Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Προσπάθεια φίμωσης του Στοπ Καρτελ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Σάββατο, Οκτωβρίου 30, 2010
StopCartel
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 30/10/2010

Το Δίκτυο Ενημέρωσης STOPCARTEL,Οργανο πληροφόρησης της ομώνυμης Αντιμονοπωλιακής Ενωσης, έχει υποστεί πρό ολίγων ωρών επίθεση Χάκερς συγχρόνως στην ελληνική και διεθνή ιστοσελίδα του.
Η προσπάθεια φίμωσης της ελεύθερης και αδέσμευτης αυτής φωνής, ακολουθεί ανάλογη ενέργεια που επιχειρήθηκε πρό τριμήνου
.
Είναι γνωστό στούς χιλιάδες καθημερινούς επισκέπτες του STOPCARTEL ότι οι δημοσιεύσεις,αποκαλύψεις και εκπομπές του Δικτύου Ενημέρωσης ενοχλούν τόσο υψηλά ιστάμενους οικονομικούς παράγοντες της χώρας, όσο και μερίδα,την ποιό διεφθαρμένη, της πολιτικής σκηνής.
Είναι γνωστοί οι αγώνες του STOPCARTEL ενάντια στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα και στα εκάστοτε πολιτικά τους όργανα από τετραετίας,χρόνο ίδρυσης της Αντιμονοπωλιακής Ενωσης.
Εκείνο που δέν είναι γνωστό, είναι ο συνεχής υπόγειος πόλεμος που διεξάγεται από το 2006 σε διάφορα επίπεδα, προκειμένου να καμφθεί η θέληση της Ένωσης για συνεχή και ανυποχώρητο αγώνα ενάντια στους μεγάλους εμποροβιομήχανους και τραπεζίτες οι οποίοι εκ του ασφαλούς καταστρέφουν έλληνες πολίτες και γενικότερα έχουν οδηγήσει τη χώρα στο παρόν αδιέξοδο χρησιμοποιώντας, πολιτικούς και άλλους θεσμικούς μηχανισμούς.

Κάθε φορά που αποκαλύπτονται οι σκανδαλώδεις και επιζήμιες για το δημόσιο συμφέρον λειτουργίες των κύκλων αυτών η αποτυγχάνουν στις μεθοδευμένες προσπάθειές τους για τη φυσική σίγαση της φωνής αυτής, επιστρατεύουν ...ηλεκτρονικές μεθόδους προκειμένου, έστω και προσωρινά να πετύχουν το σκοπό τους.
Καταγγέλονται οι μέθοδοι αυτές οι οποίες αποσκοπούν στην διακοπή της πληροφόρησης των πολιτών και στην άσκηση τρομοκρατίας.
Θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι ενέργειές τους δέν κάμπτουν τους πολίτες του STOPCARTEL ,θα εξακολουθήσουν να πέφτουν στο κενό, ενώ η Αντιμονοπωλιακή Ενωση θα συνεχίζει ανυποχώρητα τον αγώνα ο οποίος μάλιστα θά εντείνεται, όσο δέχεται επιθέσεις, οποιαδήποτε μορφή και εάν έχουν.

Δυστυχώς γι αυτούς, γίναμε πάρα πολλοί για να μπορέσουν να μας εξαφανίσουν
καλησπέρα σας,
εχθες περνωντας τα διοδια των αφιδνων με κατευθυνση προς λαμια η υπαλληλος με ρωτησε τον λογο που δεν πληρωνω και αρνηθηκε να σηκωσει την μπαρα την οποια βεβαια και εσπρωξα...
μου εκανε εντυπωση γιατι μεχρι προτινος στο ακουσμα του δεν πληρωνω απλως ανοιγε η μπαρα.... ... μαλλον κανουμε καλη δουλεια και εχουμε γινει πολλοι και ενοχλουνται απο τα διαφυγοντα κερδη ...πιο πολυ ομως φοβουνται το οτι εχουμε ενωθει!!!!!!!
παμε ολοι δυνατα να μην τους αφησουμε να παρουν ανασα ειδικα τωρα που μας φοβουνται!!!!!!!

Στελιος Μ.
Οι πολυεθνικές εταιρίες με την αγαστή συνεργασία τών κυβερνώντων, συνεχίζουν να προκαλούν το κοινό αίσθημα των πολιτών αυτής της χώρας:
Επανειλλημένες καταγγελίες παίρνουμε από πολίτες που περνούν τα διόδια στις Αφίδνες για ανάγωγη, προκλητική και παράνομη συμπεριφορά των υπαλλήλων και των υπευθύνων στα διόδια. Αρνούνται να τηρήσουν την διαδικασία που προβλέπεται ακόμη από τις αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις τους, που ορίζουν ότι: οταν υπάρχει άρνηση πληρωμής τότε πρέπει να φωτογραφηθεί ο αριθμός του αυτοκινήτου και αμέσως μετά η μπάρα σηκώνεται και ο οδηγός φεύγει. Σε καμμία περίπτωση δεν νομιμοποιούνται να παρεμποδίζουν και μάλιστα με εκβιαστικές απειλές, την ελεύθερη διέλευση των αρνούμενων να πληρώσουν το χαράτσι, συμπολιτών μας. Η παρεμπόδιση αυτή συνιστά , εκ μέρους της εταιρίας, το αυτόφωρα διωκόμενο αδίκημα της παράνομης κατακράτησης και της παρακώλυσης των συγκοινωνιών.
Να ξέρουν , εταιρίες και κυβερνώντες, ότι τα πρόβατα ξύπνησαν. Τέρμα πια το άρμεγμα. Δεν θα πληρώσουμε εμείς την κρίση τους. Γιατί δεν τα φάγαμε μαζί!
Οι πολίτες θα προβαίνουν εκτός των άλλων σε μηνύσεις εναντίον κάθε υπευθύνου για παράνομη κατακράτηση και παρακώλυση συγκοινωνιών. Καλούμε τους συμπολίτες μας να μην εμπλέκονται σε ανώφελες συζητήσεις με τους υπαλλήλους, οι οποίοι έχουν εντολές για σκόπιμη καθυστέρηση. Να σπρώχνουν την μπάρα προς τα μπρός , σαν να ανοίγουν μία πόρτα και να διέρχονται ελεύθερα πηγαίνοντας στο σπίτι, στην δουλειά τους ή όπου αλλού θέλουν.

Γιατί αυτοί οι δρόμοι είναι δικοί μας, τους έχουμε χιλιοπληρώσει από την εποχή των παπούδων και των πατεράδων μας και δεν μας ρώτησε κανένας όταν τους παραχώρησαν στους μεγαλοεργαλάβους ντόπιους και ξένους.
ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ- ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΦΙΔΝΩΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 31-10-10 , 6 μμ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ!


Δείτε το βίντεο πως ανοίγουμε τις μπάρες

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Εγκαίνια προεκλογικά, το χαράτσι τέλη Νοεμβρίου

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Παρασκευή, Οκτωβρίου 29, 2010
Οι «κορδέλες» θα κοπούν πριν από τις εκλογές, αλλά τα διόδια θα έρθουν μετά την κάλπη. Ο λόγος για το νέο τμήμα Τρίπολη-Ασέα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, που προβλέπεται να εγκαινιαστεί την Τετάρτη, ενώ ο νέος σταθμός διοδίων θα λειτουργήσει στα τέλη Νοεμβρίου.

Η σύμβαση του 2007 προβλέπει άλλο ένα μετωπικό σταθμό κοντά στο Λεύκτρο, καθώς και πολλούς πλευρικούς σε όλους τους ανισόπεδους κόμβους.

