Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε.

Posted by Β.Π. Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2018
Με ανακοίνωσή τους δηλώνουν την αντίθεσή τους στην παραχώρηση του οδικού άξονα, με την ευκαιρία της εκδήλωσης ενδιαφέροντος από ιδιώτες.

Οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» προκηρύσσουν 24ωρη απεργία για ...
αύριο Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018, ημέρα υποβολής «εκδήλωσης ενδιαφέροντος» για τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ με αντικείμενο την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αξόνων.

Οι εργαζόμενοι σε σχετική τους ανακοίνωση απαριθμούν τους λόγους για τους οποίους εναντιώνονται στην παραχώρηση ενός οδικού άξονα που κατασκευάσθηκε πλήρως με εθνικούς και κοινοτικούς πόρους και η χρήση του οποίου, θα επιβαρυνθεί με την τοποθέτηση δεκάδων νέων σταθμών διοδίων.

Στην ανακοίνωση τονίζονται τα εξής:

«- Η κατασκευή των υπό παραχώρηση  οδικών υποδομών αυτοκινητοδρόμων της Βόρειας Ελλάδας έχει ήδη χρηματοδοτηθεί με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους και έχει ολοκληρωθεί πλήρως, ενώ οι δαπάνες συντήρησης εξασφαλίζονται υπερεπαρκώς από τα υφιστάμενα διόδια. Η σχεδιαζόμενη παραχώρησή δεν τεκμηριώνεται με οικονομικούς ή/και τεχνικούς όρους και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αποφέρει μεγαλύτερα οφέλη στο δημόσιο σε σχέση με το παρόν μοντέλο διαχείρισης.

- Ζητούμε τη διατήρηση του κόστους των διοδίων της Εγνατίας Οδού σε επίπεδο κοινωνικά αποδεκτό, στο ύψος της σημερινής χρέωσης των 3 λεπτών ανά χιλιόμετρο η οποία υπερκαλύπτει τις δαπάνες συντήρησης του αυτοκινητόδρομου. Είμαστε κάθετα αντίθετοι στον σχεδιαζόμενο υπερδιπλασιασμό του κόστους των διοδίων στα 7 λεπτά ανά χιλιόμετρο που γίνεται με αποκλειστικό κριτήριο την αύξηση της ελκυστικότητας της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού.

- Ζητούμε τη διακοπή κατασκευής δεκάδων νέων συμβατικών σταθμών διοδίων και την άμεση έναρξη υλοποίησης του ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικών διοδίων στην Εγνατία Οδό, με ενεργό ρόλο της «Εγνατία Οδός Α.Ε.».
- Οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» παραμένουμε σταθεροί στη θέση μας για ακύρωση των σχεδιασμών μακροχρόνιας παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού και του συνόλου του ήδη κατασκευασμένου δικτύου αυτοκινητοδρόμων της Βόρειας Ελλάδας μήκους 1.000 χλμ, γιατί δεν πραγματοποιούνται «με γνώμονα τη διαφάνεια και το δημόσιο συμφέρον» και δεν εξασφαλίζουν «τους καλύτερους δυνατούς όρους που θα συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση των ωφελειών για το ελληνικό δημόσιο».

Πηγή: voria.gr
  • Blogroll

  • Blog Archive