Το ...μετεκλογικό μπαράζ με τα πανάκριβα χαράτσια των διοδίων στους εθνικούς αυτοκινητόδρομους συνεχίζεται, καθώς από τα μεσάνυχτα ξεκίνησε τη λειτουργία του ο πρώτος σταθμός είσπραξης στο Μαλιακό και συγκεκριμένα στην Αγία Τριάδα κοντά στις Θερμοπύλες για λογαριασμό του ιδιωτικού ομίλου «Κεντρική Οδός».
Παράλληλα, ο όμιλος «Μορέας» επέβαλε νέα αύξηση (μετά από αυτήν του περασμένου Σεπτέμβρη) κατά 35% στα υπάρχοντα διόδια (Σπαθοβουνίου και Νεστάνης) και επιπλέον ξεκίνησε τη λειτουργία ενός νέου σταθμού είσπραξης κοντά στην Ασέα. Για τη διαδρομή Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα οι οδηγοί ΙΧ υποχρεώνονται πλέον μέσα σε δύο μήνες να πληρώνουν υπερδιπλάσια τιμή στα διόδια, καθώς από 2,80 ευρώ έφτασαν στα 6,30 ευρώ, δηλαδή αύξηση κατά 125%!
Το φορομπηχτικό αυτό μπαράζ είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που παραχωρεί σε επιχειρηματικούς ομίλους το εθνικό οδικό δίκτυο, για να ενισχυθεί η κερδοφορία του κεφαλαίου, αφού αυτοί χωρίς να συμμετέχουν στο κόστος κατασκευής ούτε με 10%, αποκτούν δικαίωμα εκμετάλλευσης για δεκαετίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι το τμήμα στο Μαλιακό (από τη Σκάρφεια ως τις Ράχες) συνολικού μήκους 57 χιλιομέτρων, που κόστισε περίπου ένα δισ. ευρώ κατασκευάστηκε από το Δημόσιο με χρήματα αποκλειστικά του ελληνικού λαού και παραχωρείται στους μεγαλοεργολάβους, οι οποίοι επιβάλλουν πανάκριβα διόδια και για τη χρήση.
Ειδικότερα, οι τιμές που θα ισχύσουν στο μετωπικό σταθμό της Αγίας Τριάδας στις Θερμοπύλες είναι:
πηγή: Ριζοσπάστης
Παράλληλα, ο όμιλος «Μορέας» επέβαλε νέα αύξηση (μετά από αυτήν του περασμένου Σεπτέμβρη) κατά 35% στα υπάρχοντα διόδια (Σπαθοβουνίου και Νεστάνης) και επιπλέον ξεκίνησε τη λειτουργία ενός νέου σταθμού είσπραξης κοντά στην Ασέα. Για τη διαδρομή Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα οι οδηγοί ΙΧ υποχρεώνονται πλέον μέσα σε δύο μήνες να πληρώνουν υπερδιπλάσια τιμή στα διόδια, καθώς από 2,80 ευρώ έφτασαν στα 6,30 ευρώ, δηλαδή αύξηση κατά 125%!
Το φορομπηχτικό αυτό μπαράζ είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που παραχωρεί σε επιχειρηματικούς ομίλους το εθνικό οδικό δίκτυο, για να ενισχυθεί η κερδοφορία του κεφαλαίου, αφού αυτοί χωρίς να συμμετέχουν στο κόστος κατασκευής ούτε με 10%, αποκτούν δικαίωμα εκμετάλλευσης για δεκαετίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι το τμήμα στο Μαλιακό (από τη Σκάρφεια ως τις Ράχες) συνολικού μήκους 57 χιλιομέτρων, που κόστισε περίπου ένα δισ. ευρώ κατασκευάστηκε από το Δημόσιο με χρήματα αποκλειστικά του ελληνικού λαού και παραχωρείται στους μεγαλοεργολάβους, οι οποίοι επιβάλλουν πανάκριβα διόδια και για τη χρήση.
Ειδικότερα, οι τιμές που θα ισχύσουν στο μετωπικό σταθμό της Αγίας Τριάδας στις Θερμοπύλες είναι:
- 1 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα.
- 1,50 ευρώ για τα ΙΧ.
- 3,75 ευρώ για λεωφορεία και φορτηγά με 2 και 3 άξονες.
- 5,25 ευρώ για οχήματα με 4 άξονες και πάνω.
- Για τα δίκυκλα 1,60 ευρώ στο Σπαθοβούνι, 1,50 ευρώ στη Νεστάνη και 1,20 ευρώ στην Ασέα.
- Για τα ΙΧ 2,30 ευρώ, 2,20 ευρώ και 1,80 ευρώ, αντίστοιχα.
- Για τα οχήματα με 2 και 3 άξονες 5,90 ευρώ, 5,60 ευρώ και 4,50 ευρώ, αντίστοιχα.
- Για οχήματα με 4 άξονες και πάνω 8,20 ευρώ, 7,80 ευρώ και 6,30 ευρώ, αντίστοιχα.
πηγή: Ριζοσπάστης