Με το κομμάτι των 13 χλμ. συμπληρώνεται το σύγχρονο οδικό δίκτυο από την Κόρινθο ώς το Λεύκτρο, μήκους 110 χλμ., όπου λειτουργούν τέσσερις νέες σήραγγες (Στέρνα, Νεοχώρι, Ραψομμάτη και Καλογερικό), μαζί με τις ανακαινισμένες του Αρτεμισίου. Απομένουν δύο τμήματα, Λεύκτρο-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, από τα οποία το πρώτο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του 2011, εφόσον ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις. Το δεύτερο τμήμα έχει μετατεθεί για τα μέσα του 2012, λόγω αρχαιολογικών ανασκαφών. Ως τότε αναμένεται να παραδοθεί και το τμήμα των 10 χλμ. Παραδείσια-Τσακώνα, όπου είχε σημειωθεί καθίζηση το 2003 και κατασκευάζεται από το Δημόσιο.

Χ.ΤΖ.

πηγή: Ελευθεροτυπία

SOS: Σημεία-παγίδες στην εθνική οδό

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Παρασκευή, Οκτωβρίου 29, 2010
Σε ποια σημεία της εθνικής οδού πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί όταν βρέχει...

Η προχθεσινή ισχυρή βροχόπτωση δημιούργησε πολλά προβλήματα στους οδηγούς στην εθνική οδό. Ευτυχώς, οι εκτροπές που έγιναν δεν ήταν μοιραίες, ωστόσο είχαμε πολλά τροχαία υλικών.

Σε ρεπορτάζ που έκανε το LamiaReport για τα σημεία-παγίδες στην περιοχή μας όταν βρέχει, κατέγραψε τα παρακάτω:

208 - 210 χιλ.: είναι ακριβώς στην ευθεία της Λαμίας-Ανθήλης, εκεί που τελειώνει το διάζωμα. Όλο αυτό το κομμάτι κρατάει νερά, με αποτέλεσμα να αποτελεί παγίδα για τους διερχόμενους οδηγούς, που μάλιστα έρχονται με μεγάλη ταχύτητα από τον κλειστό αυτοκινητόδρομο.

220 - 222 χιλ.: είναι το κομμάτι από το ύψος της "ΑΚΜΗΣ",που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος μέχρι το πρατήριο "222" πριν τη Στυλίδα, όπου επίσης όταν βρέχει γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο.

152 - 156 χιλ.: ξεκινάει λίγο πριν την Αρκίτσα και φτάνει μέχρι την Αταλάντη, όπου επίσης έχουμε λιμνάζοντα νερά σε ισχυρές βροχοπτώσεις.

122 - 124 χιλ.: είναι στο ύψος του Μαρτίνου, από τη γέφυρα μέχρι του "Καραπιπέρη"
Φυσικά εκτός από τα παραπάνω σημεία-παγίδες είναι αυτονόητο ότι πρέπει γενικώς να προσέχουμε στην εθνική, ειδικότερα όταν βρέχει.

Τέλος, θεωρούμε ότι είναι ντροπή να πληρώνουμε πανάκριβα διόδια για μια εθνική, που καμία σχέση δεν έχει το οδόστρωμα με αντίστοιχα στην Ευρώπη, που εκεί φυσικά πληρώνουν λιγότερα ανάλογα με τη χιλιομετρική χρέωση.

πηγή: LamiaReport

Αύξηση των τροχαίων κατά 4,5%, τον Αύγουστο

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Παρασκευή, Οκτωβρίου 29, 2010
Σε 1.326 ανήλθαν τα οδικά τροχαία ατυχήματα, που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα τον Αύγουστο εφέτος, και προκάλεσαν το θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων, και αυξήθηκαν κατά 4,5% σε σύγκριση με τον Αύγουστο 2009.

Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), στα ατυχήματα αυτά υπήρξαν 155 νεκροί (αύξηση κατά 16,5%), 217 βαριά τραυματίες (αύξηση κατά 10,7%) και 1.494 ελαφρά τραυματίες (μείωση κατά 0,9%).

πηγή: TVXS.gr

Σηκώνουν τις μπάρες στα διόδια των Αφιδνών

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Παρασκευή, Οκτωβρίου 29, 2010

Σηκώνουν τις μπάρες στα διόδια των Αφιδνών

Zougla online : Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010, 10:38

Τις μπάρες των διοδίων σηκώνουν και πάλι αυτή την Κυριακή 31 Οκτωβρίου οι επιτροπές των κατοίκων στην περιοχή των Αφιδνών της Αττικής και όχι μόνο. Στις 18:00 όλοι όσοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια θα βρίσκονται εκεί.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές και αυτής της δράσης δηλαδή τις Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών Εργαζομένων Ενάντια στα Διόδια και το Πανελλαδικό Συντονιστικό Όργανο Ενάντια στα Διόδια: «Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, επί υπουργίας Σουφλιά, με τους ψήφους του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ παραχώρησαν τους δημόσιους δρόμους στο πολυεθνικό κεφάλαιο.

Από τότε και μετά σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα από Πελοπόννησο μέχρι την Θράκη (συζητούν να βάλουν διόδια και στην Κρήτη), νέοι σταθμοί είσπραξης διοδίων ξεφυτρώνουν νέες αυξήσεις στις τιμές επιβάλλονται. Χωριά και πόλεις περικυκλώνονται από σταθμούς διοδίων και έτσι για να φύγεις και να γυρίσεις στο σπίτι σου πληρώνεις χαράτσι.

Σε κάθε νέο δρόμο που ασφαλτοστρώνουν, την επόμενη μέρα τοποθετούν διόδια. Γιατί άραγε πληρώνουμε ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ; Τα διόδια στην πραγματικότητα είναι ένας Κεφαλικός Φόρος που τον πληρώνουμε κατευθείαν στις τράπεζες και στις εταιρείες.

Νέοι φόροι, περικοπές μισθών και συντάξεων, κατάργηση ασφαλιστικών δικαιωμάτων κλείσιμο επιχειρήσεων και μαζική ΑΝΕΡΓΙΑ είναι αυτά που απαιτούν το διεθνές και ντόπιο κεφάλαιο και οι κυβερνήσεις , με μνημόνια κατά εντολή της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ., με μεγάλη προθυμία τα επιβάλουν.

Οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι αφού επί δεκαετίες, με την συνεργασία του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, κερδοσκοπούσαν ασύστολα, τώρα ζητούν από την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο λαό να πληρώσει με την ζωή του την κρίση του καπιταλιστικού συστήματος.

Το κίνημα, “αρνούμαι να πληρώσω διόδια” είναι μέρος του κινήματος που δεν δέχεται οι εργάτες και ο εργαζόμενος λαός να πληρώσει την κρίση του καπιταλιστικού τους συστήματος. Αρνούμαστε να πληρώσουμε, αρνούμαστε την ανεργία, αρνούμαστε μια μαύρη ζωή χωρίς ελπίδα. Αρνούμαστε να ζήσουμε την κόλαση του καπιταλισμού. Διεκδικούμε τα πάντα τα θέλουμε ΟΛΑ, θέλουμε την ζωή μας».


πηγή: Tvxs

Θέμα νομιμότητας θέτουν εμμέσως οι επιθεωρητές Περιβάλλοντος για την κατασκευή των σταθμών διοδίων στις Αφίδνες, στο Καπανδρίτι και στη Μαλακάσα, δικαιώνοντας τις Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζόμενων Ενάντια στα Διόδια.

Συγκεκριμένα, οι επιθεωρητές ζητούν από την κοινοπραξία που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Μεταμόρφωση Αττικής – Σκάρφεια Φθιώτιδας, δεκατέσσερις μελέτες και εγκρίσεις, και κατ’ επέκταση θεσμική τεκμηρίωση, σύμφωνα με την οποία οι διατάξεις του νόμου 3555/2007, που κυρώνει τη σύμβαση των έργων, κατισχύουν των άρθρων του προεδρικού διατάγματος 1979, τα οποία διέπουν τη δόμηση σε εκτός σχεδίου περιοχές.

