Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΙΣΟΣ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ;;; ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2011

Ειμαι μελος του κινηματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που χτυπηθηκε αγρια από αυτους τους ψυχρους και ακαρδους ΜΑΤατζήδες , στην Καλλιθεα επειδη τολμησα να διαμαρτυρηθω μαζι με συναγωνιστες μου για τα χαρατσια μεσω της ΔΕΗ.
Τα αποτελεσματα;; Εφαγα κλωτσια από Ματατζη πισω στην γαμπα, κουτουλια με το κρανος αλλου Ματατζη , ‘’στραπατσαριστηκε’’ το κεφαλι μου , και όλα αυτά;; Για να με βαλουν μεσα στο περιπολικο!!! Ετσι δειχνω κι εγω την μαγκια μου φιλοι μου!!! 4 Ματατζηδες δεν μπορουσαν!!!!
Αναρωτιεμαι ωρες ωρες…..γιατι τετοιο μισος από την κατασταλτικη αστυνομια ; Εννοω τα ΜΑΤ.
Την Παρασκευη λοιπον 25 του Νοεμβρη το πρωι κανονισαμε να παμε σαν Κινημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στο υποκαταστημα της ΔΕΗ στην Καλλιθεα. Πηγαμε οντως και μαλιστα ηταν πολύ πετυχημενη , αφου απλος κοσμος συμφωνουσε με την παρεμβαση μας αυτή και μαλιστα μας εδιναν κουραγιο για συνεχιση του αγωνα μας εναντια στα χαρατσια ( ,και αρκετοι μας ακολουθησαν) εναντια σε αυτους που μας κλεβουν τις ζωες !!! Καποιοι ψευτες μας καταλογισαν κατηγοριες ότι εγιναν ζημιες στα γραφεια τους !! Αν γινοταν κατι τετοιο, ερωτημα: Γιατι δεν μας συνελαβαν από κατω που ηταν 2 περιπολικα, 2 μηχανες της Ε.Α. , με ενα σωρο αστυνομικους και ασφαλιτες;
Τελειωσε λοιπον η παρεμβαση μας στην ΔΕΗ Καλλιθεας μετα από 1,5 ωρα !!
Κι ενώ πηγαιναμε στο Δημαρχειο της Καλλιθεας να συναντησουμε τον Δημαρχο, ξαφνικα από τους θαμνους της διαχωριστικης γραμμης στην Λεωφορο Θησεως , στο υψος του Αγιου Νικολάου , κανουν την εμφανιση τους 2 η 3 διμοιριες των ΜΑΤ !!!!!! Αναρωτηθηκα: Τι γυρευουν εδώ τα ΜΑΤ ;;;; Να κανουν τι ;;;;;; Να μας διωξουν από την ακρη του δρομου που καναμε την πορεια μας ;;;;; Ολοι ημασταν σαστισμενοι , αλλα και ταυτοχρονα ενωμενοι ώστε να μην αφησουμε ΚΑΝΕΝΑΝ συναγωνιστη να τους κανει προσαγωγη η αστυνομια γιατι απλα,, ηταν αδικο , ηταν παρανομο !!!! Μα τι λεω ο χαζος ??? Που ζω ??? Σε άλλη χωρα???
Ξεχασα ότι ζουμε σε μια χωρα οπου πλεον όλα γινονται πραξικοπηματικα !!!
Αρχισαν λοιπον τα ΜΑΤ ( με πρασινη στολη ) οπου με πληρη εξαρτηση παρακαλω, ( καλα ρε γαμωτο, με ποιον ειχαν να κανουν;;; με τον Παλαιοκωστα ;;; ) να μας πλησιαζουν με τις ασπιδες τους και να μας πιεζουν ασφυκτικα , παραβλεποντας ότι υπηρχαν γυναικες - μαννες οπου τις περιμεναν τα μικρα παιδακια τους, με τον κοσμο να αποδοκιμαζει τα ΜΑΤ !! Εμεις ενωμενοι μια γροθια δεν φευγουμε , οπου θα μπορουσαμε να την κανουμε με ελαφρα πηδηματακια αν θελαμε , πριν μας περικυκλωσουν αλλα παραμειναμε στην θεση μας !!!! Συνομιλια συναγωνιστων: Νικολα εισαι ενταξει ;; προσεχε με την μεση σου!!! Αλεξανδρα…κρατα γερα!!! Ναι Βασιλη , κραταω , εσυ καλα εισαι ;;
Ο Κυριακος είναι εδώ κοντα μου;; --- Ναι Βασιλη μου, εδώ ειμαι , κραταω γερα !!!
