Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014


Εκατοντάδες Σύροι που ξέφυγαν απο τη φρίκη του πολέμου πραγματοποιούν καθιστική διαμαρτυρία στο Σύνταγμα ζητώντας...
άσυλο και ταξιδιωτικά έγγραφα για να συνεχίσουν το ταξίδι τους σε άλλες χώρες της Ε.Ε. Κάνουν απεργία πείνας για 5η μέρα και ήδη εχουνλιποθυμήσει 19 άτομα.


Oι Σύροι βρίσκονται από τις 19 Νοεμβρίου στο Σύνταγμα, άνδρες, γυναίκες και παιδιά, όλοι μαζί. Οι άνθρωποι αυτοί είδαν τα σπίτια τους να γκρεμίζονται, τους δικους τους να σκοτώνονται, τα παιδιά να ακρωτηριάζονται, τη ζωή τους να καταστρέφεται.


Ξέφυγαν από τη φρίκη του πολέμου, πέρασαν μήνες ολόκληρους στο δρόμο, έκαναν σπίτι τους τα πάρκα και στρώμα τους τη γη.


Οπως δήλωσε στο Newsit o 21χρονος Ρακφάντ «είμαι φοιτητής και πίσω στη Συρία έχω αφήσει τη μητέρα μου και τον πατέρα μου. Είμαι στο δρόμο εδώ και 1,5 χρόνο. Πρώτα πήγα στη Λιβύη, μετά στην Αίγυπτο, μετά στην Τουρκία και τώρα στην Ελλάδα. Θέλω να πάω στη Σουηδία, να συνεχίσω τις σπουδές μου και να βρω μια δουλειά για να στέλνω χρήματα στην οικογένειά μου».



Τις τελευταίες 5 μέρες κάνουν απεργία πείνας, ήδη μετράμε 19 λιποθυμικά επεισόδια ανθρώπων που δεν αντεξαν και μεταφέρθηκαν για τις πρώτες βοήθειες σε νοσοκομεία.

Αυτό που ζητούν οι Σύροι είναι ταξιδιωτικά έγγραφα και τη συναίνεση της Ευρώπης για να μπορέσουν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με ασφάλεια και αξιοπρέπεια.

Μέχρι να γίνει αυτό, ζητάνε απο το ελληνικό κράτος να τους εξασφαλίσει την κάλυψη βασικών αναγκών των οικογενειών τους, δηλαδή στέγη και τροφή, ιατρική φροντίδα και κοινωνική υποστήριξη.
Στο πλευρό των Σύρων βρίσκονται απο τη την πρώτη στιγμή, δεκάδες φορείς και συνδικάτα που τους βοηθάνε δινόντάς τους τρόφιμα και κουβέρτες.
  • Blogroll

  • Blog Archive