Για την κατασκευή των συγκεκριμένων σταθμών διοδίων, η Πολεοδομία Καπανδριτίου έχει ήδη επιβάλει ιδιαίτερα τσουχτερά πρόστιμα. Από την πλευρά της πάντως, η κοινοπραξία έχει καταθέσει ένσταση στην απόφαση, υποστηρίζοντας ότι με βάση τη σύμβαση δεν απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας, ενώ τονίζει ότι δεν κατασκεύασε νέους σταθμούς αλλά ανακαίνισε υπάρχουσες εγκαταστάσεις.

Όπως αναφέρει η «Ελευθεροτυπία», το έγγραφο που έχει στη διάθεσή της με ημερομηνία 20.10.2010, εκδόθηκε ύστερα από σύσκεψη στην οποία μετείχαν οι αρμόδιοι του υπουργείου Υποδομών που ασκούν την επίβλεψη των έργων, καθώς και εκπρόσωποι της κοινοπραξίας. Η σύσκεψη έγινε ύστερα από παρεμβάσεις δημοτικών αρχών και πολιτών της βορειο-ανατολικής Αττικής προς τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές, τους επιθεωρητές περιβάλλοντος και δημόσιας διοίκηση, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων ενάντια στην επιβολή διοδίων μέσα σε κατοικημένη περιοχή και για καθημερινές μετακινήσεις.

Οι επιθεωρητές Περιβάλλοντος επιπλέον ζητούν:
- τις ενέργειες που έχουν γίνει για τον καθορισμό των θέσεων των σταθμών μέτρησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης
- το σχέδιο επέμβασης για την αντιμετώπιση ρύπανσης από ατύχημα
- τις εγκεκριμένες φυτοτεχνικές μελέτες για τα έργα πρασίνου στον αυτοκινητόδρομο
- τη μελέτη για τα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος στους χώρους εξυπηρέτησης των οδηγών και της διενέργειας τεχνικών ελέγχων.

Στις 22 Οκτωβρίου, οι δήμαρχοι Άνοιξης και Αγίου Στεφάνου, οι πρόεδροι των κοινοτήτων Κρυνερίου, Μαλακάσας και Πολυδενδρίου, καθώς και άλλοι πέντε νομαρχιακοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, κατέθεσαν στο γραφείο του υπουργού Δημήτρη Ρέππα έγγραφο, που κοινοποιείται στις εισαγγελικές και εποπτικές αρχές, με το οποίο επισημαίνουν ότι η κοινοπραξία δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, που με βάση τη σύμβαση είναι απαραίτητος όρος για να λάβει την προβλεπόμενη κρατική ενίσχυση. Οι παραβιάσεις αυτές συνεπάγονται και ποινικές ρήτρες για κάθε ημέρα καθυστέρησης, που ήδη ξεπερνούν τα 37 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται επίσης, ότι το συντονιστικό ενάντια στα διόδια, προειδοποιεί ότι θα ξεκινήσει αντίστοιχο κίνημα και στα δρομολόγια των τρένων, αντιδρώντας στην αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, στο πλαίσιο του νέου νόμου για τον ΟΣΕ.

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010


ΨΗΦΙΣΜΑ

Οι ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ-ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ, που βρισκόμαστε ένα χρόνο στους δρόμους , αγωνιζόμενοι για την κατάργηση όλων των διοδίων, για ελεύθερους δρόμους για όλους, είμαστε στο πλευρό των εργαζόμενων στην εταιρεία ΚΟΝΤΙ .
Καταδικάζουμε και καταγγέλλουμε την εργοδοσία της εταιρείας ΚΟΝΤΙ, που εδρεύει στη Β’ ΒΙΠΕ Βελεστίνου (Βόλος), θυγατρική της πολυεθνικής ArcelorMittal, η οποία έχει θέσει σε διαθεσιμότητα το σύνολο του προσωπικού για τρεις μήνες.
Η ανανέωση των διαθεσιμοτήτων (2+1 μήνες, μέχρι 18 Νοέμβρη), συνοδεύτηκε με το εκβιαστικό δίλημμα των 60 απολύσεων (περίπου 50% του εργατικού δυναμικού) ή του οριστικού λουκέτου του εργοστασίου.
Χαιρετίζουμε την αποφασιστική στάση του εργοστασιακού σας σωματείου και όλων των εργαζομένων να αγωνιστούν δυναμικά για την διατήρηση των θέσεων εργασίας και να αποτρέψει με αποφασιστικότητα οποιαδήποτε σκέψη της εργοδοσίας για λουκέτο στο εργοστάσιο.
Η απόρριψη των εκβιαστικών διλημμάτων μας βρίσκει αλληλέγγυους, καθώς η εργατική τάξη καλείται να πληρώσει για τη κρίση ενός συστήματος, κρίση για την οποία δεν ευθυνόμαστε.
Η μαζική δράση των εργατών ενάντια στα μνημόνια, τις περικοπές μισθών και συντάξεων, τον εφιάλτη της μαζικής ανεργίας και της ερήμωσης ολόκληρων περιοχών, είναι ο μόνος δρόμος, όπως δείχνουν τα ταξικά μας αδέλφια στη Γαλλία αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η εργατική τάξη πρέπει να αναλάβει άμεσα τον αγώνα για να διασφαλίσει τα συμφέροντά της, δείχνοντας κυρίως έμπρακτα την αλληλεγγύη της σε κάθε εργατικό αγώνα, γιατί αυτός είναι ο μόνος δρόμος ενάντια στην κοινωνική καταστροφή.
• Καμία απόλυση – Απαγόρευση των απολύσεων
• Καμία διαθεσιμότητα – Καμία ελαστικοποίηση εργασιακών σχέσεων – Όχι στην κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων
• Κανένα λουκέτο σε κανένα εργοστάσιο
• Άμεση επαναλειτουργία του εργοστασίου της ΚΟΝΤΙ
• ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ – ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
• ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ
Η μαζική δράση και η αλληλεγγύη των εργατών και όλου του εργαζόμενου λαού είναι τα όπλα μας στη σημερινή κρίση.
28-10-10
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com www.oxidiodia.gr epitropes2010@gmail.com

Προετοιμασία για το άνοιγμα των διοδίων στις Αφίδνες την Κυριακή 31/10 , 6 μμ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Πέμπτη, Οκτωβρίου 28, 2010
Η φωτογραφια απο την σημερινη αφισοκολληση στον Ωρωπό.

Στα πλαισια της καλυτερης προετοιμασιας του ανοιγματος των διοδιων Αφιδνων, την Κυριακη 31-10, στις 6 μμ , μελη των Επιτροπων Αγωνα κολλησαν αφισες στα χωρια γυρω απο τα διοδια. Ετσι, παρα τις αντιξοες καιρικες συνθηκες αναρτηθηκαν αφισες τοσο στις Αφιδνες οσο και στον Ωρωπό. Σημερα και αυριο θα γινει καμπανια ενημερωσης και στα υπολοιπα χωρια της Βορειανατολικης Αττικης. Μια ευχαριστη αγωνιστικη νοτα στον κατακλυσμο με φωτοσοπημενες αφισες υποψηφιων του Καλλικρατη που θυμηθηκαν τωρα να βγουν απο αδρανεια τεσσαρων χρονων.

ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Πέμπτη, Οκτωβρίου 28, 2010

Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2010

ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

απο το : συζητήσεις μεταξύ σκακιστών


Δύο σημαντικές εκδηλώσεις έχουν προγραμματιστεί για την Κυριακή 31/10 από τις επιτροπές διοδίων. Η μία αφορά συζήτηση στο Δημαρχείο Συκεών στη Θεσσαλονίκη και η άλλη άνοιγμα διοδίων στις Αφιδνές.
Για την Θεσσαλονίκη υπάρχει ένα κάλεσμα προς όλους τους κατοίκους για ενημέρωση σχετικά με τα διόδια από νομικούς και αγωνιστές και η εκδήλωση είναι προγραμματισμένη για τις 7.00μμ.
Για την Αφιδνές, ανακοινώθηκε άνοιγμα των διοδίων στις 6μμ της Κυριακής. Τα κοράκια των εκλογών, οι Μαυρογιαλούροι, μόλις είδαν κόσμο μαζεμένο έτρεξαν... Η απάντηση των επιτροπών όμως τους βάζει στη θέση τους...


Η ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ…

Την ερχόμενη Κυριακή 31-10, οι Επιτροπές Αγώνα έχουν εδώ και μέρες αποφασίσει άνοιγμα των διοδίων Αφιδνών .
Οι Επιτροπές Αγώνα, αποτελούν ένα υπαρκτό, πανελλαδικό, δυναμικό κίνημα από τα κάτω, που βρίσκεται εδώ και ένα χρόνο συνεχώς στους δρόμους και λειτουργεί μέσα από αμεσοδημοκρατικές συνελεύσεις χωρίς προέδρους, γραμματείς και φαρισαίους.

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώσαμε, ότι την ίδια μέρα της κινητοποίησης μας, η παράταξη του Αλέκου Αλαβάνου, αποφάσισε να μεταφέρει το προεκλογικό της πανηγυράκι στο σταθμό διοδίων Αφιδνών. Φυσικά αναμένεται να συνεπικουρηθεί από τους καρεκλοκένταυρους της περιοχής που θα πάνε να διαφημίσουν την πραμάτεια τους λίγες μέρες πριν από τις εκλογές.

Φυσικά ο οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να πραγματοποιεί ανοίγματα διοδίων και λογικές που βασίζονται στην «παλαιότητα» είναι μακριά από εμάς.

Εξάλλου ο προαναφερθείς πολιτικός συγκέντρωσε τη συμπάθεια και την αλληλεγγύη όλων μας στην επίθεση που δέχτηκε από τα φασιστοειδή στον Άγιο Παντελεήμονα. Όμως μια και «ενδιαφέρεται» προεκλογικά για το κίνημά μας, δεν τον είδαμε να δείχνει παρόμοια ευαισθησία όταν κομματικοί του φίλοι συναγελάζονταν με φασίστες στα διόδια της Λεπτοκαρυάς στο στημένο «ψευτοπανελλαδικό στο Δίον».

Με λίγα λόγια, το κίνημα μας, ουδεμία σχέση έχει με όλους τους Μαυρογιαλούρους που προεκλογικά μυρίστηκαν ψητό και έσπευσαν να εισπράξουν πολιτική υπεραξία ενώ τόσο καιρό ήταν άφαντοι και θα συνεχίσουν να είναι άφαντοι με μαθηματική και ιστορική ακρίβεια μετά τις εκλογές.

Το κίνημα μας βρίσκεται έξω από τις λογικές του καπελώματος και της καπηλείας των αγώνων άλλων.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, τους ανέργους και τους κατοίκους να συμμετάσχουν στο άνοιγμα των διοδίων Αφιδνών, την Κυριακή 31-10, στις 6μμ.

Γιατί ο αγώνας μας για ελεύθερους δρόμους χωρίς διόδια και ελεύθερους χώρους είναι ένας μαραθώνιος, που δίνεται από τα κάτω συλλογικά και αλληλέγγυα και όχι ένα προεκλογικό πυροτέχνημα.

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ-ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΦΙΕΣΤΑ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ Ε.Ο ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΔΙΟΔΙΑ

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Πέμπτη, Οκτωβρίου 28, 2010
ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου παραδίδεται τμήμα της Ε.Ο Κορίνθου-Τρίπολης!
Κατά ένα τέταρτο νωρίτερα θα συντομευθεί από την ερχόμενη Τετάρτη η διαδρομή Αθήνας-Καλαμάτας για τους οδηγούς ΙΧ. Ολοκληρώθηκε και παραδίδεται στην κυκλοφορία το τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο, 13 χιλιομέτρων το οποίο υπολείπονταν για να είναι πλήρως εκσυγχρονισμένος ο αυτοκινητόδρομος από την Κόρινθο μέχρι και τη Μεγαλόπολη, με διπλή σήραγγα, στο ύψος του Καλογερικού. Ο σύγχρονος και ασφαλής αυτός δρόμος έχει μήκος 110 χιλιομέτρων και θα στοιχίζει όμως ακριβότερα, γιατί προστίθεται ένας ακόμη σταθμός διοδίων. Τα εγκαίνια απο τον κ. Ρέππα δεν τα γλυτώνουμε όπως και τα διόδια για ένα δρόμο που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα...
Στην κυκλοφορία παραδίδονται 13 νέα χιλιόμετρα, στα οποία οι οδηγοί θα συναντούν μια ακόμα διπλή σήραγγα, 680 μέτρων στο ύψος του Καλογερικού και μια γέφυρα μήκους 200 μέτρων. Ο αυτοκινητόδρομος θα βρίσκεται πλέον 6 με 7 χιλιόμετρα έξω από τη Μεγαλόπολη. Οι οδηγοί όμως θα πληρώνουν επιπλέον διόδια. Νέος σταθμός διοδίων θα υπάρχει μετά τη σήραγγα του Καλογερικού.
Η σήραγγα του Καλογερικού είναι η πέμπτη και τελευταία που προβλέπεται στο νέο αυτοκινητόδρομο μέχρι την Καλαμάτα και τη Σπάρτη. Οι άλλες έχουν κατασκευαστεί στη Στέρνα, το Νεοχώρι, το Αρτεμίσιο και στο Ραψομάτη. Έναν με ενάμιση χρόνο αργότερα προβλέπεται να ολοκληρωθεί και η επέκταση του νέου οδικού άξονα μέχρι τη Σπάρτη. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα συνδεθεί με αυτόν που κατασκευάζεται στη βορειοδυτική πλευρά της Πελοποννήσου.

πηγή: RADIO KYPARISSIA 93,6 FM BLOG

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Η ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ…

Posted by Β.Π. Τετάρτη, Οκτωβρίου 27, 2010

Την ερχόμενη Κυριακή 31-10, οι Επιτροπές Αγώνα έχουν εδώ και μέρες αποφασίσει άνοιγμα των διοδίων Αφιδνών .
Οι Επιτροπές Αγώνα, αποτελούν ένα υπαρκτό, πανελλαδικό, δυναμικό κίνημα από τα κάτω, που βρίσκεται εδώ και ένα χρόνο συνεχώς στους δρόμους και λειτουργεί μέσα από αμεσοδημοκρατικές συνελεύσεις χωρίς προέδρους, γραμματείς και φαρισαίους.

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώσαμε, ότι την ίδια μέρα της κινητοποίησης μας, η παράταξη του Αλέκου Αλαβάνου, αποφάσισε να μεταφέρει το προεκλογικό της πανηγυράκι στο σταθμό διοδίων Αφιδνών. Φυσικά αναμένεται να συνεπικουρηθεί από τους καρεκλοκένταυρους της περιοχής που θα πάνε να διαφημίσουν την πραμάτεια τους λίγες μέρες πριν από τις εκλογές.

Φυσικά ο οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να πραγματοποιεί ανοίγματα διοδίων και λογικές που βασίζονται στην «παλαιότητα» είναι μακριά από εμάς.

