Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Με τον δημόσιο ΟΤΕ, οι «κρατικοδίαιτοι» τεχνικοί του οργανισμού μια βλάβη σαν αυτή που δημιουργήθηκε μετά τη βροχή στα Βριλήσσια, έκαναν μία ή το πολύ 2 μέρες για να την αποκαταστήσουν.

   Με το σύγχρονο ιδιωτικό ΟΤΕ της Deutsche Telekom παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των εργαζόμενων του εργολάβου, πάνω από 2000 χρήστες παραμένουν χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ από την Κυριακή το βράδυ!

Ο εκσυγχρονισμένος ΟΤΕ……. καλπάζει προς το μέλλον!.
   Συνηθισμένα πράγματα θα πείτε, υπάρχουν περιπτώσεις που πελάτες του ταλαίπωρου οργανισμού παραμένουν ακόμα και ένα μήνα χωρίς τηλέφωνο, χωρίς οι διαμαρτυρίες τους να..
καταφέρνουν να σπάσουν το κέλυφος της ΟΜΕΡΤΑ που έχουν επιβάλει οι διαπλεκόμενοι καναλάρχες και τα παπαγαλάκια τους.

   Το ευτράπελο στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι μεταξύ των άτυχων πελατών έπεσε θύμα και ο ίδιος ο πρόεδρος και αρχιτέκτονας του «εκσυγχρονισμού» του ΟΤΕ Τσαμάζ!

   Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν οι εργαζόμενοι, τους πήρε 3 ολόκληρα 24ωρα για να αποκαταστήσουν όπως όπως τις τηλεφωνικές συνδέσεις του αφεντικού!

   Οι υπόλοιποι πελάτες περιμένουν στο ακουστικό τους ευελπιστώντας ότι σήμερα Παρασκευή ίσως αποκατασταθεί η βλάβη.

   Θυμίζουμε ότι πριν 4 μήνες οι μαθητευόμενοι μάγοι του ΟΤΕ διέλυσαν την υπηρεσία καλωδιακών βλαβών αττικής παραχωρώντας τις βλάβες σχεδόν εξ’ ολοκλήρου στους εργολάβους.

   Τις προειδοποιήσεις μας και τις διαμαρτυρίες για τις επιπτώσεις στους χρήστες, ο κ. Τσαμάζ και οι άλλοι διευθύνοντες του ΟΤΕ τις έγραψαν εκεί που γράφουν και τις διαμαρτυρίες των πελατών τους.

   Φανταστείτε τι θα γίνει το χειμώνα ή σε περίπτωση μεγάλης νεροποντής που παρουσιάζονται δεκάδες και εκατοντάδες τέτοιες καλωδιακές βλάβες!

   Συγχαρητήρια κ. Τσαμάζ για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου του ΟΤΕ, αν συνεχίσετε έτσι την επόμενη πληροφόρηση για τις μεγάλες επενδύσεις που θα πραγματοποιήσει η Deutsche Telekom στον ΟΤΕ, θα μπορέσετε να την επικοινωνήσετε….. με τα περιστέρια.

ΑΣΕ
Αθήνα: 02-05-2014
  • Blogroll

  • Blog Archive