Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

βασικα θα μεινω στο σκοταδι αφου δεν εχω να πληρωσω

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Παρασκευή, Νοεμβρίου 11, 2011

Καλησπερα στο πιο μαχητικο κινημα που εγινε ποτε!
Ερχομαι στο θεμα....
Μηπως θα μπορουσατε να πιεσετε τον Δημαρχο Χαιδαριου κυριο Μαραβελια για συνεργασια με εσας ετσι ωστε να υπαρξει ενας μηχανισμος
που θα μπορουν οι αναξιοπαθεις δημοτες να προσφευγουν, να γινονται ομαδικες αγωγες στη ΔΕΗ με ασφαλιστικα μετρα κλπ;...
Προσωπικα ειμαι ανεργος απο τον Δεκεμβρη του 2010.... επειδη ομως τα περισινα μου εσοδα ηταν γυρω στις 8.000 ευρω, δεν δικαιολογουμαι λεει να μην πληρωσω το χαρατσι... βασικα θα μεινω στο σκοταδι αφου δεν εχω να πληρωσω ουτε και το ρευμα αυτο καθ αυτο.
Το δραμα ομως το ζουν οι γονεις μου... μενουν σε ενα ετοιμοροπο απο τους σεισμους σπιτι ακαταλληλο προς διαμονη, μεχρι πριν 5 χρονια πληρωναν ενα μικρο ποσο για ενοικιο στον αποθανοντα ιδιοκτητη, τυχεροι μεχρι εδω γιατι και αυτο τωρα το γλυτωνουν.
Ο πατερας μου ειναι 85 χρονων, με προβληματα καρδιας και κατα 90% τυφλος γιατι ο κ. Λοβερδος αποφασισε να του κοψει την ενεση που εκανε καθε μηνα για το γλαυκωμα...
Η μητερα μου 80 χρονων με σοβαρα και πολλαπλα προβληματα υγειας, μπαινοβγαινει στα νοσκομεια καθε λιγο.... και οι δυο γεροι εχουν αναγκη την ΘΕΡΜΑΝΣΗ τωρα τον χειμωνα αλλιως θα πεθανουν.... ο δε πατερας μου χρειαζεται οπωσδηποτε το ΦΩΣ για να μπορει να κινειται στο σπιτι και οσο μπορει να αυτοεξυπηρετειται....
Λογω μη προσελευσης των καταμετρητων της ΔΕΗ κατα την καλοκαιρινη περιοδο ο λογαριασμος τους ερχοταν στα 60, 70 ευρω... ο τελευταιος λογαριασμος τους ηρθε 250 το ρευμα και 300 χοντρικα το χαρατσι.
Η συνταξη του πατερα μου ειναι μολις 580 ευρω και τα 200 απο αυτα ειναι για φαρμακα.
Μεχρι περισι βοηθαγα κι εγω απο τα πενιχρα μου εσοδα, εφετος αδυνατω να το κανω
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ καντε κατι για αυτους τους ανθρωπους, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ουτε λεπτο........
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Γιώργος Π.

Σχόλιο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ: Αγαπητέ φίλε Γιώργο. Σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια και την εμπιστοσυνη που μας δειχνεις. Ομως η τελευταια σου παρακληση: "..καντε κατι για αυτους τους ανθρωπους.." . πρεπει να αλλαξει σε "..ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ κατι για αυτους τους ανθρωπους και για ολους μας..". Το κινημα μας ειναι στο πλευρο ολων των συμπολιτων μας, στο μετρο των δυνατοτητων μας. Ομως δεν ειμαστε καποιοι ακομη διαμεσολαβητες που απευθυνομενοι στις δημοτικες ή άλλες αρχες θα δωσουμε εμεις λυση στα τεραστια προβληματα που βιωνουμε ολοι μας. Τα οπλα μας ειναι τρια: ΑΝΥΠΑΚΟΗ, ΑΦΟΒΙΑ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ. Τα τρια αυτα οπλα απαιτουν την συμμετοχη ΟΛΩΝ ΜΑΣ! Και επειδη οι γονεις σου αδυνατουν, οπως ειναι φυσικο, να κανουν κατι, ζηταμε απο εσενα να παρευερεθεις μαζι με τους φιλους σου και τους γνωστους σου, στην αυριανη μας συγκεντρωση - ανοιχτη συζητηση του Σαββατου 12/11, 7 μμ, στο Αιγαλεω, Ρηγα Φεραιου και Παλαιων Πατρων Γερμανου, 1ος οροφος. Εκει θα ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ τις δρασεις που θα κανουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! Σε περιμενουμε..
  • Blogroll

  • Blog Archive