Εξάλλου ο προαναφερθείς πολιτικός συγκέντρωσε τη συμπάθεια και την αλληλεγγύη όλων μας στην επίθεση που δέχτηκε από τα φασιστοειδή στον Άγιο Παντελεήμονα. Όμως μια και «ενδιαφέρεται» προεκλογικά για το κίνημά μας, δεν τον είδαμε να δείχνει παρόμοια ευαισθησία όταν κομματικοί του φίλοι συναγελάζονταν με φασίστες στα διόδια της Λεπτοκαρυάς στο στημένο «ψευτοπανελλαδικό στο Δίον».

Με λίγα λόγια, το κίνημα μας, ουδεμία σχέση έχει με όλους τους Μαυρογιαλούρους που προεκλογικά μυρίστηκαν ψητό και έσπευσαν να εισπράξουν πολιτική υπεραξία ενώ τόσο καιρό ήταν άφαντοι και θα συνεχίσουν να είναι άφαντοι με μαθηματική και ιστορική ακρίβεια μετά τις εκλογές.

Το κίνημα μας βρίσκεται έξω από τις λογικές του καπελώματος και της καπηλείας των αγώνων άλλων.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, τους ανέργους και τους κατοίκους να συμμετάσχουν στο άνοιγμα των διοδίων Αφιδνών, την Κυριακή 31-10, στις 6μμ.

Γιατί ο αγώνας μας για ελεύθερους δρόμους χωρίς διόδια και ελεύθερους χώρους είναι ένας μαραθώνιος, που δίνεται από τα κάτω συλλογικά και αλληλέγγυα και όχι ένα προεκλογικό πυροτέχνημα.

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ , ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ-ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ

epitropesdiodiastop.blogspot.com www.oxidiodia.gr

Άνοιγμα διοδίων Αφιδνών -Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010 στις 18.00

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τετάρτη, Οκτωβρίου 27, 2010

Άνοιγμα διοδίων Αφιδνών

θέμα : ελ. χώροι τι; : συγκέντρωση από : Πρωτοβουλία Αγώνα κατοίκων πολιτών και εργαζομένων Ενάντια στα Διόδια αποστολή

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010 στις 18.00

ΚΙΝΗΜΑΤΟΡΑΜΑ

Πού :Αφιδνές

Διόδια Αφιδνών
Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας

χάρτης

_______31-10.png

Δεν Πληρώνω… Δεν Πληρώνω…

  • Αρνούμαι να πληρώσω Διόδια
  • Αρνούμαι να δεχτώ την παράνομη παραχώρηση των δημόσιων δρόμων στο διεθνές και ντόπιο κεφάλαιο και στις τράπεζες
  • Αρνούμαι τις ΜΠΑΡΕΣ στους δρόμους και στη ζωή μας.

ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, επί υπουργίας Σουφλιά, με τους ψήφους του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ παραχώρησαν τους δημόσιους δρόμους στο πολυεθνικό κεφάλαιο. Από τότε και μετά σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα από Πελλοπόνησσο μέχρι την Θράκη (συζητούν να βάλουν διόδια και στην Κρήτη), νέοι σταθμοί είσπραξης διοδίων ξεφυτρώνουν νέες αυξήσεις στις τιμές επιβάλλονται. Χωριά και πόλεις περικυκλώνονται από σταθμούς διοδίων και έτσι για να φύγεις και να γυρίσεις στο σπίτι σου πληρώνεις χαράτσι. Σε κάθε νέο δρόμο που ασφαλτοστρώνουν, την επόμενη μέρα τοποθετούν διόδια. Γιατί άραγε πληρώνουμε ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ;;;; Τα διόδια στην πραγματικότητα είναι ένας Κεφαλικός Φόρος που τον πληρώνουμε κατευθείαν στις τράπεζες και στις εταιρείες.

Νέοι φόροι, περικοπές μισθών και συντάξεων, κατάργηση ασφαλιστικών δικαιωμάτων κλείσιμο επιχειρήσεων και μαζική ΑΝΕΡΓΙΑ είναι αυτά που απαιτούν το διεθνές και ντόπιο κεφάλαιο και οι κυβερνήσεις , με μνημόνια κατά εντολή της Ε.Ε και του ΔΝΤ, με μεγάλη προθυμία τα επιβάλουν. Οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι αφού επί δεκαετίες, με την συνεργασία του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, κερδοσκοπούσαν ασύστολα, τώρα ζητούν από την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο λαό να πληρώσει με την ζωή του την κρίση του καπιταλιστικού συστήματος.

Το κίνημα, ¨αρνούμαι να πληρώσω διόδια¨ είναι μέρος του κινήματος που δεν δέχεται οι εργάτες και ο εργαζόμενος λαός να πληρώσει την κρίση του καπιταλιστικού τους συστήματος. Αρνούμαστε να πληρώσουμε, αρνούμαστε την ανεργία, αρνούμαστε μια μαύρη ζωή χωρίς ελπίδα. Αρνούμαστε να ζήσουμε την κόλαση του καπιταλισμού. Διεκδικούμε τα πάντα τα θέλουμε ΟΛΑ, θέλουμε την ζωή μας.

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ

επικοινωνία :

πηγή : http://athens.indymedia.org/calendar/event.ph...

Νέες καταγγελίες για τα έργα του ΠΑΘΕ στον Δ. Ρέππα

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Τετάρτη, Οκτωβρίου 27, 2010
της Μαριάννας Τζάννε
Ζητούν ενεργοποίηση ποινικής ρήτρας 37,8 εκ. ευρώ για την Ιόνια Οδό

Την ενεργοποίηση ποινικών ρήτρων για τις μεγάλες καθυστερήσεις στα έργα του ΠΑΘΕ από τη Μεταμόρφωση ως την Σκάρφεια συνολικού ύψους 37,8 εκ ευρώ, ζητούν από τον υπουργό Υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα, δέκα φορείς της ΝΑ Αττικής.

Πρόκειται για την συνέχεια που δίνεται σε προηγούμενη καταγγελία που κατατέθηκε στον αρμόδιο υπουργό στις αρχές του περασμένου Ιουλίου, στην οποία καταγράφονταν σημαντικές παραλείψεις της εταιρείας «Νέα Οδός» στην παλαιά εθνική οδό.

Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, αν και έχει παρέλθει από τις 19 Αυγούστου του 2010, το διάστημα που ορίζει η σύμβαση για την τρίτη αποκλειστική προθεσμία έργων (τμήμα Μεταμόρφωση-Άγιος Κωνταντίνος, Ριτσώνα –Θήβα, αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου Βαρυπόμπης και έργα της παράκαμψης Αγρινίου), οι εργασίες είτε δεν έχουν ολοκληρωθεί είτε δεν έχουν αρχίσει.

Στην καταγγελία με ημερομηνία 22 Οκτωβρίου, αναφέρεται επίσης ότι δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει εργασίες από την κοινοπραξία που περιλαμβάνονται στις α΄και β΄αποκλειστική προθεσμία, γεγονός ενεργοποιεί ποινικές ρήτρες «για υπαίτια από τον παραχωρησιούχο υπέρβαση αποκλειστικών προθεσμιών».

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ίδια υπόθεση διεξάγονται τρεις ανεξάρτητες έρευνες από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, από τον επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης και τους επιθεωρητές περιβάλλοντος.

Οι τελευταίοι πραγματοποίησαν πριν από μερικές εβδομάδες αυτοψία στο χώρο και ζητούν από την εταιρεία την προσκόμιση 15 συνολικών εγγράφων αλλά και την συνδρομή της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων (ΕΥΔΕ) του υπουργείου Υποδομών για την διελεύκανση της υπόθεσης. Υπενθυμίζεται όμως ότι η τελευταία έχει δηλώσει αναμόρδια με το επιχείρημα ότι η Ιόνια Οδό δεν αποτελεί δημόσιο έργο!

