ΠΕΡΙ ΤΟ 1.000.000 ΕΥΡΩ Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ!!
Στην αντεπίθεση περνά ο εκδότης και κατασκευαστής Γιώργος Μπόμπολας για την Αττική Οδό. Η εταιρία συμφερόντων Μπόμπολα που διαχειρίζεται την οδό, κάνει λόγο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής εκ μέρους «παρόλο που η σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου προβλέπει αυξήσεις».
Η Αττική Οδός επισημαίνει ότι στα οκτώ χρόνια πλήρους λειτουργίας της (2005-2012), ο ετήσιος μέσος όρος των ημερήσιων διελεύσεων έφτασε τα 271.000 οχήματα και ξεπέρασε τα προβλεπόμενα από τη σύμβαση (227.000), όμως το ύψος του διοδίου παρέμεινε χαμηλότερο, καθώς αντί 2,62 ευρώ (προβλεπόμενο χωρίς ΦΠΑ), κυμαίνεται στα 2,22 ευρώ (πραγματικό χωρίς ΦΠΑ). Έτσι, όπως αναφέρει, τα έσοδα από τα διόδια αντί 217 εκατ. ευρώ (προβλεπόμενο από τη σύμβαση χωρίς ΦΠΑ) βρίσκονται στα 219 εκατ. ευρώ (πραγματικό προ ΦΠΑ).
«Ειδικά από το 2009 και μετά, υπήρξε...
σημαντική μείωση της κυκλοφορίας λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και κατά το 2012 οι μέσες ημερήσιες διελεύσεις περιορίστηκαν στις 216.000 με μέσο τέλος διοδίου € 2,22, χωρίς ΦΠΑ» σημειώνει η εταιρία και υποστηρίζει ότι σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, τα διόδια θα έπρεπε να είναι τώρα στα 3,84 ευρώ με το ΦΠΑ. «Η διατήρηση του τέλους διοδίου σε ποσοστό 30% χαμηλότερο από το ανώτατο διόδιο τέλος... αποτελεί κοινωνική επιλογή της Αττικής Οδού, σε συνεργασία με το ελληνικό δημόσιο», σημειώνει η εταιρία.
(με πληροφορίες απο το tvxs)
Στην αντεπίθεση περνά ο εκδότης και κατασκευαστής Γιώργος Μπόμπολας για την Αττική Οδό. Η εταιρία συμφερόντων Μπόμπολα που διαχειρίζεται την οδό, κάνει λόγο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής εκ μέρους «παρόλο που η σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου προβλέπει αυξήσεις».
Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία Αττική Οδός ΑΕ επισημαίνει ότι η απόδοση δεν έχει εκπληρωθεί και πως δεν έχει μοιράσει ακόμη μερίσματα στους μετόχους. Παράλληλα υποστηρίζει ότι η εταιρία ασκεί κοινωνικό έργο στην Αττική Οδό καθώς κρατά χαμηλά το αντίτιμο των διοδίων ενώ βάσει της σύμβασης θα έπρεπε να έχει αυξηθεί. Σύμφωνα με την ανακοίνωση με βάση τα προβλεπόμενα τα διόδια θα έπρεπε αυτή τη στιγμή να είναι ακριβότερα κατά 30%.
Kατ. Eνδεικτική Απεικόνιση Τιμή βασικού τέλους διοδίου* Περιγραφή κατηγορίας οχήματος
(σύμφωνα με τη Σύμβαση Παραχώρησης / νόμος 2445/96)1 1,40 € Μοτοποδήλατα, δίκυκλες μοτοσικλέτες ενός τροχού ανά άξονα. 2 2,80 € Επιβατικά (Ι.Χ.) ίδιας χρήσης περιλαμβανομένων επιβατικών με μικρό trailer και σχάρα, h < 1,30m επάνω από πρώτο άξονα δύο αξόνων ή h < 1,30m επάνω από τον τρίτο άξονα. 3 2,80 € Ελαφρά εμπορικά οχήματα, h > 1,30m επάνω από τον πρώτο άξονα και συνολικό ύψος < 2,70m 4 2,80 € Αυτοκίνητα με τροχόσπιτα h < 1,30μ επάνω από τον πρώτο άξονα και h > 1,30m επάνω από 3 άξονες και ελαφρά λεωφορεία (κάτω των 15 θέσεων). 5 7,00 € Μικρά και μεσαία HGVs φορτηγά, συνολικού ύψους h > 2,70m με 2 ή 3 άξονες και μεγάλα λεωφορεία (άνω των 15 θέσεων). 6 11,20 € Μεγάλα φορτηγά HGVs , συνολικού ύψους h > 2,70m με 4 άξονες ή περισσότερους.
Η Αττική Οδός επισημαίνει ότι στα οκτώ χρόνια πλήρους λειτουργίας της (2005-2012), ο ετήσιος μέσος όρος των ημερήσιων διελεύσεων έφτασε τα 271.000 οχήματα και ξεπέρασε τα προβλεπόμενα από τη σύμβαση (227.000), όμως το ύψος του διοδίου παρέμεινε χαμηλότερο, καθώς αντί 2,62 ευρώ (προβλεπόμενο χωρίς ΦΠΑ), κυμαίνεται στα 2,22 ευρώ (πραγματικό χωρίς ΦΠΑ). Έτσι, όπως αναφέρει, τα έσοδα από τα διόδια αντί 217 εκατ. ευρώ (προβλεπόμενο από τη σύμβαση χωρίς ΦΠΑ) βρίσκονται στα 219 εκατ. ευρώ (πραγματικό προ ΦΠΑ).
«Ειδικά από το 2009 και μετά, υπήρξε...
σημαντική μείωση της κυκλοφορίας λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και κατά το 2012 οι μέσες ημερήσιες διελεύσεις περιορίστηκαν στις 216.000 με μέσο τέλος διοδίου € 2,22, χωρίς ΦΠΑ» σημειώνει η εταιρία και υποστηρίζει ότι σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, τα διόδια θα έπρεπε να είναι τώρα στα 3,84 ευρώ με το ΦΠΑ. «Η διατήρηση του τέλους διοδίου σε ποσοστό 30% χαμηλότερο από το ανώτατο διόδιο τέλος... αποτελεί κοινωνική επιλογή της Αττικής Οδού, σε συνεργασία με το ελληνικό δημόσιο», σημειώνει η εταιρία.
(με πληροφορίες απο το tvxs)