη καταβολής διοδίου τέλους.

Επειδή, ο υπογράφων την Πράβη Βεβαίωσης (κλήση) αστυνομικός, εξέδωσε αυτήν παρά το γεγονός ότι δεν διαπίστωσε αυτοπροσώπως οποιαδήποτε παράβαση.

Επειδή, ως εκ τούτου, ο εκδόσας την κλήση αστυνομικός παρέβη το καθήκον του, το οποίο συνίσταται στην εφαρμογή του νόμου, και ειδικότερα στην έκδοση Πράξης Βεβαίωσης Παράβασης (κλήσης), μόνον μετά από αυτοπρόσωπο διαπίστωσή της.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ – ΖΗΤΩ

Την πειθαρχική και ποινική δίωξη του …(ονοματεπώνυμο αστυνομικού)… για παράβαση καθήκοντος και τη νόμιμη τιμωρία του.

Αθήνα…(ημερομηνία)…

Ο ΜΗΝΥΤΗΣ/ΑΝΑΦΕΡΩΝ
_____________________________________________________________________________________

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΠΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ




ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ

Μας εχουν γινει παρα πολλες καταγγελιες για τροχονομους-φαντασματα που βεβαιωνουν μετα απο μηνες παραβασεις της ντροπολογιας Ρεππα σε διερχομενους της Αττικης οδου. Και παραγγελνουν στα οικεια αστυνομικα τμηματα του "παραβατη" να πληρωσει προστιμο και να παραδωσει πινακιδες, διπλωμα και αδεια κυκλοφοριας.
Σε προφορικη διαμαρτυρια μας προς τον διοικητη της τροχαιας Αττικης οδου ακουσαμε την εξωφρενικα αιτιολογια, οτι υπηρχε τροχονομος αλλα ηταν κρυμενος μεσα στα κουβουκλια της ιδιωτικης εταιριας , δηλαδη τα γκισε εισπραξης διοδιων!!! Περαν της αφελους αιτιολογησης, καθοτι ο νομος επιβαλει την αυτοπροσωπη βεβαιωση της "παραβασης" του ΚΟΚ, ο απλος και αθωος πολιτης αναρωταται: Τι στο καλο κανει ενα οργανο της ταξης μεσα στο κουβουκλιο μιας ιδιωτικης εταιρίας; Και πως γινεται η δουλεια; Περναει η κλουβα και αραδιαζει καθε βαρδια, απο εναν τροχαιο (που βεβαιως πληρωνει ο λαος με το υστερημα του) μεσα στα κουβουκλια; Και μετα το 8ωρο τους ξαναμαζευει; Και γιατι δεν καθεται εξω απο τα κουβουκλια; Μηπως λογω κακων καιρικων συνθηκων; Τοτε γιατι εχουν ερθει και κλησεις σε ημερες απολυτης καλοκαιριας , απο τροχονομους - φαντασματα; Χωρανε μαζι με τον ή την υπαλληλο μεσα στο κουβουκλιο; Ή μηπως καθονται στα κενα κουβουκλια; Και ποιος τους ξεκλειδωνει;
Περαν του γελοιου των δικαιολογιων το ποτηρι ξεχειλισε:
Η ομαδα νομικης στηριξης του κινηματος προτιθεται να προβει σε αγωγες και οτι αλλο νομικο μεσο ενδεικνυται προκειμενου να υπερασπισει τον "ανεγκεφαλο ιθαγενη" συμφωνα παντα με τα μετρα των "προστατων" μας. Οσοι εχετε υποστει τετοιου ειδους ή παρομοια αδικια και επιθυμειτε να μην σκυψετε το κεφαλι και να μην σας περνανε κοροϊδα και ραγιαδες ελατε σε επικοινωνια μαζι μας προκειμενου να αντιδρασουμε ομαδικα και συλλογικα.
ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
www.oxidiodia.gr
www.kinimadenplirono.gr
epitropes2010@gmail.com
τηλεφωνα:6945426178- 6932251011- 6947441050

Απο την ομαδα νομικης βοηθειας του Κινηματος Δεν Πληρωνω
ΠΡΟΤΥΠO ΜΗΝΥΣΗΣ KAI ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΟΡΑΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ

Μ Η Ν Υ Τ Η Ρ Ι Α Α Ν Α Φ Ο Ρ Α

Του............................

Κ Α Τ Α

Του............................


Αξιότιμε κε. Εισαγγελεύ,

Στις ...................... κλήθηκα από αστυνομικούς του ΑΤ ............................ να προσέλθω και να παραλάβω την με αριθ............................ Πράξη Βεβαίωσης Παράβασης (κλήση) του ΑΤ............................ εκδοθείσα στις............................. και ώρα ..........., σύμφωνα με την οποία μου επεβλήθη διοικητικό πρόστιμο ύψους διακοσίων ευρώ (200€) για παράβαση των αρ.104 και 29 ΚΟΚ, την οποία βεβαιώνει ο αστυνομικός............................................... Το ανωτέρω διοικητικό πρόστιμο κλήθηκα να πληρώσω.

Κατά την ως άνω ημεροχρονολογία, όμως και ουδείς, πόσο μάλλον αστυνομικός, μου έγνευσε να σταματήσω για να συντάξει και να μου παραδώσει την ανωτέρω πράξη βεβαίωσης παράβασης και ως εκ τούτου η ανωτέρω πράξη συντάχθηκε εν τη απουσία μου.