Σύμφωνα με πληροφορίες, ανάμεσα στα στοιχεία που ζητά η υπηρεσία είναι και έγγραφα σχετικά με την χωροθέτηση των σταθμών διοδίων.

Όπως δηλώνουν οι φορείς της περιοχής, με το Προεδρικό Διάταγμα του 1979 οι σταθμοί διοδίων στην ΒΑ Αττική βρίσκονται στη ζώνη Α εκτός σχεδίων πόλης και ορίων οικισμών που σύμφωνα με το ΠΔ επιτρέπεται η ανέγερση μόνο συγκεκριμένων κτιρίων, στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται σταθμοί διοδίων.

Η εταιρία ισχυρίζεται ότι ο νόμος 3555/07 με τον οποίο κυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης του έργου κατισχύει του ΠΔ. Ζητείται λοιπόν από τους επιθεωρητές περιβάλλοντος τεκμηρίωση για τον ισχυρισμό αυτό.

πηγή: Πρώτο ΘΕΜΑ

Hasta la victoria, siempre. (Μέχρι τη νίκη, για πάντα)

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Τετάρτη, Οκτωβρίου 27, 2010
πηγή: ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΒΟΪΚΟΥ
Ο Μαριάνο Φερέιρα Ζει!
Γιατί καταφτάνουν τώρα
-κουστωδία φανταχτερή-
οι λακέδες δολοφόνοι
οπλισμένοι· με στολή

Για τον πλούσιο είσαι ο ήχος
που ακούει, στον λαιμό
όταν τον φτωχό πατάει
σαν να λιώνει ερπετό.

Στ’ όνομά σου· αλλ’ ήταν ψέμα.
Πλούτο μόνο και ισχύ
ήθελαν κι εξαπατούσαν
τον καθέναν αφελή.

Όσοι ζείτε ταπεινώσεις
και μαρτύρια φρικτά,
απερίγραπτα, μα κι όσοι
νιώθετε την προστυχιά

τέτοιας μαύρης δυστυχίας,
στη χαμένη σας τη γη -
με χρυσάφι κι άδικο αίμα
αγοράζονται τα πάντα
κι έχουν όλα πουληθεί.

Ορθωθείτε και σταθείτε
δάσος σκοτεινό, βουβό.
Κρατηθείτε χέρι-χέρι
κι ατενίστε τον εχθρό
με ματιά τροπαιοφόρα:
είναι όπλο τρομερό.

Κι αν οι τύραννοι τολμήσουν
να οπλιστούν, να συνταχθούν
έτοιμοι να κατασφάξουν,
μην αφήσετε να δουν

στάλα φόβο στη ματιά σας.
Ας χτυπήσουν, ας γενούν
κτήνη, που διψούν για αίμα·
κάποτε θα κουραστούν,

θα επιστρέψουν ντροπιασμένοι
στην αισχρή τους τη φωλιά
και το αίμα που θα έχουν
πάνω τους θ’ αντιβοά.

Σηκωθείτε σαν λιοντάρια
απ’ τον ύπνο τον βαθύ
και τινάξτε τα δεσμά σας
σαν δροσούλα αυγερινή·
είναι λίγοι – είστε πολλοί.

Αποσπάσματα από το ποίημα Η μάσκα της Αναρχίας του Percy Shelley.
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας

Για τον δολοφονημένο αγωνιστή Μαριάνο Φερέιρα διαβάστε εδώ

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Ποιοί είναι οι Τελώνες;

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Τρίτη, Οκτωβρίου 26, 2010
Γράφει για την παραβολή Τελώνου καί Φαρισαίου ο Ἀρχιμανδρίτης Γιαννακόπουλος Ἰωήλ στην Ἁγία Ζώνη:

Τελῶναι ἔλεγοντο οἱ ἄνθρωποι, οἱ ὁποῖοι ἐλάμβανον ἐκ τοῦ Δημοσίου τήν ἄδειαν νά εἰσπράττουν τούς φόρους τῶν διοδίων ἀντί ὡρισμένης χρηματικῆς πρός τό Δημόσιον καταβολῆς. Δία νά δυνηθοῦν ὃμως νά ἐπαρκέσουν εἰς τήν καταβολήν τοῦ ποσοῦ καί πλουτίσουν αὐτοί οἱ ἲδιοι προέβαινον εἰς αὐθαιρεσίας, κλοπάς, βαρεῖς φόρους. Ἐντεῦθεν αἱ ἀδικίαι καί ἡ συνταύτισις τοῦ Τελώνου μέ τόν Ἁμαρτωλόν.

Οι Ισπανοί και τα οδικά έργα

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Τρίτη, Οκτωβρίου 26, 2010
Ενώ η κατασκευαστική πιάτσα μέχρι προ ολίγου χρονικού διαστήματος βοούσε τόσο για τα εσωτερικά μετοχικά προβλήματα που υπήρχαν στους κόλπους της κοινοπραξίας των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και των Ισπανών, που έχουν αναλάβει τα έργα παραχώρησης της Ιόνιας Οδού και του Ε 65, όσο και για την πιθανότητα αποχώρησης κάποιου εκ των εταίρων εξ Ιβηρικής, αν όχι όλης της κοινοπραξίας λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων, αίφνης, οι συνεταίροι έσπευσαν να διαψεύσουν δεξιά και αριστερά αυτές τις πληροφορίες.

Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη τα όσα κυκλοφόρησαν εσχάτως, εμφανίζονται και… αποφασισμένοι να ολοκληρώσουν τα δύο οδικά έργα, ενώ σχεδόν… απορούν για τις φήμες που έκαναν λόγο για αποχώρησή τους από projects. Ενδεχομένως, λοιπόν, οι εταίροι τελικά να τα βρήκανε ή να πήραν κάποιες διαβεβαιώσεις, γιατί οι πηγές που ανέφεραν εσχάτως τα περί εσωτερικών προβλημάτων ήταν ιδιαίτερα αξιόπιστες, ενώ ακόμα και ανταγωνιστές τους, και… όχι μόνο, μιλούσαν για "μετοχικά" θέματα ή και για διάθεση αποχώρησης κάποιων γκρουπ από τις μπίζνες στην Ελλάδα. Τέλος πάντων…

Πάντως, σχετικά με το θέμα των διοδίων, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ισπανοί, δεν δείχνουν ιδιαίτερα διαλλακτικοί. Και ότι διαρρέουν πως δεν σκοπεύουν να βάλουν άμεσα νέους σταθμούς στην Αττική, δηλαδή σε Άγιο Στέφανο, Βαρυμπόμπη, Λυκόβρυση κ.λπ. δεν σημαίνει ότι λείπει αυτό από το πλάνο τους. Απλά περιμένουν να γίνει το παράδορμο οδικό δίκτυο, όπως ορίζει η σύμβαση, και μετά… βλέπουμε.

Σχετικά δε με το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων, άρα και του φλέγοντος ζητήματος του ύψους των διοδίων, που προωθεί το υπ. Υποδομών, η κοινοπραξία φέρεται να επισημαίνει ότι μέχρι να ολοκληρωθεί η περίοδος κατασκευής των έργων (περίπου 2-3 χρόνια ακόμα, εάν και εφόσον πάνε όλα καλά με τις εργασίες….) δεν είναι δυνατόν να μειωθεί το ύψος των διοδίων, ενώ τυχόν περικοπή μπορεί να γίνει ουσιαστικά μόνο μέσω της μείωσης των εσόδων που θα έχει το ελληνικό Δημόσιο. Κατά τα άλλα, ούτε κουβέντα για τυχόν δικές τους ευθύνες…

πηγή: axiaplus.gr

6ο ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Posted by Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού Τρίτη, Οκτωβρίου 26, 2010
Αφιερωμένο στην κατάργηση των διοδίων

Πραγματοποίησε ομιλία με καλεσμένο τον Αθανάσιο Γεωργιλά μέλος του πανελλαδικού συντονιστικού των επιτροπών αγώνα ενάντια στα διόδια


Το κίνημα των διοδίων, η μετατροπή των δημόσιων αγαθών σε εμπόρευμα και οι μελλοντικές επιδιώξεις της Εγνατίας Οδού Α.Ε., απασχόλησαν την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 24 Οκτωβρίου στις 7.00 μμ στον ελευθεριακό κοινωνικό χώρο "Adelante" (Αγ. Γεωργίου 36), στα πλαίσια του 6ου αντιεξουσιαστικού φεστιβάλ Κομοτηνής, με ομιλητή τον Αθανάσιο Γεωργιλά μέλος του πανελλαδικού συντονιστικού των επιτροπών αγώνα ενάντια στα διόδια http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/.

