Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Ή ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ; ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ!

Posted by ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Τετάρτη, Αυγούστου 03, 2016
  

 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
 ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΗΚΑΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ: ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ...  ΑΙΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΑΛΑΣΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ .
ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΤΕ.
 ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ Η ΖΕΣΤΗ ΠΟΣΟ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ.
 ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΣΙΤΙΣΗΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ.
 ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ.
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Μ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 

.............................................

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗ:

Φιλε Αποστολη,

Δυστυχως δεν εχουμε ανθρωπους να ασχολουνται με τον κλιματισμο. 
Θα θελαμε να μας επισκεφθεις στα γραφεια μας και να μιλησουμε με ποιον τροπο θα μπορουσες και εσυ να βοηθησεις αλληλεγγυα αλλους συμπολιτες μας που εχουν αναγκη βοηθειας.

Δεν ειμαστε υπερανθρωποι, ουτε επαγγελματιες σε αυτο που κανουμε.

Η αλληλεγγυη ειναι κατι που πρεπει να δινεται αμφιδρομα αλλιως δεν θα καταφερουμε τιποτα.

Στοχος μας ειναι η αλλαγη της κοινωνιας και οχι μονο η προσωρινη ανακουφιση καποιων αναγκων.

Σε περιμενουμε


KINHΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Καυτατζόγλου 8, 1ος όροφος ,
Πατήσια, 111 44, Αθήνα

www.kinimadenplirono.eu
http://epitropesdiodiastop.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/groups/kinimadenplirono.eu/
  • Blogroll

  • Blog Archive