
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 9χρονου ΜΑΘΗΤΗ: - ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ!!
(ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)
Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ" ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΥΠΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ.
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΒΑΖΟΥΝ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ, ΕΝ ΕΙΔΕΙ ΧΑΡΑΤΣΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ, ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΟΥΝ.

ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ 9ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
ΑΡΑ Η ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΞΙΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ.