Η Αντιεξουσιαστική Κίνηση Κομοτηνής διοργάνωσε την εκδήλωση με στόχο αυτή να μετατραπεί σε λαϊκή συνέλευση όπου δίνεται το βήμα του δημόσιου λόγου και πράξης στους πολίτες. Όσον αφορά τη θέση της για τα διόδια και την Εγνατία Οδό σε ανακοίνωσή της αναφέρει τα εξής, «Τα δημόσια αγαθά, έτσι όπως αντιλαμβανόμασταν μέχρι σήμερα τους δημόσιους και κυρίως τους εθνικούς δρόμους. Και η ελεύθερη μετακίνηση πολιτών έτσι όπως προσδιορίζετε στο άρθρο 5 του συντάγματος. Είναι δύο έννοιες που το ελληνικό κράτος έρχεται σήμερα να τις αποδημήσει και να τις τοποθετήσει στη σφαίρα του ανύπαρκτου. Από το 2007 η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο Σουφλιά έδωσε σε ιδιωτικές εταιρίες ξένων και ελληνικών κεφαλαίων το δικαίωμα να εισπράττουν διόδια με αντάλλαγμα την δημιουργία, επέκταση και συντήρηση των αυτοκινητόδρομων. Σήμερα δεν ευθύνεται πλέον το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ) για τους εθνικούς δρόμους, αλλά οι περιβόητες συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (γνωστές ως ΣΔΙΤ). Το αποτέλεσμα είναι οι ιδιωτικές εταιρίες ως νέοι ληστές των δρόμων να φυτρώνουν ανά κάθε 50 χλμ σταθμούς είσπραξης διοδίων με τέλη διέλευσης που ακριβαίνουν ανά εξάμηνο, (από 17/11 τα διόδια Μαλγάρων θα αυξηθούν στο 2,80 ευρώ ενώ αυξήσεις – φωτιά της τάξεως του 40% έρχονται από τις αρχές του 2011 στα διόδια της εταιρίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α. Ε. βάση των συμβάσεων που τις έχει παραχωρήσει το ελληνικό δημόσιο)».

Όσον αφορά την Εγνατία Οδό Α.Ε. η ανακοίνωση της Αντιεξουσιαστικής Κίνησης Κομοτηνής, αναφέρει, «είναι μια ανώνυμος εταιρία την οποία δημιούργησε το κράτος με σκοπό στο μέλλον να την αντιμετώπιση όπως κάθε ΔΕΚΟ. Να την χαρίσει δηλαδή σε ιδιωτικά κεφάλαια. Η Εγνατία Α.Ε. έχει από το κράτος το δικαίωμα της εκμετάλλευσης των διοδίων με αντάλλαγμα την υποχρέωσης της να κατασκευάσει και να συντηρεί την Εγνατία οδό. Η εταιρία αυτή κατασκεύασε την Εγνατία οδό ένα δρόμο με χρηματοδότηση στο 60% από την ευρωπαϊκή ένωση, με χρηματοδότηση του ελληνικού δημοσίου και με δάνεια από τις ευρωπαϊκές τράπεζες. Το κόστος του αυτοκινητοδρόμου με ομολογία της εταιρίας κόστισε 1,1 δις ευρώ. Από τα δημοσιεύματα που αναδείξαν την αλληλογραφία Σουφλιά - Παπαθανασίου, γίνετε η ομολογία ότι η εταιρία έχει υπερχρεωθεί σε τράπεζες με ποσό που πλησιάζει τα 2 δις ευρώ κατατάσσοντας την σε κόκκινο πανί για τις τράπεζες, ενώ την ίδια στιγμή που δεν καταβάλει το ΦΠΑ στο κράτος έχει αναλάβει να κατασκευάζει πλήθος δημοσίων έργων που θα έπρεπε να είναι έργο την τοπικής αυτοδιοίκησης και του δημοσίου. Το αποτέλεσμα αυτού είναι η πλήρης πτώχευση και κατασπατάληση δημοσίου χρήματος προς χάρη της επιβίωσης μια εταιρίας. Εδώ μπαίνει το πρώτο ερώτημα αν τελικά τα κέρδη από τα διόδια που υπολογίζουν θα καλύπτουν εντέλει τα έξοδα για την συντήρηση του δρόμου ή για τις μαύρες τρύπες της εταιρίας. Εμείς οι πολίτες της βορείου Ελλάδας στους 30 πλευρικούς και μετωπικούς ηλεκτρονικούς σταθμούς που θέλει η Εγνατία Α.Ε. να βάλει θα πληρώνουμε τους δρόμους που κυκλοφορούμε ή τα μετοχικά της ποσοστά; Η Εγνατία Οδός ισχυρίζεται ότι τα έξοδα για την συντήρηση του δρόμου είναι 100 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Ο υπουργός Μαγκριώτης είχε πει ότι είναι 40 εκατομμύρια-μπάχαλο δηλαδή! (και οι δύο με δηλώσεις τους στο ίδιο δημοσιογραφικό κανάλι). Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κέρδη των εταιριών είναι αστρονομικά. Μέσα στο 2009 τα χλμ όπου «περπατήσανε» αμάξια στην Εγνατία ήταν κοντά στα 3 δις χλμ με αυξητική τάση 30% κάθε χρόνο. Με χλμ χρέωση των 4 λεπτών ανά χλμ που θέλει να βάλει η εταιρία τα έσοδα της θα αποτελέσουν υπερκέρδος και σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούν το κόστος συντήρησης του εθνικού δρόμου που τον πληρώνουμε με την φορολογία μας έτσι κι αλλιώς.

Οι επιτροπές αγώνα παλεύουν για την πλήρη κατάργηση των διοδίων με κεντρικά συνθήματα «Ελεύθεροι δρόμοι και χώροι για όλους», ένα σύνθημα που διαβάζεται κι ανάποδα, «Όλοι στους δρόμους για την ελευθερία». Οι επιτροπές λειτουργούν με διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας εξυπηρετώντας το κοινό αγώνα ενάντια στα διόδια. Χωρίς συμμετοχή σε εκλογικούς συνδυασμούς, κομματικές και μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Η θέση των Επιτροπών είναι ξεκάθαρη: Ελεύθεροι δρόμοι και χώροι για όλους. Δηλαδή δεν θέλουμε διόδια πουθενά, ούτε τα δημόσια, ούτε πιο φθηνά, ούτε να φύγουν από εμάς και να πάνε στον γείτονα. Φτάνει πια με τους φόρους! Φτάνει πια με την ιδιωτικοποίηση δημόσιων αγαθών», καταλήγει ανακοίνωση της Αντιεξουσιαστικής Κίνησης Κομοτηνής.

πηγή: Ο ΧΡΟΝΟΣ

Συνάντηση προετοιμασίας της εκδήλωσης με θέμα τα διόδια

Η ανοιχτή συνέλευση "ελεύθεροι δρόμοι χωρίς διόδια" καλεί σε συνάντηση την Τετάρτη 27/10 8.00μμ στο Μικρόπολις,
για την προετοιμασία της εκδήλωσης-λαϊκής συνέλευσης με θέμα τα διόδια που θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Συκεών την Κυριακή 31/10.