Ο κοσμος φωναζει!!! Γιατι ρε αλητες τους εγκλωβισατε;; Αφηστε τους να διαδηλωσουν!!! Ξαφνικα σπρωχνουν την κυρια Κατερινα την συμπαθεστατη συναγωνιστρια μας κατοικο Καλλιθεας!!! Ρε λεβεντη μου , ( το λεβεντη μου παει στον Ματατζη τρομαρα του ) μαννα σου είναι γιατι την σπρωχνεις ;;; Ασε την να φυγει !!!
Όχι δεν θα φυγει κανενας αλητες !!!! ( λεει ο Ματατζης ) Εμεις ειμαστε αλητες ;;;;
Που παλευουμε για τον μισθο σου που εχει φτασει 700 ευρω ;;;; Ντροπη σου!!!
Για ευχαριστω , μου δινει μια γερη σπρωξια με την τεραστια ασπιδα του!!!!
Ξαφνικα ερχονται κι άλλες δυναμεις των ΜΑΤ αυτοι με τα μπλε σκουρα !!! Ακουμε στον ασυρματο , να συλληφθουν ολοι !!! Τι κανετε ρε παιδια ;; ΓΙΑΤΙ ;;;; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ;;;;
Ορμανε να παρουν τον μικρο μας Μ. !!! Ένα παληκαρακι μας που αντι να είναι με την γκομενουλα του σε καφετερια να πινει την ωραια φραπεδια του , ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ !!!!! Βοηθειαααααα !!! με παιρνουν!!!!!! Ορμαμε ολοι και τον τραβαμε πισω από τις δυναμεις των ΜΑΤ !!! Τα καταφεραμε !!! ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ !!!! Αυτή είναι η Αλληλεγγυη που λεμε μαγκες !!!! Ξαφνικα ορμανε να τον ξαναπαρουν!! Τον ξανατραβαμε!!! Τον πηραν στο περιπολικο !!! Αυτος όμως ηταν γατος !!! Αιλουρος !!!!
Ο Αποστολης διπλα μου!! Φρεσκοχειρουργημενο παιδι !! Τον τραβανε!! Δεν τον αφηνουμε !! Φωναζω : Ρε παιδια είναι χειρουργημενος ελεος αφηστε τον!!! Μια καρεκλα ρε παιδιααααααα!!! Αποστολη κατσε !! Όχι δεν μπορω ,, θελω ασθενοφορο δεν νιωθω καλα !!! Να επικρατει πανικος !! Χαος κυριολεκτικα!! Όμως επικρατουσε και μια γενναιοτητα του Κινηματος !! ΤΟΛΜΗ, ΨΥΧΗ , ΘΑΡΡΟΣ,,αυτό είναι τα Κινημα μας που εχει κανει αρκετους εκει πανω να θελουν να πανε για…αφοδευση !!!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ !!! Καταφεραμε να βγαλουμε τις γυναικες εξω από τον κλοιο της αστυνομιας!! Καταφεραμε να βγαλουμε και συναγωνιστες ανδρες εξω και αυτοι με την σειρα τους να καλουν όλα τα καναλια, τους δημοσιογραφους , τον κοσμο να αντιδρασει !!! Ξαφνικα με πιανουν 3 μπλε Ματατζηδες !!! με πανε στο περιπολικο!! Αντιστεκομαι : Γιατι ;;; Τι εκανα;; Κοσμεεεεε !!! δεν καταφερνουν ( μαρτυρας το βιντεο ) να με βαλουν μεσα !!! Με τραβαει η Σ. μια πολύ δυναμικη συναγωνιστρια μας κατοικος Καλλιθεας
Μαζι με έναν αγνωστο κατοικο !! να είναι καλα ο ανθρωπος !! να με τραβανε τα ΜΑΤ να με βαλουν στο περιπολικο!! Να με τραβανε οι συναγωνιστες !! Σουβλακι με κανανε φιλαρακια μου!! Εγω εκει,, αγυριστο κεφαλι!!! ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ!!! Τους εχω ξεφτυλισει !!! 4 Ματατζηδες δεν μπορουσαν !! ξαφνικα νιωθω μια κλωτσια με μποτα στο ποδι πισω από την γαμπα!! Λυγισα προς στιγμη !! ( ΜΠΕΣ ΜΕΣΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ) !!!! Μπιπ μπιπ !!! Ξαφνικα μου δινει μια κουτουλια με το κρανος του ενας Ματατζης ( αυτή είναι η μαγκια σας ρε Ματατζηδες ;;; ) και νιωθω ζαλαδα!!! Ζηταω λιγο νερο !! Και αμεσως αρχιζει κι άλλος γυρος !! 4 Ματατζηδες να πιεζουν το κεφαλι μου να μπω στο περιπολικο !!! Λυγισα γιατι πονεσα !! Ακομα ειμαι με το κολαρο από την παρασκευη !!! Ηρθε και ο Βλασης μαζι μου διπλα μου να μου κανει παρεα στο τμημα !!! Και φευγει με σειρηνα το περιπολικο!!! Σιγα ρε μαγκες!! Τον Ρωχαμη πιασατε ;;;;
Στο περιπολικο λοιπον , λεω στον οδηγο: Γιατι ρε φιλε μου αυτή η αντιμετωπιση ; Επειδη ειμαι ανεργος 9 μηνες και διαμαρτυρομαι για την κατασταση ;;; δακρυσα ! δεν μπορουσα να μην δακρυσω φιλοι μου για την μεγαλη αδικια !! Ο οδηγος εκνευριστηκε με την ολη κατασταση ( πιστεψτε με ) πετωντας το μπουκαλακι νερου κατω στον συνοδηγο του !! δεν ηξερε τι να μου απαντησει !!!