Επειδή σύμφωνα με τη διάταξη του αρ.29 παρ.10 εδ. τελευταίο του Κ.Ο.Κ., σε περίπτωση παράλειψης καταβολής διοδίου τέλους, όπου αυτή προβλέπεται «Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως».

Επειδή σύμφωνα με τη διάταξη του αρ.259ΠΚ την αξιόποινη πράξη της παράβασης καθήκοντος διαπράττει ο υπάλληλος που με πρόθεση παραβαίνει υπηρεσιακό του καθήκον, όπως τέτοιο καθορίζεται από το νόμο.

Επειδή στην έννοια του υπαλλήλου υπάγεται ο αστυνομικός που είναι επιφορτισμένος με την υπηρεσία επίβλεψης της τήρησης της ομαλής κυκλοφορίας των οχημάτων κατά τον ΚΟΚ.

Επειδή η βεβαίωση παράβασης του ΚΟΚ είναι πράξη που συνιστά έκφραση πολιτειακής βούλησης και άσκηση κρατικής εξουσίας.

Επειδή εκ του νόμου ο ανωτέρω αστυνομικός ήτο υποχρεωμένος να βεβαιώσει αυτοπροσώπως την ανωτέρω παράβαση, χωρίς αυτό να καταλείπεται στη διακριτική του ευχέρεια.

Επειδή η αυτοπρόσωπη διαπίστωση της παράβασης, προκύπτει από την υπογραφή του παραβάτη οδηγού στο σώμα της Πράξης Βεβαίωσης Παράβασης (κλήσεως).

Επειδή κατά την ως άνω ημερομηνία και ώρα, κανένα αστυνομικό όργανο δε βρισκόταν στο σταθμό διοδίων.

Επειδή ουδείς αστυνομικός μου έγνευσε να σταματήσω προκειμένου να βεβαιωθεί η παράβαση.

Επειδή ουδείς αστυνομικός διαπίστωσε αυτοπροσώπως παράβαση συνιστάμενη στην παράλειψη καταβολής διοδίου τέλους.

Επειδή ο υπογράφων την Πράξη Βεβαίωση Παράβασης (κλήση) αστυνομικός εξέδωσε αυτήν παρά το γεγονός ότι δεν διαπίστωσε αυτοπροσώπως οποιαδήποτε παράβαση.

Επειδή η ανωτέρω ιστορηθείσα αξιόποινη πράξη συνιστά ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ του αρ.259ΠΚ, αλλά και ανεπίτρεπτη προσβολή για την ευνομούμενη Πολιτεία.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Σας θέτω υπ’ όψιν τα ανωτέρω και Σας παρακαλώ για την από ποινικής πλευράς διερεύνηση της υποθέσεως. Σε περίπτωση δε που διαπιστωθούν ποινικές ευθύνες εξαιτούμαι την ποινική δίωξη του ανωτέρω μηνυομένου, παντός υπεύθυνου αυτουργού, συναυτουργού, συμμέτοχου υπό ευρεία έννοια για τα ανωτέρω ή όποια άλλα ήθελε διαπιστωθούν τελεσθέντα εγκλήματα.

Προσκομίζω δε τα εξής σχετικά έγγραφα:
1. Φωτοτυπικό αντίγραφο της υπ’ αριθ...................... πράξης βεβαίωσης παράβασης.
2. ........................

Διορίζω με την παρούσα πληρεξουσίους μου και αντικλήτους τους Δικηγόρους......................... κατοίκους ......................., οδός ...................., αρ......, τηλ.......................

Μάρτυρες προτείνω:
1……………………………..


ΑΘΗΝΑ .............................

Ο αναφερόμενος - μηνυτής

_____________________________________________________________________________________

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΝΥΣΗΣ

(κατ’ αρ.46 σε συνδ. με το αρ.42 §§ 2,3 και 4 ΚΠΔ)


Ο κάτωθι υπογράφων ......................................................... του ........................ και της ………………………….., που γεννήθηκα .................................. και κατοικώ …………………............, οδός …………..……, αριθ.........., κάτοχος του υπ’ αριθ............................. ΔΑΤ με ημερομηνία................................ εκδόσεως στο ΤΑ.......................................... παρέχω με την παρούσα δήλωσή μου στους δικηγόρους:
1) ΒΑΡΒΑΡΑ ΒΟΛΤΕΑ, κάτοικο Αθηνών, οδός Ξανθίππης, αρ67.
2) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΛΑΜΑΡΗ, κάτοικο Αθηνών, οδός Σκουφά, αρ.66
3) ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, κάτοικο Πειραιά, οδό Αγ. Κωνσταντίνου, αρ.5
την ειδική εντολή να υποβάλουν από κοινού και ο καθένας χωριστά νομίμως μήνυση ενώπιον του κ. Εισαγγελέως Πλημμελειοδικών Αθηνών ή οποιασδήποτε αρμοδίου αστυνομικής αρχής κατά του ...................................................................... για την αξιόποινη πράξη της παράβασης καθήκοντος που ετέλεσε εις βάρος μου. Επισυνάπτω κατωτέρω το ακριβές κείμενο της μηνύσεως:



Δηλώνω, ότι αναγνωρίζω από τώρα τις πράξεις των ανωτέρω πληρεξουσίων μου ως έγκυρες, ισχυρές, ανεπίδεκτες αμφισβήτησης και απρόσβλητες και σαν έγιναν από εμένα την ίδιο.

ΑΘΗΝΑ, .........................

Ο παρέχων την πληρεξουσιότητα και εντολή μηνυτής.
  • Blogroll

  • Blog Archive