Πληροφορίες για την εκδήλωση http://micropolis-socialspace.blogspot.com/

Θέματα της συνάντησης είναι:

* Οι εισηγήσεις της εκδήλωσης
* Παρεμβάσεις στις Συκιές
* Πανελλαδική συνάντηση για τα διόδια-νέα-εξελίξεις

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Άνοιγμα των διοδίων του Ρίο: Συνεχίζουμε...

Posted by nikos Δευτέρα, Οκτωβρίου 25, 2010



Μέλη της Επιτροπής Αγώνα ενάντια στα Διόδια της Πάτρας απάντησαν ξανά δυναμικά στις προσπάθειες των εταιρειών να τρομοκρατήσουν το κίνημα μας. Το άνοιγμα των διοδίων πραγματοποίηθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 24/10 στη συνέχεια των κινητοποιήσεων που οργανώνουμε στην περιοχή. Σηκώσαμε τις μπάρες και το σύνθημα μας ήταν ξανά "Ελεύθεροι δρόμοι για όλους". Η θετική ανταπόκριση των οδηγών που έχουν αγανακτήσει από τις φορομπηκτικές πολιτικές της κυβέρνηση του Μνημονίου και τον επικίνδυνο δρόμο καρμανιόλα Πατρών-Κορίνθου ιδιαίτερα μας δίνει ώθηση να συνεχίσουμε.

ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Δευτέρα, Οκτωβρίου 25, 2010

ΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΗΛ:

Καλημερα

Ολοι οσοι δεν πληρωνουν διοδια εχουν εμπειριες κατα καιρους με αγενεις η "αυστηρους" υπαλληλους οι οποιοι αφου ακουσουν την αρνηση πληρωμης εκφοβιζουν,τρομοκρατουν,απειλουν και γενικα τραμπουκιζουν τους διερχομενους οδηγους με σκοπο να τους αναγκασουν να πληρωσουν το χαρατσι.
Εγω πλεον δεν ανοιγω κουβεντες με υπαλληλους.Δεν δινω την εξουσια και το δικαιωμα σε κανεναν να αποφασιζει ποτε θα περασω εγω απο τον ΕΘΝΙΚΟ μας δρομο.Προσπερναω το ταμειο (αν εχω ανοιχτο παραθυρο λεω και μια καλημερα)
και απλα σπρωχνω τη μπαρα χωρις να τεντωνω τα νευρα κανενος και το κυριοτερο χωρις να καθυστερω τους επερχομενους οδηγους.
Σημερα ομως αφου ειχα ηδη σπρωξει τη μπαρα και ετοιμαζομουνα να μπω στο αυτοκινητο μου ακουσα τον υπαλληλο να μου φωναζει κατι για "καμερα" και "παραβαση".7 παρα 10 το πρωι συνηθως δεν εχω ορεξη να ασχοληθω.Οι αναφορες ομως για αυτου του ειδους τους υπαλληλους ειχαν πληθυνει επικινδυνα τον τελευταιο καιρο και ετσι ειπα να μην χαριστω.
Πλησιαζω τον γκισε πεζος και ζηταω απο τον υπαλληλο να επαναλαβει τι μου ειπε.
"Γνωριζετε κυριε οτι οι καμερες καταγραφουν την παραβαση που κανατε?"
"Για παραβαση ποιανου νομου ακριβως μιλατε?" απανταω "Γιατι δεν προκειται για παραβαση του ΚΟΚ το γνωριζω καλα"
"Ειναι παραβαση..." λεει με αμφιβολια στον τονο του.
"Εσεις ως τι με ενημερωνετε για παραβασεις,τον ρωταω,ειστε δημοσιος υπαλληλος?"
"ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ!!!!!!!!"
"Πολυ ωραια,θα ηθελα τα στοιχεια σας να σας κανω μηνυση για αντιποιηση αρχης"
Στο ακουσμα αυτου ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ υπαλληλος πηρε τηλεφωνο τον υπευθυνο βαρδιας.Σε 10" η εποπτης ηταν κατω να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα.¨
"Γιατι ο κυριος δηλωνει δημοσιος υπαλληλος,ρωταω,με ποιανου εντολη?"
"Δεν εναι δημοσιος υπαλληλος" ψελλιζει η εποπτρια.
"Σου ειπε κανεις να δηλωνεις δημοσιος υπαλληλος φιλε μου,ρωταω,η το κανεις με δικη σου πρωτοβουλια?Γιατι αν ισχυει αυτο θα σου κανω προσωπικα μηνυση για αντιποιηση αρχης"
"Ε ενταξει το θεμα θεωρειται ληξαν......" λεει η εποπτρια
Στο ακουσμα αυτου θυμωσα "Το παιδι θα κατηγορηθει για ενα πολυ σοβαρο αδικημα,δεν ειναι καθολου ληξαν" της λεω εξοργισμενος "Το ξερετε οτι μπορει να εχει σαν συνεπεια ακομα και την φυλακιση????"
"Βρειτε τα μεταξυ σας εγω δεν γνωριζω τιποτα μου λεει σαν βρεγμενη γατα,μπορει να σας κανει και αυτος μηνυση και να βρεθειτε ολοι στο κενο"
"Φιλε μου του λεω,αυτη τη στιγμη εγκειται στην κριση μου το αν θα δεχτεις κατηγοριες για κατι πολυ σοβαρο.Εισαι σιγουρος οτι για αυτους τους ανθρωπους που τοσο ευκολα σε κρεμασανε και σε εκθεσανe,θελεις να συνεχισεις να δουλευεις και να εκτιθεσαι στην παρανομια?
Εισαι ενα νεο παιδι,εργαζομενος,θα μπορουσες να εισαι φιλος μου,γειτονας μου συμπολιτης μου,αν καποιος μια μερα δεν τα σκεφτει ολα αυτα και σε συρει στα δικαστηρια τι θα κανεις?"
"Και εσεις κυρια μου ντροπη σας,θα μπορουσε να ειναι γιος σας,οφειλετε ως προισταμενη του να τον προστατεψετε και να μπειτε μπροστα παιρνοντας την ευθυνη,το λεει και η λεξη ειστε η ΥΠΕΥΘΥΝΗ βαρδιας.
Δεν θα δωσω συνεχεια στο θεμα σεβομενος τον παραπληροφορημενο εργαζομενο που μοχθει για το μεροκαματο του,αλλα την επομενη φορα θα κινηθω νομικα κατα παντως υπευθυνου"

Τους αφησα με σκυμμενα κεφαλια και συνεχισα το δρομο μου.

Κων/νος

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Απολυτη επιτυχια σημειωσε το σημερινο ανοιγμα στα διοδια του Ριου Πατρας

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Κυριακή, Οκτωβρίου 24, 2010

Απολυτη επιτυχια σημειωσε το σημερινο ανοιγμα στα διοδια του Ριου Πατρας απο συναγωνιστες των Επιτροπων Αγωνα κατοικων, πολιτων και εργαζομενων Πατρας.
Για πανω απο 3 ωρες ανοιξαν τα διοδια.
Θα σταλει αναλυτικο ρεπορταζ σε λιγο και φωτο

Ενα βίντεο απο τον συναγωνιστή Αντρέα

Posted by Β.Π. Κυριακή, Οκτωβρίου 24, 2010

Ο Αντρέας ανοίγει τις μπάρες με το παρμπρίζ του αυτοκινήτου του.
Πλησιάζει σιγά-σιγά και ακουμπά την μπάρα με το παρμπρίζ και με μια μικρη ώθηση η μπάρα ανοίγει.
  • Blogroll

  • Blog Archive