Με πηγαν στο Τμημα της Καλλιθεας. Εκει ηταν κι αλλοι 7 συναγωνιστες !! Κατηγορια;; Δεν υπηρχε κατηγορια!!! Απλα εντολη για τυφλη προσαγωγη !!
Εγω ενιωθα ζαλαδες και ατονια! Καλεσανε ασθενοφορο. Ηρθε γρηγορα. Ηρθε και η συζυγος μου που προσφατα παντρευτηκαμε !! Ωραιο μηνα του μελιτος ε ;; χαχαχα !!
Με πηρανε στον Ευαγγελισμο με…..συνοδεια 2 παρακαλω αστυνομικων οργανων!!!
Καλα ε ;; Ουτε ο Μπεος να ημουν!! Ουτε ο Μακαρος !!!!
Αφου να φανταστειτε,, ακομα και στην τουαλετα που πηγα, ηταν πισω μου !!! ψιτ….εννοω πισω από την πορτα !!! Μην σκεφτεστε τιποτα άλλο !!
Αφου να φανταστειτε,, ακομα και στην τουαλετα που πηγα, ηταν πισω μου !!! Ακολουθησε εξεταση κοιλιακης χωρας με υπερηχογραφημα, εξεταση – ακτινογραφια αυχενα που ακομα ποναω, , εξεταση – ακτινογραφια στο καλαμι ( από κλωτσια Ματατζη) , Οσο για το κεφαλι ;; Μου εμεινε το καρουμπαλο !!
Η μεγαλη ταλαιπωρια μου ( 4 ωρες στο Νοσοκομειο ) δεν τελειωσε εδώ. Με γυρισαν πισω παντα συνοδεια δυο οργανων, με περιπολικο,και η συζυγος να μας κυνηγαει με ταξι από πισω από το περιπολικο, και όταν φτασαμε στο ΑΤ καλλιθεας, με πηγαινουν παλι με περιπολικο, στην Λ.Καβαλας στην σημανση !! Εκει με μεγαλη μου χαρα συναντησα και τους υπολοιπους 7 συναγωνιστες μου εγκληματιες !! ( σας επιτρεπω να γελασετε )
Μας πηραν φωτογραφιες, αποτυπωματα, και με χειροπεδες παρακαλω, μας βαλανε στην κλουβα….και ακουστε ακουστε,,, μπροστα από την κλουβα εχει περιπολικο με σειρηνα, πισω μας ακολουθει μια μεγαλη κλουβα κι αυτή με σειρηνα, και πιο πισω ενας με μοτοσυκλετα με φανους ανοιχτους και σειρηνες !!! Το ηθικο μας ηταν αρκετα υψηλο, γιατι απλουστατα το δικιο είναι με το μερος μας !!
Και η ταλαιπωρια μας δεν τελειωσε εδώ !! Η Εισαγγελεας διεταξε να γυρισω εγω σπιτι μου επειδη ημουν τραυματιας, και οι συναγωνιστες μου να γυρισουν στα διαφορα κρατητηρια της Αθηνας για το αυτοφωρο . Η νυχτα δυσκολη !! Οι συναγωνιστες μου στα κρατητηρια κι εγω στο σπιτι μου !! Αλλα περασε κι αυτό !!
Όπως είναι γνωστο η δικη αναβληθηκε για τις 6 Δεκεμβρη και περιμενω να δειξουν συμπαρασταση αρκετος κοσμος γιατι πολύ απλα…..δεν δικαζεται το Κινημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ , αλλα κάθε πολιτης που θα τολμαει να σηκωνει το κεφαλι του !!!
Ευχαριστω που αφιερωσατε λιγο χρονο για να μαθετε για την περιπετεια μου σαν μελος του Κινηματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για το οποιο ειμαι υπερηφανος !
Β.Π arxontas.
  • Blogroll

  • Blog Archive