Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Είμαι 4 χρόνια ιδεολογικά μαζί σας...
Πριν 4 χρόνια ήταν η τελευταία φορά που πλήρωσα διόδια, σε όλη την Ελλάδα.. Είμαι τυχερός,  ακόμα δεν μου έχουν στείλει πρόστιμο... το κάνω γιατί δεν μπορώ  άλλο να νιώθω ότι υποτιμούν την νοημοσύνη μου με το θέμα τον διοδίων που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια όλο και περισσότερα και το χάρισμα των δικών μου δρόμων στον Μπόμπολα και σε άλλους μεγαλοεργολάβους.
Όλο αυτό το διάστημα προσπαθώ με την σειρήνα που χτυπάει στα διόδια όταν περνάω να αφυπνίσω τον πίσω μου ή τον μπροστά μου ή τους διπλανούς οδηγούς (στην Αττική οδό είναι πιο έξυπνοι..δεν χτυπάει σειρήνα).
Αποφεύγω όλη μου την ζωή να μπαίνω σε κόμματα ή κινήματα.. Τώρα καταλαβαίνω ότι αν θέλεις να πετύχει κάτι χρειάζεται φωνή από πολλούς , μόνος σου δεν κάνεις τίποτα. 
Ελπίζω να αγωνίζεστε ακόμα και να μην σας έχουν ρίξει το ηθικό με τις διώξεις και τα δικαστήρια...
Θοδωρής Γ., Εύβοια- 30 ετών
Αγαπητέ φίλε Θοδωρή καλημέρα.
Με χαρά πήραμε το ηλεκτρονικό σου γράμμα. Έχεις φτάσει σε μια πολύ ώριμη διαπίστωση: Το κατά μόνας  έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Μόνο με οργανωμένη, συλλογική πάλη, όπως αυτή που κάνει το Κίνημα Δεν Πληρώνω 4 χρόνια τώρα, μπορούμε να έχουμε ευνοϊκά για εμάς και το λαό μας αποτελέσματα. Η εύστοχη παρατήρηση σου ότι: ".... το κάνω γιατί δεν μπορώ άλλο να νιώθω ότι υποτιμούν την νοημοσύνη μου με το θέμα τον διοδίων που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια όλο και περισσότερα και το χάρισμα των δικών μου δρόμων στον Μπόμπολα και σε άλλους μεγαλοεργολάβους..." εκφράζει απόλυτα το κίνημα μας.
Δεν είναι απλά ο αγώνας μας θέμα οικονομικό. Είναι πάνω από όλα θέμα Αξιοπρέπειας και περηφάνιας. Πόσο μάλλον όταν ετοιμάζουν δεκάδες νέα διόδια. Ήδη στη Χαλκίδα θα βάλουν νέα διόδια στον δρόμο Χαλκίδα- Σχηματάρι αλλά θα ξαναλειτουργήσουν και τα παλιά διόδια Σχηματαρίου. Θα το κάνουν μόνο αν ο λαός μείνει αμέτοχος και δεν ξεσηκωθεί.
Η αφύπνιση του κόσμου γύρω μας μπορεί να γίνει από όλους εμάς, από σένα, από μένα, από τον δίπλα μας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνει  με ένα σωστό και οργανωμένο τρόπο.
Όσο για τις δίκες και τις καταδίκες μας από τα δικαστήρια του κράτους των μεγαλοεργολάβων που αναφέρεις, όχι μόνο δεν μας ρίχνουν το ηθικό, αλλά αντίθετα μας κάνουν πιο αποφασισμένους και δυνατούς. Μας δείχνουν το πόσο υπολογίσιμος αντίπαλος είμαστε για τα συμφέροντα τους και το κράτος τους. Μας δείχνουν ότι είμαστε στον σωστό δρόμο.  Ο λαός μας λέει:" Την καρυδιά με τα πολλά καρύδια πετροβολάνε".
Μια ακόμη απόδειξη των παραπάνω είναι και ο συναγωνιστής μας στην Χαλκίδα, ο Μάνος Μεγαγιάννης, του οποίου το τηλέφωνο του σου στέλνω για να έρθετε σε επικοινωνία. Ο Μάνος και άλλοι 7 συναγωνιστές δικάστηκαν πριν ένα περίπου χρόνο από τη ΔΕΗ και το κράτος για μια παρέμβαση μας ενάντια στα χαράτσια , στη ΔΕΗ Καλλιθέας. Σε μια στημένη δίκη , με στημένες κατηγορίες, οι συναγωνιστές μας αθωώθηκαν ομόφωνα και πανηγυρικά.
Είμαστε σίγουροι ότι η αλήθεια θα λάμψει μόνο μέσα από την δική μας αδιάκοπη πάλη για να γίνει ο λαός αφέντης στον τόπο του.
Με συναγωνιστικούς χαιρετισμούς
Βασίλης Παπαδόπουλος
  • Blogroll

  • Blog Archive