ΟΙ ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ |
ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΥΣΤΟΧΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ WOODY ALLEN |
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το...
υπουργείο, ζήτησε να σταματήσει η εν λόγω διαφήμιση στο μετρό, μετά και τις αντιδράσεις που προκάλεσε σε επιβάτες και όχι μόνο, αναρτώντας στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας και κάνοντας λόγο για οπισθοδρόμηση και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω.
Η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών
Ο
έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται
στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της
ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και
κοινωνική συνείδηση.
Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων, για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη, ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό.
EFSYN
Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων, για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη, ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό.
EFSYN