Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Απίστευτη σκληρότητα: Έσβησαν ένσημα 20 ετών από την καθαρίστρια του Βόλου

Posted by ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΡΑΤΣΙΩΤΗ Σάββατο, Νοεμβρίου 24, 2018
Συγκλονίζει η 53χρονη καθαρίστρια που φυλακίστηκε για πλαστογραφία και, συγκεκριμένα για πλαστογραφημένο απολυτήριο δημοτικού.

“Σε χαμόσπιτο έμενα. Τρέχαν νερά από πάνω. Ερχόταν η Πρόνοια και...
έβλεπε τα παιδιά σε τι κατάσταση ήταν. Δεν ήθελα να βρεθώ σε κατάσταση να μου πάρουν τα παιδιά, να βρεθούν στο ορφανοτροφείο όπως ήμουν κι εγώ. Και έτσι, έκανα αυτό το έγκλημα: Το Ε’ το έκανα ΣΤ’ για μία τάξη…”.


Καθηλωτικά είναι τα όσα περιέγραψε μέσα από τη φυλακή, στον “Ταχυδρόμο” η 53χρονη μητέρα που καταδικάστηκε σε 10 χρόνια φυλακή επειδή πλαστογράφησε το απολυτήριο δημοτικού. Και αντί για την πέμπτη τάξη, έγραψε ότι έχει τελειώσει και την έκτη…

“Και δούλεψα. Δούλεψα. Δεν τα έκλεψα. Όλα αυτά τα κατέθεσα στο δικαστήριο… Δε μου μιλούσαν, απλώς με κοιτούσαν. Εγώ έκλαιγα, τους ζητούσα συγνώμη. Να πληρώσω για αυτό που έκανα. Όχι αυτή την ποινή όμως… Στο πρώτο δικαστήριο που είχαν “ρίξει” 15 (χρόνια)…”

Μάλιστα, όπως περιγράφει η ίδια, εκτός από την ελευθερία της, της στερήθηκαν και… τα ένσημά της! Μετά την αποκάλυψη της υπόθεσης, την έσβησαν από τα μητρώα ασφαλισμένων!


“Έχασα τη δουλειά μου αλλά και τα 20 χρόνια που δούλεψα. Είναι σα να μη δούλεψα ποτέ. Με έσβησαν από το μητρώο. Δεν έχω ένσημα. 20 χρόνια σα να μη δούλεψα”.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δικηγόρος της καθαρίστριας, Γιώργος Σινέλης, δήλωσε ότι το αίτημα θα συζητηθεί την προσεχή Δευτέρα 26 Νοεμβρίου και θα κατατεθεί και η αίτηση αναστολής της εκτέλεσης της ποινής που επέβαλε το Εφετείο.

Με την κίνηση αυτή ο δικηγόρος της 53χρονης ζητά όπως μέχρι να εκδοθεί η απόφαση της αναίρεσης από τον Άρειο Πάγο,να ανασταλεί η εκτέλεση της 10ετούς φυλάκισής της, ποινή που επέβαλε το Εφετείο.










alfavita
  • Blogroll

  • Blog Archive